שיווק דיגיטלי לרופאים – שירותים, המלצות ולמה כדאי לכם לעשות את זה

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

שיווק דיגיטלי הוא עולם גדול ומלא בתוכן, אסטרטגיות ואפשרויות. זה לא סוד שהיום טביעת הרגל הדיגיטלית יכולה להוביל לשינוי גדול אצל בעלי עסקים או במקרה הזה – של בעלי קליניקות ומרפאות.
לעשות שיווק דיגיטלי מצריכה יכולת של הבנה טכנית גבוה לצד חיבור לעדכונים, טרנדים ודרישות המשתנות באופן יום יומי מצד מנועי החיפוש והפלטפורמות השונות.

העולם הרפואי הינו עולם נישתי כאשר כל אחד שונה מהאחר אבל המשותף לכולם זה הצורך בטביעת רגל דיגיטלית בעזרת שיווק דיגיטלי. ממחקרים שעולים בשנים האחרונות מספר החיפושים העוסקים במידע רפואי באינטרנט רק עולה וגדל כאשר השיא הגיע בתקופת הקורונה כאשר ממחקרים ונתונים שנאספו כ-92 אחוז מהאוכולוסייה תבדוק קודם כל באינטרנט מידע רפואי ורק לאחר מכן תפנה לגורם רפואי ישיר כמו מרפאה או בית חולים.
הסיבה לכך היא שיש כמויות מידע עצומות באינטרנט שהמשתמשים מעדיפים לקרוא ולהבין מה ייתכן וקורה להם בגוף לפני שהם מגיעים לייעוץ מקצועי.

עם העלייה החדה במספר האנשים שפונים קודם כל לאינטרנט עבור מידע רפואי ורק לאחר מכן לייעוץ מקצועי אנחנו רואים ערך מוסף אדיר שרופאים ובעלי קליניקות יכולים להביא לבני האדם. הנגשת המידע בצורה נכונה ונבונה לאנשים המחפשים מידע רפואי באינטרנט יכולים להוביל לגילוי מוקדם של בעיות רפואיות והבנה רחבה בכיצד צריך לטפל וממה צריך להימנע. כמובן שכמו בכל שיווק דיגיטלי עולם התוכן הרפואי אינו שונה מאחרים וגם כאן יש תחרות קשה על המקומות הרלוונטיים שיוכלו להנגיש את המידע לכמה שיותר משתמשים.

אז מה אתם תוכלו לעשות כדי להתחיל ולבנות את הטביעה הדיגיטלית שלכם או לחזק את זאת שכבר קיימת? תוכלי להיעזר בסוכנות העוסקת בשיווק דיגיטלי לרופאים כמו MD-DIGITAL – ככה תהיו בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שאפשר. סוכנות השיווק MD-DIGITAL עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי לרופאים כבר כבר מעל ל-25 שנים ומכירה את התחום על כל כיווניו, הביטחון שלכם לאפשר לאנשי שיווק המכירים את עולם התוכן הרפואי אך מקצוען בעולמות השיווק יעשו את ההבדל עבורכם ויעזרו לכם להגיע לקהל משתמשים חדש שאילולא הם לא הייתם מצליחים להגיע אליו.

כך דלית שניידר, מנכ"לית החברה, מספרת על השירות שהיא מעניקה: "אנחנו מספקים את כל קשת המוצרים לשיווק דיגיטלי לרופאים. אנחנו מומחים לבניית אתרים ודפי נחיתה לרופאים ולכתיבת תוכן רפואי, מומחים לקמפיינים ממומנים בגוגל (PPC) ובפייסבוק, וכן קידום אתרים של רופאים, ניהול דפים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם. בנוסף על שירותי הדיגיטל אנו מספקים את כל התשתיות השיווקיות כגון תמונת פרופיל ותמונות אוירה, סרטוני וידאו, לוגו ועוד".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן