בניית אתרים בזול – האם זה אפשרי?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

בניית אתרים בזול

לעיתים אנחנו חושבים שאם נשלם זול על בניית אתר אנחנו נקבל אתר ברמה נמוכה יותר מאשר אם נבחר לבנות אתר במחיר גבוה יותר. לפעמים זה בהחלט נכון ולפעמים בהחלט ניתן לקבל אתר בזול ועדיין לקבל אתר באיכות ללא פשרות.

כשניגשים לבחירת בניית אתרים בזול צריך לבדוק מה מציעים לנו בחבילת בניית האתר. מה נקבל בבניית האתר ומה לא. נקודה נוספת שצריך לשים לב זה מי היא החברה לבניית אתרים שמספקת לנו את השירות.

אם אחרי בירורים ובדיקת תיק עבודות אנחנו מוודאים שמדובר בחברה לבניית אתרים שתדע לתת לנו מענה על הצורך שלנו לבניית אתר זול אז מאוד כדאי לבדוק את האופציה הזאת.

בניית אתרים בזול נקודות חשובות

בשלב הראשון עלינו לפנות לחברה לבניית אתרים שתדע לתת לנו מענה מדויק לצורך של העסק שלנו. באופן שישרת אותנו ואת האתר שלנו לעתיד.

בשלב השני נרצה לראות תיק עבודות. גם כאשר מדובר בבניית אתרים בזול עדיין חשוב לשים לב מול מי אנחנו עובדים ושיהיה לנו שירות ותמיכה גם לאחר מכן. שירות ותמיכה מאוד חשוב שיהיה לנו גם לאחר מכן. כי לעיתים חברות שמספקות אתרים בזול התמיכה שלהם בהתאם למחיר. לכן שימו דגש על עניין התמיכה שירות ובקשו לראות המלצות

בשלב השלישי נרצה לוודאות שהאתר יהיה רספונסיבי ומותאם לנייד טאבלט ומחשב נייד.גוגל לא אוהב אתרים שלא מותאמים לכל המכשירים וזה סופר חשוב. אתר שלא יהיה מותאם ומהיר סביר להניח שיהיה קשה עד בלתי ניתן לקדם אותו בהמשך הדרך.

שלב רביעי וחשוב מאוד זה לבדוק על איזה פלטפורמה בונים לנו את האתר המלצה שלנו זה על וורדפרס. גם בגלל הקידום בגוגל וגם בגלל ההתאמה לכל המכשירים. ועוד בגלל שוורדפרס לרוב אתרים מהירים ומערכת ניהול התוכן ידידותית.

אפשרי לבנות אתר בזול לסיכום?

 בניית אתרים בזול האם זה אפשרי לסיכום אפשרי לגמרי לבנות אתר במחיר זול. אם נשים דגש על הנקודות החשובות. שוב אפשרי זה אפשרי אם מקבלים החלטות בצורה נבונה ושקולה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

מי צריך שיווק דיגיטלי – תשובה: כולם!

שיווק דיגיטלי הוא כלי חיוני בעידן המודרני. עם ההתפתחות הטכנולוגית והעלייה בשימוש בערוצי התקשורת הדיגיטליים, השיווק הדיגיטלי הפך לדרך יעילה לקידום מוצרים, שירותים ומותגים. הוא כולל מגוון רחב של אסטרטגיות וערוצים, כגון רשתות חברתיות, דואר אלקטרוני, פרסום מקוון, ועוד.

קרא עוד »
שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן