עשרת הגדג'טים הכי מטורפים בעולם לשנת 2023

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

בחודש ינואר של שנת 2023 התקיימה תערוכת טכנולוגיה בסידני (אוסטרליה) ובה הוצגו בדוחנים נוצצים מיטב הגדג'טים הטכנולוגים שהמדע פיתח בשנה האחרונה. הם באים להעניק לנו פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות או סתם כדי שנוכל ליהנות יותר מהחיים. אז מיהם עשרת הגדג'טים שהכי הרשימו אותנו? להלן הרשימה המלאה >>

מעיל כרית אוויר:

מעיל כרית האוויר הוא פריט לבוש מהפכני ששומר עליך במקרה של תאונה. הוא כולל חיישנים המזהים מתי פגעת בקרקע ופותחת כרית אוויר כדי לרכך את הנפילה שלך, להגן עליך מפני פציעה חמורה.

תנור המופעל על ידי שמש:

תנור זה משתמש באנרגיה סולארית כדי לבשל מזון תוך דקות בלבד ללא כל צורך בחשמל או שריפת דלק. זה מבטל עשן, סכנות שריפה, והצורך למצוא עצי הסקה. בנוסף, תנור זה מייצר חשמל במהלך מחזור הבישול שלו שיכול לשמש גם למטרות אחרות!

אסלות טקסטיל:

לא עוד שטיפת מים – אסלה חכמה זו משתמשת במסנן טקסטיל כדי לספוג את כל הפסולת הנוזלית תוך שליחת הפסולת המוצקה ישירות למערכת שפכים. לאחר מכן, המים הנקיים עוברים סינון ושימוש חוזר למטרות אחרות כגון שטיפת בגדים או השקיית צמחים. זה מפחית את צריכת המים על ידי ביטול הצורך המסורתי בשטיפת אסלות ומוריד את כמות השפכים המשתחררת לנהרות ולאוקינוסים!

אלקטרוניקה לבישה:

אלקטרוניקה לבישה הם מכשירים זעירים שניתן לענוד על הבגדים או האביזרים שלך כמו טבעות וצמידים עם חיישנים מובנים שעוקבים אחר נתונים כמו דופק, דפוסי שינה, רמת פעילות ואפילו רגשות לאורך היום. אלה מאפשרים למשתמשים תובנה חסרת תקדים לגבי הגוף והנפש שלהם – ומאפשרים להם לבצע שינויים באורח החיים על סמך איך שהם מרגישים!

מכוניות אוטונומיות:

מכוניות אוטונומיות משתמשות בתוכנות מחשב ומערכות חומרה מתוחכמות כדי לנווט בכבישים ללא קלט אנושי, מה שמאפשר בטיחות ויעילות מוגברת בכבישים מאי פעם, אפשרית עם מכוניות מסורתיות המונעות על ידי בני אדם בלבד. הם נפוצים יותר ויותר באזורים עירוניים, כאשר חברות מסוימות מציעות גם שירותי מוניות ללא נהג!

משקפי מציאות רבודה:

מקשפי מציאות רבודה מאפשרות לך לחוות עולמות וירטואליים כאילו הם אמיתיים באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה (AR) המשולבת על פני חזותיים שאתה רואה בעולם האמיתי סביבך – ממזגים יחד שתי מציאויות לחוויה ייחודית שלא דומה לשום דבר אחר הזמין כיום ! עם התקדמות הטכנולוגיה שהופכת את המשקפיים הללו לזולות יותר מאי פעם – כעת כל אחד יכול לגשת לחוויות דיגיטליות סוחפות להפליא!

מכשירי בית חכמים:

מכשירי בית חכמים מצוידים בגישה לאינטרנט כך שהם יכולים לתקשר אחד עם השני, מה שמאפשר למשתמשים להגדיר שגרות אוטומטיות כמו הדלקת אורות כאשר מזוהה תנועה או התאמה אוטומטית של טמפרטורות על סמך תפוסה בחדרים שונים בבית— המאפשר למשקי בית חופש ושליטה רבה יותר על סביבתם מאי פעם! זה פותח אפשרויות מרגשות בכל הנוגע להתאמה אישית של מרחב המחיה שלך – יצירת חוויה ביתית מותאמת אישית המותאמת במיוחד לטעמך האישי!

מסכי טלפון גמישים:

מסכי טלפון גמישים מאפשרים למשתמשים לתפעל את צורת המכשיר שלהם כרצונם – לשנות אותו מ"טלפון" רגיל למשהו הדומה לצמיד או רצועת שעון בהתאם להעדפה – מה שמאפשר להם שליטה אולטימטיבית על האופן שבו הם מתקשרים עם המכשיר שלהם בכל יום ! בין אם מדובר בקיפול קומפקטי כאשר אין צורך בו או למתוח אותו גדול יותר בעת צפייה בסרטונים – טלפונים אלה מעניקים למשתמשים שליטה ללא תחרות הן על היופי הפיזי שלהם והן על צרכי הניידות שלהם במצבי החיים!

רובוטים חכמים:

רובוטים חכמים משלבים אלגוריתמי בינה מלאכותית (AI) עם טכנולוגיית רובוטיקה כדי לאפשר להם לבצע משימות באופן אוטונומי – משחררים את בני האדם ממשימות ארציות ובמקביל מספקים תובנות חשובות לאין ערוך על תחומים כמו ייצור, רפואה וחקר חלל ללא תקדים! לרובוטים חכמים יש אינספור יישומים פוטנציאליים, החל מניהול מחסנים ביעילות ועד ביצוע ניתוחים מורכבים בבטחה – מסמן מהפכה אמיתית ביכולות הנדסת רובוטיקה ברחבי העולם!

משקפי מציאות מדומה:

מקשפי מציאות מדומה מאפשרות למשתמשים 'ליפול' לתוך סביבות דיגיטליות של 360 מעלות המכילות גרפיקה תלת מימדית מציאותית עם אפקטים קוליים – ומאפשרות להם לחקור עולמות חדשים לגמרי בכל מקום שבו הם יכולים להיות מוצבים! עם שיפורים ברזולוציה המובילים לחוויות סוחפות יותר ויותר בחוץ או בפנים כאחד – מציאות מדומה מספקת את אחד החלומות העתיקים ביותר של האדם; הליכה בתוך תחום אחר לגמרי – בא לידי ביטוי באמצעות פריצות דרך של טכנולוגיות מודרניות!

רוצים לקרוא עוד על טכנולוגיה וגדג'טים? אנו ממליצים על פורטל התוכן של ג'ט ניוז >>

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
טכנולוגיה

מה עדיף? וורדפרס או ויקס?

וורדפרס ווויקס הן שתי פלטפורמות לבניית אתרים פופולריות מאוד. שתיהן מציעות מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, אך יש להן גם כמה הבדלים מרכזיים.

קרא עוד »
שירותי תשתית ומערכות טלפוניה לעסקים
טכנולוגיה

איך להתאים את מערך הטלפוניה של החברה לעידן המודרני

בעולם העסקי המודרני, התקשורת הטלפונית היא אחד הכלים החשובים ביותר עבור ארגונים וחברות. הטלפון מאפשר תקשורת יעילה ומהירה הן עם לקוחות והן בין עובדים בארגון. עם התפתחות הטכנולוגיה, כיום קיימים פתרונות תקשורת מתקדמים רבים שיכולים לשדרג את היכולות הטלפוניות של הארגון ולהפוך אותן לחכמות ויעילות יותר. במאמר זה נסקור את השירותים והמערכות הטלפוניות המתקדמות ביותר עבור עסקים בימינו.

קרא עוד »
טכנולוגיה

סמארטליקס – נעים להכיר

מעוניינים להתחדש במוצרי חשמל לבית או לעסק? יש רק מקום אחד שבו תוכלו לרכוש את מוצרי החשמל המושלמים בהתאמה אישית אליכם. חברת SMARTLIX היא הכתובת

קרא עוד »
דילוג לתוכן