פותחים עסק? כך תנהלו נכון את הרישומים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

קופה ממוחשבת לעסק – מנהלת את העסק בשבילכם

למנהל עסק בימינו יש המון דברים שהוא מתמודד איתם כמו שכירויות וחשבונות חודשיים, מעקב אחר סחורה, ניהול עובדים תוך מתן יחס אישי עבור כל אחד, בקרת איכות מוצרים, שיווק ופרסום, קידום אינטרנטי ואנחנו יכולים עוד להמשיך. לא פשוט להיות בעל עסק בימינו, אך כיום בעזרת קופה ממוחשבת לעסק ישנן כמה דאגות שאתם יכולים להסיר מלבכם, ואנחנו בג'י. פי. טרייד נשמח לעזור לכם למצוא קופה שמתאימה בדיוק לצרכים שבית העסק שלכם דורש.

ניהול העובדים

אם הינכם בעלי עסק שיש בו עובדים, אתם ודאי מנהלים סידור עבודה, משכורות עובדים, חופשות, ימי מחלה, אירועים אישיים וכו'. בעבר הלא מאוד רחוק היו מנהלים את כל אלה על גבי דפים. לא מזמן פרצנו דרך ועברנו למערכות ממוחשבות, בהן היינו שומרים קבצים על גבי קבצים אך גם אלה, נכון להיום כבר מיושנות. היום לשמחתנו, לא כך הדבר. כיום בקופה ממוחשבת לעסק ישנן מערכות מסונכרנות, אשר גוזרות מידע מתוך הנתונים ושומרות אותו עבורכם. כך שאתם פחות תתעסקו בביורוקרטיה, המעקב יתבצע בצורה אוטומטית כך שהעובדים שלכם יהיו מרוצים, ידעו שיש על מי לסמוך ואתם תוכלו לנהל את בית העסק.

מהמחסן ללקוח – שירות לפני הכל

אנחנו יודעים שלכל בעל עסק חשוב שהלקוח תמיד יהיה מרוצה ולקוח מרוצה הוא לקוח שמקבל את מבוקשו באדיבות אך לא פחות חשוב, במהירות וכדי לא לעכב לקוח כדאי שנקפיד על ניהול נכון עוד מההתחלה. כאשר טוענים סחורה וסורקים את המוצרים, הדבר מסתנכרן עם המערכות של הקופה הממוחשבת לעסק באופן אוטומטי. כך גם לגבי מוצר שנרכש  – ירד מהרשומות במערכות. בנוסף תוכלו לאתר המצאות או חוסר בפריט מסוים תוך זמן קצר מאוד. לא תצטרכו לגשת לחפש דקות ארוכות במחסן האחורי ולא תעכבו את הלקוח וזאת בעזרת קופה ממוחשבת לעסק. באפשרותכם לסווג את המוצרים שלכם בעסק על פי צבע, גודל, מידה, מותג וכו'. הקופה מציגה את הנתונים באופן פשוט, יעיל ונוח לשימוש כך שגם עובד חדש ולא מנוסה יוכל להבין בקלות כיצד לתפעל אותה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כלכלה ועסקים

אמיר קליבנוב: מעבר למימון – חזון, חדשנות ומחויבות חברתית בעולם העסקי

בתוך תחום העסקים הדינמי והתחרותי, דמותו של אמיר קליבנוב עומדת בחזית הפיננסית כסמל לחדשנות ולמקצועיות. בתפקידו כמנכ"ל ובעלים של חברת ט.א. יעוץ וניהול, אמיר קליבנוב מוביל מהלכים פיננסיים חכמים המאפשרים לעסקים לפרוח ולהתרחב. עם רקע עשיר בניהול פרויקטים וחברות והתמחות במימון עסקי, הוא מציע גישה ייחודית שמקדמת לא רק את האינטרסים הכלכליים של הלקוחות אלא גם את התרומה לקהילה ולסביבה. במאמר זה נצלול לעולמו של קליבנוב ונגלה איך חזון אחד יכול לשנות את פני העסקים ולהשפיע לטובה על החברה.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ללמוד מסחר בשוק ההון

הפסקתם להתלבט והחלטתם ללכת על זה, קודם כל, מברוק! שוק ההון הוא תחום מרתק עם פוטנציאל רווח עצום, מה שכן, חשוב מאד לעשות את המחקר שלכם וללמוד היטב איך לנהל סיכונים לפני שאתם נכנסים פנימה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

אוהל לאירועים: הפתרון המושלם לכל אירוע

אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים להשאיר רושם חיובי ומיוחד על המוזמנים? אתם רוצים להנות מאווירה נעימה ומרווחת, ללא תלות במזג האוויר או במיקום האירוע? אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי וייחודי לאירוע שלכם, בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם?

קרא עוד »
טכנולוגיה

מה עדיף? וורדפרס או ויקס?

וורדפרס ווויקס הן שתי פלטפורמות לבניית אתרים פופולריות מאוד. שתיהן מציעות מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, אך יש להן גם כמה הבדלים מרכזיים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן