הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

מהלך זה מעורר עניין רב הן בקרב קהל היעד של אריאנה והן בתעשיית האופנה והפרסום כולה. רבים תוהים האם זוהי תחילתו של עידן חדש בעולם הפרסום, שבו דוגמניות AI יחליפו את הדוגמניות האנושיות. אנחנו בטוחים שכן. אריאנה נהנים מיתרונות רבים של דוגמניות AI:

איזה יתרונות יש לאריאנה בשימוש בדוגמניות AI?

  • חסכון בעלויות: בניית דמות AI זולה משמעותית מהפקת יום צילום עם דוגמנית אנושית, צוות איפור, סטיילינג, תאורה ועוד.
  • גמישות: ניתן להתאים את דמות ה-AI לכל צורך ולכל מותג, תוך יצירת מראה ייחודי ומותאם אישית.
  • ייצוגיות: דוגמניות AI מאפשרות ייצוג מגוון יותר של נשים, הן מבחינת גיל, גודל, גוון עור והן מבחינת תווי פנים.
  • חדשנות: השימוש בטכנולוגיה חדשנית מושך תשומת לב רבה ומייצר עניין בקרב קהל היעד

החזון של אריאנה

אך אריאנה לא עושה זאת רק מסיבות כלכליות או טכנולוגיות

  • חזון: מייסדת החברה מאמינה שדוגמניות AI הן עתיד הפרסום, ושהן מאפשרות יצירת קמפיינים אותנטיים ומרגשים יותר.
  • אחריות חברתית: החברה רואה חשיבות ביצירת ייצוג מגוון יותר של נשים בפרסום, ודוגמניות AI מאפשרות להן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

המהלך של אריאנה הוא אמיץ ומקורי, והוא עשוי להשפיע רבות על עתיד הפרסום בישראל ובעולם כולו. ייתכן שבעתיד הקרוב נראה יותר ויותר מותגים מאמצים את הטכנולוגיה הזו, ושהיא תשנה את הדרך בה אנו צורכים ומתייחסים לפרסום. האם אנו רוצים עולם שבו דמויות וירטואליות מחליפות דוגמניות אנושיות? זו שאלה מורכבת שצריך לדון בה.

עם זאת, אין ספק שהשימוש בדוגמניות AI הוא טרנד חדשני ומרתק עם השלכות רבות על עולם האופנה והפרסום. נותר לנו לעקוב אחר ההתפתחויות ולבחון כיצד טכנולוגיה זו תשפיע על עתיד הפרסום.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
טכנולוגיה

מה עדיף? וורדפרס או ויקס?

וורדפרס ווויקס הן שתי פלטפורמות לבניית אתרים פופולריות מאוד. שתיהן מציעות מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, אך יש להן גם כמה הבדלים מרכזיים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן