איזה טכניקות קיימות לניתוחי פנים ואף אסתטיים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

ניתוח אף

ניתוחי פנים ואף בשנים האחרונות הם פורצי דרך של ממש. גברים ונשים כאחד, רוצים להרגיש שהם נמצאים בגוף המושלם של עצמם, ולהרגיש בטוחים עמו ושלמים. רבים הולכים להתייעץ עם רופאים, ובסופו של דבר לבצע ניתוחי פנים וניתוח אף. ישנן טכניקות מיוחדות עבור אותם הניתוחים, וחשוב להכיר בהן לפני שמתחילים. 

מתיחת פנים בניתוח – תעזור לכם בטוח 

ישנם כמה סוגי ניתוחי פנים, והנפוץ מבינהם זה ביצוע מתיחת פנים, שזו פעולה שיוצרת מראה רענן יותר, צעיר ובריא יותר. יש אפשרות לבצע מתיחת פנים בצורה חלקית, שהיא עוסקת בלהרפות את את מרכז הפנים, שבה מתבצע רק חתך פצפון מאחורי האוזן ובכך המתיחה מתרחשת. או לחלופין, ביצוע מתיחת פנים מלאה שבה נחתכים כמה מקומות שונים בפנים ובשל זאת ניתן לשפר כל איזור בנפרד, ולארגן לכם פנים חדשות לגמרי. 

מתיחת פנים ללא ניתוח – קיים דבר כזה 

ישנם חוטים מסוימים שעשויים מחומר נמס לחלוטין בתוך עור הפנים שלכם. ישנם מיקומים שונים על החוט עצמו שהם אסטרטגיים, ובשל זאת החוטים נתפסים בתוך עור הפנים כמו שצריך. אותם החוטים הנתפסים, מאפשרים למנתח להזיז את העור כמה שירצה, ולעצב את הפנים כפי שתבקשו. זו שיטה שנעלמת לאחר מספר חודשים, ומתאימה בעיקר למי שחושש מניתוח רשמי ומתוצאותיו, והיא נותנת למטופל זמן להבין האם הניתוח יוצא מוצלח והאם הוא אוהב את פניו כך. 

ניתוח אף פתוח – שיוף ויישור עצמות 

בניתוח זה, המנתח נכנס לתוך חלל האף כשהוא נבצע חתך בבסיסו. העור נישל החוצה, והרקמות מתנתקות. כל המנתח יכול לגשת בקלות יתר ולתקן אלמנטים באף, וטקסטורות מתאימות. בנוסף גם לבצע יישור ושיוך עצמות במידת הצורך. 

ניתוח אף סגור – בעל יתרון טוב יותר 

יש לו יתרון גדול יותר מאחר וניתוח זה לא משאיר צלקת באף המטופל. מתבצע חתך פנימי של האף, ונוצרת הפרדה של העור מסחוס האף בלי חתך חיצוני, לכן גם לא תיווצרנה צלקות מסוימות. בשיטה זו, המנתח יכול להבין במדויק את השינויים שחלים באף, בזכות העובדה שהעור לא נפרד בשום שלב מהשלד הסחוסי, בשונה מניתוח אף פתוח. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן