פריימר, שימר, מייק אפ ומה שבניהם- המדריך המלא למוצרי האיפור שלך

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

פריימר

עולם תכשירי האיפור הוא עולם רחב מאוד שכולל בתוכו סוגים רבים של איפור המשמשים לאזורים שונים בפנים. ישנם סוגי איפור המותאמים יותר לעיניים כמו מסקרה, עיפרון עיניים ג'ל לריסים וג'ל לגבות. ישנם סוגים שמותאמים יותר לעור הפנים עצמו כמו פודרה, קונסילר וסומק.

 אך קיימים שלושה סוגים של איפור שקל מאוד להתבלבל ביניהם : פריימר (פריימר איל מקיאג), שימר ומייקאפ. שלושה תכשירי איפור נפוצים שרבות מאתנו לא תמיד יודעות כיצד להבדיל ביניהם. 

אז מה השימוש של כל אחד מסוגי האיפור הללו ? איפה נהוג לשים אותם בפנים? ומה היתרונות של כל אחד מהם ?

מהו פריימר ?

הפריימר הוא מוצר שכל אחת חייבת שיהיה לה במיוחד בקיץ. בקיץ עולה הלחות ויחד איתה גם עולה טמפרטורת הסביבה. 

עניין עליית הטמפרטורה והלחות גורמים להזעת יתר בייחוד באזור הפנים. הגוף מזיע על מנת לצנן עצמו ולשחרר אנרגיית חום מהגוף לסביבה. אותה זיעה ולחות שמרטיבות את הפנים גורמות לאיפור להימרח ויוצרות ערבוב לא נעים של לחות וריח רע. 

פריימר איל מקיאג הוא מוצר שמשתמשים בו לפני מריחת המייקאפ. מטרת הפריימר היא לקבע את המייקאפ ולאפשר לו להישאר זמן רב יותר על הפנים מבלי להימרח. הפריימר בעצם מקבע את המייקאפ. את הפריימר מורחים מעל שכבת קרם הלחות ובכך יוצרים שכבה שמפרידה בין המייקאפ לעור.

פריימרים שונים ניתן לרכוש במגוון צבעים והן בגוון חסר צבע (שקוף) על מנת לתת רק למייקאפ ליצור את גוון העור. פריימרים המומלצים לעור שמן הם בדרך כלל פריימרים שאינם מבריקים. 

מהו מייקאפ?

תפקידו המרכזי של המייקאפ הוא ליצור שכבה בסיסית ואחידה על עור הפנים שמאפשרת משחק עם סגנון האיפור על הפנים. המייקאפ הוא בעצם חומר בעל פיגמנט בצבע שמורחים על העור לפני שמתחילים לשים את שכבות האיפור ה"מייפות". 

מומלץ במיוחד לרכוש מייקאפ שגוונו הוא עד טון אחד בהיר יותר מגוון העור. מייקאפ שקהה מיידי באופן יחסי לצבע העור שלך עלול לגרום לעורך להראות מקומט וזקן יותר.

מהו שימר?

השימר הינו מוצר נוצץ. מוצר זה נותן טקסטורה מבריקה לעור אשר בשימוש מתאים מחדד את הפנים ונותן להם ברק מיוחד.

השימר עצמו הינו מוצר אבקתי בוהק שמכיל חלקיקי פנינים שיוצרות מרקם חלק ומבריק לעור. השימר מגיע במגוון רחב של מצבי צבירה ולכן ניתן למרוח אותו בצורות שונות בהתאם למצב הצבירה שבו הוא נקנה. 

את השימר מורחים בדרך כלל אחרי שלב המייקאפ ומורחים אותו באיזורים החדים של הפנים כמו עצמות הלחיים ועצמות הלסת.

המשיכו ולימדו גם על הפינישים – מסקרה, עיפרון עיניים ג'ל לריסים וג'ל לגבות

מסקרה, עיפרון עיניים ג'ל לריסים וג'ל לגבות גם הם מוצרי חובה בשידת האיפור שלך. פריימק, שימר ומייקאפ הם רק הבסיס לאיפור המדהים עצמו.
ואיפה קונים את כל אלו במחירים טובים ובאיכות המובילה בשוק? יש רק מקום אחד שמציע את השילוב המנצח הזה – איל מקיאג׳! יצרנית האיפור המובילה בארץ מייצרת ומשווקת מוצרי איפור ברמה הגבוה ביותר בשוק ובמחירים הנוחים ביותר. אז בין אם את רק בתחילת דרכך ובין אם את מתאפרת באופן יום יומי כבר תקופה ארוכה – אנחנו ממליצים לך להתרשם מהמגוון הרחב והשווה של איפור שיש לאיל מקיאג׳ להציע!

פריימר איל מקייאג

לעוד כתבות>>highlight.org.il

פריימר איל מקייאג
5/5
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן