למה חשוב לבחור תמונה נכונה באינסטוש?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כולם נמצאים באינסטוש, אך על מנת לתחזק את הפרופיל כנדרש חובה לבחור תמונות נכונות. יש כאלה שמבזבזים שעות ארוכות על מנת לבחור את התמונה המנצחת בין ההיצע הקיים. אחרים יכולים לערוך את התמונה במשך זמן רב כדי שהיא תקלע בדיוק לרצונות הקיימים או למטרות הנדרשות. לפני שאתם מעלים תמונה חדשה לאינסטוש, אנו מציעים לכם להפעיל מעט שיקול דעת ומחשבה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב בו תראו איך הפרופיל שלכם גדל ומתרחב. אל תתפשרו, תדאגו לבחור את התמונה הנכונה לאינסטוש – והשמיים הם הגבול.

התמונה היא העיקר באינסטגרם 

בשונה מרשתות חברתיות אחרות, באינסטגרם התמונה היא העיקר. הטקסט שתוסיפו לתמונה יהיה זניח, לא כולם יקראו אותו או יתעניינו בו. מהסיבה הזאת בדיוק חובה לבחור את התמונות הנכונות שעושות את העבודה. אם התמונה לא תהיה מוצלחת, למה שיקראו את הדברים שאותם תרשמו? זה בדיוק מה שאתם צריכים לקחת בחשבון בהקשר הזה. תמונות שלא יהיו מוצלחות עשויות לגרום לעוקבים לחלוף על פניהן מבלי להתייחס למסר אותו תרצו להעביר. בכל פוסט שמעלים לאינסטוש אמור להיות מסר שחובה להכיר אותו.

תמונות תופסות את העין

בכל יום עולים לאינסטוש מאות אלפי פוסטים חדשים של מיליוני משתמשים מכל העולם. איך אתם יכולים לגרום לפוסט שלכם לבלוט בהשוואה לכל השאר? על ידי הוספת תמונה נכונה שתגרום לפוסט להיות קצת אחר. הגולשים שחולפים בזריזות על פני מרבית התמונות, לא יצליחו להיות אדישים לתמונה. מדובר על תמונה שאי אפשר להתעלם ממנה מבלי לקרוא את הטקסט שנכתב לגביה. תוך שניות בודדות תראו איך אתם מוציאים מהאינסטוש שלכם את מלוא הפוטנציאל הטמון בו.

הגדלת כמות העוקבים

חשבתם לעצמכם – מה תוכלו לעשות כדי להגדיל את כמות העוקבים? התשובה היא מאוד פשוטה! מה שאתם צריכים לעשות זה לעלות תמונות נכונות לפרופיל שלכם. תמונה אחת טובה יכולה להגדיל את כמות העוקבים פי כמה בהשוואה למצב הקיים. לעומת זאת תמונות לא נכונות עשויות לגרום לכך שהפרופיל יישאר סטטי. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב בו האינסטוש לא מספק את הסחורה. הרי לא סתם החלטתם לפתוח פרופיל דווקא ברשת החברתית הספציפית הזו. מדובר על רשת חברתית שהמהות שלה היא העלאת תמונות.

תשפרו את הביטחון העצמי

הביטחון העצמי שלכם נמוך? הרשת החברתית יכולה להיות הסיבה לכך. כל התגובות על התמונה עשויות להשפיע רבות על ההרגשה האישית. לכן מה שאנו מציעים לכם לעשות זה פשוט לעלות את התמונות הנכונות. תמונה נכונה תגרוף כמות לא נגמרת של מחמאות בהשוואה לתמונות פחות מוצלחות. ברגע שרוב התגובות יהיו תגובות חיוביות, אין סיבה שלא תרוויחו מכך. כולנו מבינים כי בסופו של יום כל תמונה שתעלו לאינסטוש יכולה לעשות את ההבדל.       

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן