טיפים שימושיים לגיוס עובדים בלינקדאין

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

Recruitment concept searching for employee

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, המשמשת בין השאר למציאת משרות חדשות ומועמדים לעבודה. בתור מגייסים, אתם יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי להוציא לפעול אסטרטגיות גיוס, לפנות לעובדים פוטנציאליים ולשווק את החברה.

כדי שתבינו איך מגייסים עובדים בלינקדאין, הכנו לכם כמה טיפים.

תעדכנו את פרופיל החברה

כדי לגרום למועמדים להתרשם בחיוב מהחברה שלכם, אתם צריכים פרופיל מקצועי, שמתקשר בבירור את ערכי החברה, המטרות וההישגים שלה.

חשוב לבדוק את העמוד מדי פעם, ולוודא שהוא עדיין מתקשר את המסרים הנכונים. אם דברים השתנו או שיש עדכונים גדולים בחברה, זה הזמן לרענן את הפרופיל.

תעדכנו את הפרופיל האישי שלכם

גם העמוד שלכם ברשת חשוב, כי מועמדים לחברה עשויים לבחון אתכם, בניסיון להעריך את רמת הרצינות שלכם ושל הארגון כולו. 

תצטרפו לקבוצות רלוונטיות

בשביל שלינקדאין יהפוך לכלי גיוס מרכזי עבורכם, אתם צריכים להשקיע בו זמן רב. עליכם להצטרף לקבוצות שרלוונטיות לחברה ולתחום, כמו קהילות ספציפיות לתעשייה, קבוצות של עסקים מקומיים וכו'. כל הקבוצות הללו הן קרקע מצוינת לפרסום משרות ולשיתוף בידע.

תייצרו קשרים ותשמרו אותם

ככל שאתם מקושרים ליותר אנשים, הסיכויים שלכם למצוא מועמדים מתאימים גדלים. אתם צריכים ליצור רשת ענפה של קשרים, שיכולים לעזור לכם לגייס ולהתגבר על אתגרים שונים, ואז לטפח את הקשרים הללו. דרך אחת לעשות את זה היא להיות פעילים, כלומר להגיב לפוסטים למשל.

תפרסו מודעות דרושים

אתם יכולים לפרסם מודעות בחינם, מה שמתאים לעסקים קטנים או כאלה שמעסיקים עובדים בתדירות נמוכה יותר, או לחילופין לשלם על שירותי גיוס משודרגים.

אם אתם מגייסים עובדים בתדירות גבוהה אתם יכולים להצטרף לתוכנית בשם Recruiter, לה שלל יתרונות – המלצות על מועמדים על סמך הקריטריונים שלכם, ניתוח תהליכי גיוס, פלטפורמת הודעות ייעודית ועוד.

כאשר אתם מפרסמים מודעות דרושים, עליכם לספק את כל המידע: כותרת, תיאור, דרכים להגיש מועמדות ופרטי יצירת קשר לקבלת מידע נוסף. מעבר לזה, אתם צריכים להתבלט על פני מיליוני משרות פתוחות שמפורסמות ברשת בכל רגע נתון, על מנת למשוך את המועמדים המתאימים ביותר.

תבצעו אופטימיזציה של מילות המפתח

לא כולם מודעים לחשיבות של שימוש במילים הנכונות, כאשר מפרסמים מודעות דרושים ובכלל, בעת השימוש בלינקדאין. תשתמשו תמיד במילות התיאור הנפוצות ביותר, בהן משתמשים המועמדים עצמם כדי למצוא משרות שמתאימות להם. 

אם אתם לא בטוחים כיצד לתאר ולהגדיר את התפקיד, חפשו בספריית המשרות כדי לראות לאילו יש את התוצאות הרבות ביותר.

בנוסף לכותרת המשרה הנכונה, התמקדו בניסוח הכישורים הדרושים לתפקיד. אם אתם משתמשים במילות מפתח שנמצאות לעתים קרובות בפרופילים אישיים, המודעות שלכם יופיעו עבור המועמדים המתאימים ביותר.

תעודדו את העובדים להשתתף במאמצים

לאחר שאתם מייצרים קשרים עם עובדי החברה כיום ובעבר, אתם יכולים לעודד אותם להפעיל את הפרופילים שלהם לטובתכם. מגייסים לא צריכים להיות היחידים שמפרסמים על החברה או על משרות פנויות – ככל שעובדים משתפים יותר את ההישגים והחוויות שלהם בחברה, כך נוצרת יותר מודעות למותג.

כדי להקל על העובדים שלכם לשתף חדשות ומשרות, תשלחו לכל החברה מידע קל לשיתוף. המידע עשוי לכלול הישגים גדולים של החברה, הצלחות של עובדים בודדים או חדשות מעניינות לגבי הפעילות של הארגון.

תכללו קישורים, גרפיקה ודוגמאות, ותעודדו את העובדים לשתף את המידע עם הרשתות שלהם בלינקדאין. לסיפורי העובדים שלכם יש כוח רב, ולמעשה הם עשויים להיות השגרירים הטובים ביותר של החברה, ולהצליח לגייס עובדים מוכשרים שלא היו מגיעים בדרכים אחרות.

לסיכום

לינקדאין מספקת מספר כלים שימושיים, הן בחינם והן בתשלום, למגייסים. הכלים מאפשרים ליצור קשר עם המועמדים הטובים ביותר. 

שילוב של שיווק, עדכוני פרופיל ואופטימיזציה, וכן מעורבות מתמשכת ברשת, יסייע לכם לשפר את מאמצי הגיוס שלכם. מכיוון שהרשת החברתית מתפתחת כל הזמן ותכונות חדשות נוצרות ללא הרף, מומלץ מאוד לעקוב אחר המידע שמספקת לינקדאין בנושא גיוס.

כמובן שיש עוד שלל דרכים וכלים לגיוס עובדים יעיל ומוצלח, אבל אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיעדר מהזירה המרכזית. תנצלו עד תום את היכולות של לינקדאין, ואנחנו בטוחים שתצליחו למשוך את המועמדים הטובים ביותר פעם אחר פעם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כלכלה ועסקים

אמיר קליבנוב: מעבר למימון – חזון, חדשנות ומחויבות חברתית בעולם העסקי

בתוך תחום העסקים הדינמי והתחרותי, דמותו של אמיר קליבנוב עומדת בחזית הפיננסית כסמל לחדשנות ולמקצועיות. בתפקידו כמנכ"ל ובעלים של חברת ט.א. יעוץ וניהול, אמיר קליבנוב מוביל מהלכים פיננסיים חכמים המאפשרים לעסקים לפרוח ולהתרחב. עם רקע עשיר בניהול פרויקטים וחברות והתמחות במימון עסקי, הוא מציע גישה ייחודית שמקדמת לא רק את האינטרסים הכלכליים של הלקוחות אלא גם את התרומה לקהילה ולסביבה. במאמר זה נצלול לעולמו של קליבנוב ונגלה איך חזון אחד יכול לשנות את פני העסקים ולהשפיע לטובה על החברה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ללמוד מסחר בשוק ההון

הפסקתם להתלבט והחלטתם ללכת על זה, קודם כל, מברוק! שוק ההון הוא תחום מרתק עם פוטנציאל רווח עצום, מה שכן, חשוב מאד לעשות את המחקר שלכם וללמוד היטב איך לנהל סיכונים לפני שאתם נכנסים פנימה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

אוהל לאירועים: הפתרון המושלם לכל אירוע

אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים להשאיר רושם חיובי ומיוחד על המוזמנים? אתם רוצים להנות מאווירה נעימה ומרווחת, ללא תלות במזג האוויר או במיקום האירוע? אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי וייחודי לאירוע שלכם, בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם?

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן