מלון באילת או דירת AIRBNB?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

מלון באילת

עכשיו כאשר הישראלים חוזרים לאט לאט להיפתח אל התיירות והטיולים, כולם כבר חולמים על החופשה הבאה שלהם באילת, המקומות אשר אליהם הם יגיעו, האתרים שבהם אתם תטיילו, המסעדות שבהן תאכלו, ואולי הכי חשוב, כמובן, המקום שבו תישנו. בין אם מדובר על ריזורטים מפנקים, בתי מלון סופר מרכזיים, דירות מיוחדות, או בכלל על בתים פרטיים ,היצע הלינה לכל החופשות רק ממשיך וממשיך לצמוח. אבל כיצד מחליטים היכן לישון כאשר זה מגיע ל-Airbnb מול בית מלון? הקרב שיש בין שני המחנות מתנהל כבר מאז שחברת השכרת בתי הנופש הוקמה דאז בשנת 2008, והיא עוררה ויכוח ענק של בעד או נגד. מאלה שרוצים להתארח בבתי מלון מפנקים בעלי כל השירותים הנלווים, לאלה אשר רוצים לשכור קצת איזה בית ולחוות את היעד בעצמם כמו המקומיים. אז איפה הכי כדאי לכם לישון?

מה ההבדלים בין מלון באילת לדירה?

לרוב, מקומות שינה ב-Airbnb הם בעצם שטחי השכרה אשר נמצאים בבעלות פרטית שמנוהלים באמצעות המארחים המקומיים, בעוד שהמלון הוא בעצם עסק של ממש. המודל העסקי שיש ל – Airbnb מתמקד בעיקר בגביה של דמי השירות גם מהמארח וגם מהנוסע בכל פעם מחדש כאשר יש הזמנה. יחד עם זאת, זה לא המקרה תמיד, לפעמים המלונות או מלון באילת ועוד מקומות לינה שונים אחרים, יכללו גם את הנכסים שלהם אצל פלטפורמת ההזמנות של חברת Airbnb. ל-Airbnb יש את האפשרויות היצירתיות יותר ללינה בבתים פרטיים. זה אומר שאתם תישארו בתוך חדר בבית של מארח Airbnb או שאולי בכלל יהיה לכם מקום גדול ושלם רק לעצמכם. בדרך כלל יש את מרחב המחיה אשר אתה יכול להשתמש בו לדוגמא כמו סלונים ומטבחים, אבל בבתי מלון בדרך כלל אין את כל הדברים האלה רק אם אתה שוהה בתוך מלונות שך דירות.

לחיות כמו מקומי

הרבה מאוד מלונות נמצאים באזור שהוא נקרא מיקום מרכזי, והם בעלי גישה מאוד נוחה להליכה או בשביל תחבורה ציבורית לחיי הלילה, מסעדות ועוד אטרקציות תרבותיות שונות ומגניבות. אבל אם כולכם באמת רוצים להשתלב עם כל התושבים של השכונה בצורה מלאה, עדיף שאתם תשהו ב-Airbnb. השכרה של דירה או חדר בתוך בית פרטי נותנת אל התייר את התחושה שהוא כעצם כמו אחד מן המקומיים שהם בני המקום. את הקניות אתם עושים באותם הסופרמרקטים, כולכם אוכלים באותן המסעדות ואתם דואגים לטפל בבית שלכם ולשמור על דלת הכניסה בדיוק כמו כולנו.

טיולים עם קבוצה גדולה

אם אתם מטיילים עם המשפחה, Airbnb יכול לצאת יותר זול עבור קבוצות שהם גדולות מאשר הזמנה של סוויטה או סדרה של חדרים במלון באילת. מקום נוסף זה תמיד דבר טוב יותר כאשר נוסעים עם הילדים, וחלוקה של מטלות שונות כמו בישול וניקיון בין המבוגרים היא זולה יותר ועדיפה מאשר לחפש ולמצוא ארוחות שהן ידידותיות לילדים, או לאכול כל ארוחה שיש בחוץ.

אז מי בסוף ניצח?

אז התשובה היא כזאת, זה מאוד מאוד תלוי. המלונות ממוקמים באזורים הרבה יותר נוחים, ללא שום צורך בביצוע מטלות, והעזרה נמצאת תמיד במרחק שיחה אל דלפק הקבלה בלבד. יחד עם זאת, כנראה שאתם תוציאו יותר על ארוחות, אם אתם אנשים שלא אוהבים את חדר האוכל, וסביר מאוד שהמחיר על הלינה יהיה טיפה יותר גבוה. Airbnb הם פרטיים, לרוב הם גם זולים יותר, והם מציעים לכם את ההזדמנות לחיות כמו האדם מקומי ולחסוך את הכסף בארוחות..אבל אם אתם שואלים אותנו, אין על הנוחות והכיף שיש בבית מלון.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן