יש לכם חברת הייטק? כדאי שיהיו לכם את הביטוחים הבאים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

ביטוח

חברות הייטק זקוקות לביטוחים ייחודיים הנדרשים עבורן בשל אופי המקצוע הייחודי והחשיפה לסיכונים שרלבנטיים רק לענף זה. אז מהם שלושת הביטוחים ההכרחיים עבורכם, כדי שתוכלו ליהנות משקט נפשי? 

ישראל ממוקמת במקום השלישי בין מעצמות ההייטק העולמיות, ולא בכדי. ישראל משמשת כבית מרכזי לחברות הפיתוח של כמה מהחברות הגדולות בעולם. מנוע ההייטק מוביל את הכלכלה הישראלית, נמצא בחוד החנית של החדשנות והטכנולוגיה המתקדמת, ובעיקר מסב המון גאווה למדינה. יחד עם זאת, ענף ההייטק חשוף לסיכונים רבים, ועל מנת לאפשר לחברות להתפתח ולהתקדם ללא חשש, חשוב שיהיו להם מספר ביטוחים.

ביטוח אחריות מקצועית – כיסוי רשלנות מקצועית לנזקים שנגרמו בתום לב

כדאי שחברות הייטק יהיו מבוטחות בביטוח אחריות מקצועית על מנת להגן על עצמן מפני תביעות רשלנות פוטנציאליות. כיום יותר מתמיד מוגשות תביעות רשלנות מקצועית נגד בעלי מקצועות חופשיים, וכנגד חברות הייטק מכל התחומים. 

ביטוח אחריות מקצועית לחברות הייטק נועד על מנת להגן עליהם מפני תרחישים שעלולים לקרות עקב טעויות שנגרמו בתום לב. כמו כן הוא כולל כיסויים לנזקים שנגרמים לצד ג', תביעות בגין הפרת פרטיות ותקנות בינלאומיות, הפרשת זכויות יוצרים ועוד. חשוב לוודא שהוא מותאם ספציפית לחברה מסוימת, כיוון שענף ההייטק הוא רחב היקף. 

ביטוח סייבר – לכיסוי נזקים שנגרמו עקב פריצת האקרים

חברות הייטק מתבססות על אמצעים דיגיטליים ומקוונים על מנת לקיים את פעילות השוטפת. עניין זה שם אותן בראש הרשימה למתקפות סייבר, פריצות ושימוש בנתונים סודיים לצורך ריגול או סחיטות ואיומים וכמובן פרסום מידע אישי ורגיש של החברה עצמה ושל לקוחותיה.

ביטוח סייבר נועד על מנת לכסות חברות הייטק מפני נזקים שעלולים להיגרם לחברה עצמה, לרבות עלויות תשלום כופר, אובדן הכנסות ורווחים, כיסוי נזקים לצד ג' כתוצאה ממתקפת סייבר, כיסוי מפני תביעות ואפילו כיסוי למומחי IT ויח"צ עלל מנת לנהל את המשבר הן בפן הפרקטי ושחזור הנתונים והן בפן התדמיתי כך שהמשבר ינוהל על הצד הטוב ביותר.

ביטוח דירקטורים – לקבל החלטות ללא חששות

מי שמכהן בתפקידי מפתח ובמשרות בכירות צריך לעשות את עבודתו נאמנה ולנהוג ביושר ובמקצועיות לאורך שנים. אמנם מדובר באנשים שהם עמודי התווך של החברה, מהסוג שעליהם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות, אבל כל אדם עלול לטעות ולגרום לנזקים בתום לב. 

על מנת לקדם את חברת ההייטק שלכם קדימה, חשוב להגן על הדירקטורים והבכירים האחרים, כדי שיוכלו לפעול ללא כל דאגות. לשם כך יש לרכוש ביטוח דירקטורים לכל נושא משרה, שיכסה אותם במקרה של תביעות ויספק להם ייצוג וליווי משפטי הולם.

הולכים על בטוח, רוכשים ביטוח

אדם חכם פעם אמר שהבלתי צפוי הוא הצפוי. תמיד ניתן להיערך מראש ולהגן על עצמינו מפני תרחישים שעלולים לסכן אותנו, במקום לנסות לנבא את העתיד. זה בדיוק תפקידו של ביטוח חברות הייטק – לספק לכם הגנה מפני תרחישים בלתי צפויים ובלתי רצויים ולתת לכם רשת ביטחון שתגן עליכם מפני הוצאות אסטרונומיות במקרה של נזק.

ביטוח חברות הייטק דורש התאמה ייחודית ומדויקת עבור כל חברה, כי האפשרויות הן רבות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם צוות המומחים של פתרונות עדיפים שמתמחים בתחום זה כבר עשרות שנים, בשיתוף עם כל חברות הביטוח המובילות בתחום. נשמח לענות לכם על כל שאלה ולהתאים לכם את הביטוח האידיאלי לחברת ההייטק שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כלכלה ועסקים

אמיר קליבנוב: מעבר למימון – חזון, חדשנות ומחויבות חברתית בעולם העסקי

בתוך תחום העסקים הדינמי והתחרותי, דמותו של אמיר קליבנוב עומדת בחזית הפיננסית כסמל לחדשנות ולמקצועיות. בתפקידו כמנכ"ל ובעלים של חברת ט.א. יעוץ וניהול, אמיר קליבנוב מוביל מהלכים פיננסיים חכמים המאפשרים לעסקים לפרוח ולהתרחב. עם רקע עשיר בניהול פרויקטים וחברות והתמחות במימון עסקי, הוא מציע גישה ייחודית שמקדמת לא רק את האינטרסים הכלכליים של הלקוחות אלא גם את התרומה לקהילה ולסביבה. במאמר זה נצלול לעולמו של קליבנוב ונגלה איך חזון אחד יכול לשנות את פני העסקים ולהשפיע לטובה על החברה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ללמוד מסחר בשוק ההון

הפסקתם להתלבט והחלטתם ללכת על זה, קודם כל, מברוק! שוק ההון הוא תחום מרתק עם פוטנציאל רווח עצום, מה שכן, חשוב מאד לעשות את המחקר שלכם וללמוד היטב איך לנהל סיכונים לפני שאתם נכנסים פנימה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

אוהל לאירועים: הפתרון המושלם לכל אירוע

אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים להשאיר רושם חיובי ומיוחד על המוזמנים? אתם רוצים להנות מאווירה נעימה ומרווחת, ללא תלות במזג האוויר או במיקום האירוע? אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי וייחודי לאירוע שלכם, בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם?

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן