אטרקציות שוות לימי הולדת לילדים שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אטרקציות לילדים לימי הולדת

הילדים שלנו גדלים בקצב מסחרר, אך יש יום אחד בשנה שבו אנחנו נחגוג את הגדילה שלהם בשנה: יום ההולדת. כהורים, ששמים לעצמנו למטרה להגשים את כל החלומות של הילדים, נרצה להיות בטוחים כי נחגוג להם יום הולדת הכי מושלם שיש.

לשמחתנו, יש נוסחה מנצחת לאירוע שכזה והיא מתחילה עם הגדרת תקציב מסודר, ממשיכה עם אוכל וחטיפים, ובחירת פעילות מגניבה שתלהיב את הילדים, ולרוב גולת הכותרת היא מתנפחים להשכרה. יש שפע של מוצרים מתנפחים בשוק, אבל לא כל מתנפח מתאים לאופי האירוע שלנו. בעת בחירת המתנפחים חשוב לבדוק את כל הפרטים של אותו מתנפח. 

כמו כן, כדי לשדרג את האירוע רצוי פרט למתנפחים להזמין גם דוכני מזון, ציוד הגברה, תאורה דקורטיבית, בלוני הליום, מגנטים ושלל עיטורים משלכם על מנת למקסם את היום הולדת הזה לאירוע שכל הילדים לא ישכחו. 

מהם סוגי המתנפחים שיש לימי הולדת?

המגוון שקיים היום בשוק הוא רחב מאוד, וניתן למצוא סוגים רבים של מתנפחים לילדים עבור ימי הולדת, כגון: מגלשה של סולמות וחבלים, רכיבה על מתקן מתנפח של השור הזועם, תחרות קליעת סלים מתנפחת, קיר טיפוס אתגרי, טירה מתנפחת, מגלשת הרים, מתחם פיינטבול מתנפח, בריכת כדורים, עמדת האבקות סומו, מתחם ג'ימבורי לגיך הרך ומבוך מתפתח.

כיצד נדע איזה סוג מתנפח מתאים לאירוע שלנו?

לרוב התחביב של ילד היום הולדת או הרצון שלו יהוו לנו כמעיין קו מנחה לסוג האירוע. יש אירועים פשוטים בהם יספיק לנו מתנפח סטנדרטי כמו מגלשה, ויש ימי הולדת בהם נרצה יותר ממתנפח אחד.

אם אנו מתכננים אירוע בקונספט מסוים, רצוי להתייעץ עם חברת השכרת המתנפחים לשמוע מהם האם יש מתנפח מסוים שיכול להתאים לנו יותר. לרוב, אצל הרבה חברות יש כיום מבחר גדול של מתנפחים וניתן לגוון ולהביא יותר ממתנפח אחד שיכול להתאים לכמעט כל סוג של אירוע.

מה חשוב לדעת בעת שימוש במתנפחים?

להבדיל ממבוגרים, ילדים עלולים להיות יותר מפוזרים ופחות זהירים ועלינו לשים לב לכמה כללי בטיחות שעת השימוש במתנפחים שנזמין. ראשית, מספר הילדים המותר משתנה לפי גודל המתנפח וגיל הילדים, אך נע בין 5-12 ילדים בו זמנית. עלינו לוודא שאין צפיפות בתוך המתקן וזאת על מנת לשמור על ביטחונם של הילדים ותקינות המתנפח.

כמו כן, רצוי טרם ההזמנה לוודא שלחברה ממנה אנחנו נזמין יש את כל תווי התקן הבינלאומיים המחמירים כדי שנדע שחלילה המתנפח לא יתפוצץ האוויר בעת השימוש.

לפני הניפוח של המתקן, יש להניח את המתנפח על משטח נקי מאבנים, קוצים או עצמים חדים העלולים לפגוע בו, במידה ומניחים את המתנפח המושכר על אספלט יש לרפד את המשטח תחילה במזרונים דקים. 

חשוב לשים לב שלא להרטיב מתנפחים שאינם מיועדים למים. בנוסף, אסור לנתק את המפוח מהחשמל בזמן השימוש. ודבר אחרון, לא לעלות על המתנפח עם נעליים, משקפיים, אוכל, ועצמים חדים היכולים לפצוע את הילדים. 

מהם מחירי המתנפחים?

טרם ההזמנה נבדוק באתרי האינטרנט של חברות השכרת המתנפחים ונברר לגבי מה שהם יכולים להציע. אם אנו מעוניינים ביותר ממתנפח אחד, רצוי לברר על חבילות של מתנפחים, מאחר וחלק יציעו סוגי מתנפחים מסוימים ליום הולדת קונספט לדוגמא. בדרך כלל, מחירי המתנפחים יהיו החל מ-300 ₪ לאחד ויכולים לנוע עד 1,500 ₪. המחיר תלוי קודם כל בגודל המתקן שנרצה והשכלול בתוכו. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

5 כישורים שכל מטפלת סיעודית צריכה
משפחה

5 כישורים שכל מטפלת סיעודית צריכה

בעולם הבריאות של היום, סיעוד פרטי בולט כמקצוע ייחודי, שמטרתו להעניק למטופלים ומטופלות טיפול פרטני, אחד על אחד, בנוחות ביתם.  מטפלת סיעודית שפועלת במסגרת זו,

קרא עוד »
דילוג לתוכן