חיפוי קיר- המוצר הפופלארי בקרב מעצבות הפנים לעיצוב קירות הבית

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

Luxury contemporary bedroom interior with gypsum stucco on white walls

ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד הטרנדים הבולטים שאנו חשופים אליהם יחד עם חלוף השנים האחרונות הוא השימוש במוצר הפופולארי והנפוץ ביותר לעיצוב קירות הבית – חיפוי קיר סרגלים שכן, השם סרגל משקף בצורה אופטימלית את העובדה כי כל יחידה מכילה בתוכה מקבץ סרגלים עבים אשר מתקבצים אחד עם השני יחד עם מרווחים קטנים אחד מהשני. על כן, מיותר לציין כי מדובר על פריט יוקרתי ואלגנט המעניק מראה של סרגל ישר על גבי הקיר, כאשר מטרתם העיקרית של כל אותם סרגלים היא למעשה לבצע חיפוי קירות בצורה יעילה, אפקטיבית ונוחה לכיס ולא פחות חשוב – במינימום זמן. זאת בעוד כי חיפוי קיר סרגלים קיים בשלושה סוגים עיקריים, כאשר הסוג הראשון יהיה סרגלי עץ, השניי סרגלי אלומיניום בעוד שהסוג האחרון הוא סרגלי פולימר.

סרגל עץ

בעת בה אנו מדברים על חיפוי קיר סרגלים, הרי שאחד מהסוגים הנפוצים ביותר יהיה סרגלי העץ אשר עשויים מעץ טבעי ומגיעים במגוון רחב של מידות שונות. כמו כן, חשוב לציין כי תהליך ההתקנה של סרגלי העץ הוא תהליך הבנוי ממספר שלבים שונים, כאשר השלב הראשון הוא יצירה של תשתית ישירה של תשתית עץ על גבי הקיר הייעודי ורק לאחר מכן, יהיה ניתן להרכיב את סרגלי העץ על התשתית הקיימת שהותקנה. על כן, כאשר מדובר על עלויות, הרי שסרגלים העשויים עץ טבעי עשויים להגיע לעלויות של כ-250 שקלים למטר רץ לא כולל שירות, כאשר יחדיו עם העבודה הסרגלים עשויים להגיע למחיר של 800 שקלים עבור מטר מרובע. נוסף על האמור, מוטב לזכור כי כאשר מדובר על חיפוי עץ, הרי שמדובר על חיפוי הדורש תחזוקה בשמן מיוחד, שמן שתפקידו העיקרי הינו לשמור על מרקם במטרה להבטיח את עמידותו לאורך שנים ארוכות וממושכות.

סרגלי אלומיניום

ניתן לומר באופן חד משמעי כי סרגלי האלומיניום מהווים מוצר פופולרי, לרבות במקרים של חיפויי חוץ בקרב וילות וקירות חיצוניים שכן, סרגלי האלומיניום הם סרגלים כאלה הטומנים בחובם עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר המשתנים ולכן, מדובר על חיפוי פופולרי במקרים של קירות חוץ ודלתות חוץ. יחד עם זאת, יש לציין כי גם סרגלי האלומיניום חייבים בתשית ישרה על מנת להבטיח כי הסרגלים יוכלו להיצמד אליה שכן, מדובר על תשתית של ליסטים מאלומיניום אשר מחוברים לקיר באמצעות דיבלים וברגים ועל פניהם מחברים את סרגלי האלומיניום. יש לציין כי העלות הממוצעת של סרגלי האלומיניום עלולה להגיע לכ-800 שקלים עבור מטר מרובע כולל עבודה וחומרי גלם.

סרגלי פולימר

מיותר לציין כי סרגלי הפולימר הם הפופולריים ביותר. זאת במיוחד לאור העובדה כי כלל הצרכנים הישראלים יכולים להתקין את סרגלי הפולימר באופן עצמאי ללא צורך בשירותיו של בעל מקצוע וכך למעשה, ליהנות מפתרון נוח וזול יחסית. זאת בעוד כי ניתן לומר שמדובר על התקנה פשוטה במיוחד, החיתוך של סרגלי הפולימר מתבצע בעזרת משור ברזל פשוט וכן, ההתקנה יכולה להתבצע לגבי תשתית קיימת, ללא צורך בתשתית נוספת. במילים אחרות – ניתן לחפות את סרגלי הפולימר על גבי הטיח הקיים או לחילופין הצבע הקיים בחלל הבית שלכם בעזרת הדבקה פשוטה המתלווה אל שימוש באקדח סיליקון וסופר 7. יתרה על כך, סרגלי הפולימר באים בצורה של שקע ותקע, מה שאומר זכר ונקבה אשר מתחברים ביניהם באמצעות קליל ללא צורך בהפעלה של כוח או חיתוך מיוחד.

Building Design
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן