עונדת כסף? אין סיבה שלא תהיה לך גם טבעת זהב

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

טבעות זהב

רבות מהנשים אוהבות לענוד תכשיטי כסף, אך הדבר האמיתי הוא הזהב, המהווה סמל, כבר משחר ההיסטוריה, לסוג תכשיטים מהודר ומבוקש.

למה דווקא טבעת זהב?

חשוב לציין שאין דווקא, או חובה, בסוף, לכל אישה יש את סוג התכשיטים אליהם היא מתחברת ואת טבעם היא אוהבת. טבעות זהב זמינות היום לקנייה במגוון עיצובים, צבעים, ואפילו מחירים. טבעת זהב זה כבר מזמן לא סמל סטטוס לעשירים בלבד, להפך, ניתן למצוא היום טבעות זהב מהודרות במחיר שווה לכל נפש.

טבעת זהב ותכשיטי כסף- שילוב מנצח

טבעות זהב, בכל סוגי הזהב, הלבן והצהוב, מספקות מראה אצילי וטהור לאישה העונדת אותן. לזהב יש ברק נקי שמעצים את התכשיט כולו, וכך טבעת הזהב, מתאימה את עצמה כמעט לכל סוג בגד אפשרי. חשוב לציין יתרון נוסף, זהב יכול להיות זול יותר מפלטינה, כך למשל זהב לבן, הוא מתכת קלאסית מאוד ויפה, ויעלה לכם בחנות פחות מטבעת העשויה מפלטינה.

לסיכום, נשים רבות רוצות לרכוש מראה אצילי ונעים, טבעת זהב היא המענה לרצון הזה. אם עד עכשיו חסכת, והסתפקת בטבעות ותכשיטים מכסף, זה הזמן להתקדם. לעיתים יש צורך לשלם קצת יותר, אך לא בהכרח, היום אפשר למצוא טבעות זהב נהדרות ויפות, במחירים שווים לכל נפש. השקיעו בעצמכם קצת לקראת התקופה הקרובה. מגיע לכן.

טבעות זהב
gold jewelry, rings on a yellow background

טבעת זהב עדינה יכולה להשתלב מעולה בין שלל טבעות הכסף על אצבעותייך וצמידי הכסף. יש משהו בטבעת זהב ששובר קצת את כל המראה הכסוף ונותן רוך ועדינות לתכשיטים האחרים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן