האם מומלץ לסגור טיול משפחתי לאורלנדו ודיסניוורלד?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

דיסניוורלד

טיול משפחתי בחו"ל מזמן איתנו התמודדויות שלא תפגשו בטיול עם חברים או בני משפחה אחרים. ברגע שהילדים מצטרפים לטיול יהיה עליכם לראות את המציאות קצת אחרת. כבר בשלב תכנון הטיול יהיה עליכם לדאוג להעסיק אותם מהיום הראשון עד היום האחרון. בחלק גדול מהמקרים תמצאו את עצמכם נותנים לילדים תיעדוף על חשבון הנאתכם האישית. אך כל הורה אומר כי ברגע שהילדים חוזרים מאושרים לארץ זה יהיה שווה הכל. אך לאיפה אפשר לטייל יחד עם הילדים? לא בטוח שכל יעד שעולה לכם לראש יהיה המתאים לטיול משפחתי. אפשר להגיד בפה מלא כי המקום המושלם לטוס אליו זוהי אורלנדו. מה בדיוק אפשר למצוא באורלנדו? את דיסניוורלד כמובן לצד עוד המון אטרקציות נוספות.

פארק השעשועים הפופולארי בעולם – דיסניוורלד

חופשה משפחתית עם הילדים תדרוש מכם לקחת אותם לכל מיני פארקים גדולים ומרשימים. בעוד בישראל ההיצע יחסית נמוך, מעבר ליום תוכלו למצוא פארקים רחבי ידיים. אך הפארק הגדול והמתויר ביותר בעולם הוא דיסניוורלד באורלנדו, אליו מגיעים עשרות מיליוני מבקרים כל שנה. על סמך שמו של הפארק אתם מבינים כי הוא מבוסס כולו על סיפורי דיסני השונים. אותם סיפורים שילדכם מכירים בעל פה הולכים להפוך למציאות אותה הם ייפגשו. מה יכול להיות יותר מיוחד מאשר לקחת את ילדכם לפארק שכולו לקוח מתוך סרטי אגדות. הפארק עצמו הוקם ב-1 באוקטובר 1971, אך יש בו המון מתקנים חדשים יחסית. מה שבטוח זה שהחוויה שילדכם הולכים לחוות תהיה חוויה בלתי נשכחת.

מגוון אינסופי של מתקנים ופעילויות

ככל הנראה לא יצא לכם לבקר בפארק גדול ומגוון כמו דיסניוורלד באורלנדו. זה נכון שיש עוד כמה פארקים בארה"ב, אך כאן מדובר על פארק יחיד מסוגו. כאשר כמות האטרקציות, המתקנים והפעילויות בתוך הפארק תהיה בלתי נגמרת. גם אם תעבירו כמה ימים מלאים בפארק, לא בטוח שתספיקו לבקר בכל מה שהוא מציע למבקריו. מהסיבה הזאת יש כאלה שמחליטים לחזור לפארק כל כמה שנים כדי להמשיך לחקור אותו. אורלנדו היא יעד תיירותי אהוב מאוד על התייר הישראלי, דיסניוורלד זהו גולת הכותרת. המקום שאליו אתם תרצו להגיע כבר מהיום הראשון בעיר.

דיסניוורלד לא מיועד רק לילדים

המחשבה הראשונה לגבי פארקי שעשועים תהיה שהם מיועדים בעיקר עבור ילדים. זה נכון שילדים מאוד נהנים בפארקים, אך גם אתם הולכים לחוות חוויה בלתי נשכחת. הורים רבים שחוזרים מביקור בדיסניוורלד מספרים עד כמה הם בעצם נהנו מהשהות בתוך הפארק. לצד מתקנים המיועדים לילדים, ישנם המון מתקנים שמיועדים למבוגרים. המון מבוגרים גדלו בעצמם על סיפורי דיסני השונים, מה שאומר שהחוויה מיוחדת גם להם. גם לכם בתור הורים שנמצאים בטיול של פעם בחיים מותר להשתטות ולעשות דברים שבחיים לא עשיתם. בכל מבוגר קיים את אותו ילד שרק מחכה להזדמנות לצאת החוצה.

בואו לחוות חוויה של פעם בחיים

אם כבר מתכננים טיול לחו"ל, לפחות שהחוויה שתחוו תהיה חוויה שלא תשכחו במהרה. אורלנדו היא אחת מהערים הכי מיוחדות והכי מרתקות בארה"ב כולה. בו בזמן דיסניוורלד הוא מקום שמזמן חוויות שכמותן לא יצא לכם לחוות עד כה. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין את הכרטיסים לאחד המקומות המיוחדים בעולם. יש כאלה שיגידו כי מדובר על פארק השעשועים הכי שווה והכי כיפי שיש. אך על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח, בהחלט ניתן להגיד כי מדובר על פארק מדהים ביופיו.

דיסניוורלד באורלנדו
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן