החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

אז מאיפה מתחילים? החלק המהנה בהתחלה הוא להוציא את כל פרטי הלבוש ממדפי החורף ולהשליך על המיטה. בזמן שהבדים השונים מתאווררים, כדאי להביט, להתרשם ולהיזכר בפריטים שאהבנו לאלה שהיוו ברירת מחדל ולשקול מהם הפריטים ששימרו את מעמדם כאופנתיים לנצח, לעומת אלה שאיבדו רלוונטיות לימים אלו. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לך לעשות מעט סדר בבלאגן:

שלב א' – פרטי נוחות פונקציונליים: לא בטוח אם המשפט "את הכי יפה כשנוח לך" משקף מציאות כנה, אבל בוודאי שבדים רכים, מלטפים וחמימים ופרטי לבוש נעימים שמסייעים בהתמודדות עם מזג האוויר הסגרירי יימצאו מקום של כבוד גם בין פריטים לבוש שיקיים יותר. גופיות חמות, גרביים עבות, צעיפים, מגפיים קלאסיות – לכל אלו יימצא שימוש פונקציונלי בבניית מרבית סגנונות לוק השכבות המתבקש בימי חורף קרים במיוחד.

שלב ב' – פריטים שתמיד באופנה: בגזרת הפריטים שעונים להגדרה "תמיד באופנה" מומלץ לשמר קוד כל מכנסי ג'ינס (אם הוא במידה שלך ועדיין מחמיא כמובן!). הג'ינסים זוכים למעמד אופנתי ניצחי ובתנאי שמדובר בצבעים הקלאסיים, ללא טלאים מיותרים וקרעים מוזרים, שישבו בצורה קלאסית עם פרטי אקססוריז משלימים ונכונים לעונה. גם בארון התליה יתכן ויימצאו פריטים שניתן לשלב עם הטרנדים הנכונים, בניהם מעיל הפרווה האפור או החום (גם הסינתטי והטבעוני), הג'קטים המוארכים והעליוניות הקלילות שתומכות בעונות המעבר.פריטים תקופתיים שניתן להיפרד מהם בימים אלו – מעיל העור שהבאת מהנופש האחרון בטורקיה וגם אז התאים בעיקר לאודישנים למחזמר גריז… אמרנו ג'ינסים והזכרנו ג'קטים, אז פריט מתבקש שתמיד ישמור על מעמדו כאופנתי עבורך גם בחורפים הבאים הוא ג'קט ג'ינס ארוך ונעים שהוא בגדר פריט חובה בימנו. אם במקרה אין לך עדיין אחד כזה, אנחנו יכולות להמליץ ממש על הדגמים החדשים בקולקציית הג'קטים לנשים באתר סיסטארז – לחצי כאן.

שלב ג' – צבעים וגוונים: קולקציות חורף התאפיינו לרוב במשיכה לצבעים קרים כמו אפור, כחול, חום, בז' לגווניו. על פי מרבית הקטלוגים בעולם האופנה צבעים אלו יוסיפו לבלוט גם בחורף הזה ואליהם נוספו נגיעות של כתום תפוזי, גווני כחול בהירים יותר ועמוקים, ירוק צה"לי ברוח התקופה וורוד עתיק שמשתלב בעיקר בנגיעות מעודנות בשילוב עם גווני האפור. אז ככה שתכירי.

שלב ד' – השלמות וקניות: לאחר הפינוי (המאסיבי לא?) ותרומת השקיות המכבדת, זה השלב הכיפי באמת – למלא את הארון במספר פריטי חובה, שימושיים, חשובים ובעיקר עונים על דרישות צו האופנה:

  1. חליפות טרנינג – חליפות טרנינג אינן בהכרח פריט לבוש ספורטיבי ולמעשה מספקות פריט נוחות חובה לנשים למפגשים לא מחייבים, לשוטטות מקומית, טיול עם הכלב או סיבוב קניות, תוך שמירה על לוק אופנתי ומחמיא. לא מדובר כמובן בפיג'מות של דיסני (כבודן במקומו מונח!), אלא יותר למכנסי טרנינג נעימים בשילוב סווטשרט רחב מחמם ומלטף, במגוון גזרות מותאמות ומחמיאות. בין הדגמים המומלצים בנישה הזו נמצא חליפות טרנינג שחורות קלאסיות או שילוב של שחור עם גוונים רכים דוגמת לבן, אפור ותכלת, וכן חולצות עטלף רחבות באזור הכתפיים אשר עוטפות את המותניים. גם במקרה זה, אנחנו יכולות להמליץ לך להציץ בקולקציית חליפות הטרנינג השוות של SEESTARZ >>
  • סריגים – צמר הוא בד המחכה בסבלנות לתורו מרבית ימות השנה ויוצא להשוויץ ברכות ובחמימות שלו בעונת החורף. בעונה הקרובה ניתן את הבמה לצמר רך במרקם אחיד ופחות סיבי, לצבעים ניטרליים ואחידים, ולנגיעות של פסים דקיקים עבור אלו שחייבות. סריגי ה-V העמוקים שומרים גם העונה על מעמדם ומסייעים בהימנעות מהמראה הדובי גם שממש קר.
  • גופיות צבעוניות – למרות שאופנת החורף נשענת בעיקר על סגנון של סולידיות ורכות, אין סיבה להימנע לחלוטין מצבעים חיים. את הצורך בשכבת בסיס להגנה על חום הגוף, ניתן לחבר בנקל ללוק מוקפד ולרכוש מספר גופיות חמות והדוקות שישתלבו היטב מתחת לסריגים, הז'קטים ופרטי לבוש אחרים. גופיה ורודה או צהובה מבצבצת מתחת לכחול עמוק או אפור כהה, עשויה להיות ההבדל בין לוק אפרורי ומשעמם ללוק עם קריצה של שיק. 
  • ולבסוף גם מגפיים – מגפי החורף השנה בולטים בדגמי החצי, העור ההפוך, העקב הנמוך וגווני העץ והאדמה, שמשתלבים היטב בכל לוק וסגנון ומספקים פונקציונליות יום יומית. אז קדימה צאי לדרך בתקווה לחורף חמים, נעים ושקט לכולנו.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

אולפלקס 1,3,8 – לשיקום השיער

שיער הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, ושמירה על בריאותו וחיוניותו היא חשיבות עליונה. אין זה פלא שהחיפוש אחר שיער מבריק ובריא הוביל לפיתוח של

קרא עוד »
דילוג לתוכן