איפה קונים בגדי ילדים?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

קניית בגדי ילדים נשמעת כמו משימה פשוטה כי יש כל כך הרבה חנויות בגדים. עם זאת, יש בכל זאת הפרש במחירים וכמובן שגם באיכות הבגדים. אז איפה נוכל למצוא את האיזון בין מחיר הגון לאיכות טובה? בשביל זה אנחנו כאן :) במאמר זה נמליץ על כמה חנויות מומלצות לקניית בגדי ילדים ונביא לכם מס' טיפים לבחירה.
איפה קונים בגדי ילדים?

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים איפה לקנות בגדי ילדים?

כאשר אתם שוקלים היכן לקנות בגדי ילדים, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים:

  • איכות הבגדים: חשוב לבחור בגדים איכותיים, שיחזיקו מעמד לאורך זמן, או לכל הפחות לכל שנת הלימודים הבאה. בגדים באיכות נמוכה עלולים להיקרע או להתבלות בקלות ומאוד מהר עוד לפני תום השנה, והם עלולים גם להיות לא נוחים ללבישה מה שייצור אנטי בקרב הילד.
  • המידה: חשוב לוודא שהבגדים בגודל שמתאים לילד. בגדים קטנים או גדולים מדי עלולים להיות לא נוחים לילדכם. בטח תהיה לכם התלבטות האם לקנות בגד גדול יותר בשביל השנה הבאה. אם תבחרו במקום שמוכר חולצות מבד איכותי, אז זה באמת יכול לתפוס אפילו לשנת לימודים נוספת מבלי להתבלות. אך אתם צריכים לקחת משהו בחשבון – הילדים של היום, הם לא כמו הילדים של פעם. אם הבגד יראה קצת יותר גדול וכתוצאה מכך מרושל (ולדידו של הילד, לא אופנתי דיו), אזי שהילד עלול לעשות לכם בעיות ובסופו של דבר אתם תצאו קרחים מכאן ומכאן.
  • המחיר: כדאי לבחור בגדים במחיר סביר. עם כל הכבוד (וכמובן שיש כבוד), זה "כולה" חולצה לבית ספר. לא צרוך להוציא על זה תקציב מותרות. אם אתם מנהלים את החישוב של ההוצאות – הכנסות של משק הבית בטבלה מסודרת, בגדי בתי ספר יקרים סתם יזללו לכם את התקציב וחבל. 
  • מגוון בגדים: חשוב לבחור חנות עם מגוון רחב של בגדים, כך שתוכלו למצוא את הבגדים המתאימים לילדכם. חנות עם מגוון רחב של בגדים תאפשר לכם למצוא בגדים לצרכים ושימושים שונים, כמו בגדים לבית הספר, בגדים לטיולים ובגדים לפעילויות ספורטיביות. קחו בחשבון שהיום לילדים יש ממש say בעניין. יש כאלו שירצו צווארון V בלבד, יש כאלו שירצו חולצה עם צווארון פולו וכו'. כדאי להיות איתם בזמן שבוחרים את הבגדים כי אחרת הם עלולים לעשות לכם מרד קטן.

איפה מומלץ לקנות בגדי ילדים?

ישנן מספר חברות מומלצות לקניית בגדי ילדים. להלן רשימת הכוכבים שלנו:

  • קסטרו: Castro היא חברה ישראלית ותיקה ומובילה בתחום האופנה. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של בגדים ואביזרים במחירים נוחים, והיא מתעדכנת כל הזמן בטרנדים האופנתיים האחרונים. יש לה סקשן יפה מאוד של בגדי ילדים עם הרבה קולקציות שהחבר'ס בטוח ימצאו בהם כמה פריטים שהם יאהבו. החוזקה של קסטרו היא באיכות הבדים, אבל זה בא קצת על חשבון המחיר שהוא יקר יותר בהשוואה למותגים אחרים.
  • פוקס: Fox היא רשת אופנה איכותית ומשתלמת, המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פריטים, החברה מציעה ללקוחותיה את האופנה החמה ביותר במחירים הטובים ביותר. המחיר זה היתרון הגדול. זה בא טיפה על חשבון האיכות, אבל למי שהמחיר הוא האישו החשוב ביותר – פוקס היא כתובת מומלצת מאוד.
  • קדס: Keds היא חברה אמריקאית, שיש לה בסניפים בישראלם והיא מציעה מגוון רחב של בגדים ונעליים לילדים בכל הגילאים. אתר החברה מציע מגוון רחב של דגמי נעליים, החל מנעלי סניקרס ועד לנעליים אלגנטיות, וכן מבחר בגדים, כגון חולצות, מכנסיים, שמלות ועוד. מה שיפה בקדס זה השילוב של איכות ומחיר שבגדול אפשר למצוא רק באמריקה, אבל הנה! הם עשו לא מכבר "עלייה" ועכשיו אנחנו יכולים ליהנות מכל הטוב הזה 🙂 החוזקה כאמור היא בשילוב של מחיר זול + בגדים באיכות גובהה. מומלץ בחום!

טיפים לבחירת בגדי ילדים

  • קנו בגדים בסוף העונה: תחשבו צעד אחד קדימה, ותקדימו את העונה הבאה על ידי רכישה זולה יותר באופן משמעותי של בגדים לילדים בתום העונה. יש מבצעים שווים במיוחד על פריטים שהיו עד לא מכבר הרבה יותר יקרים ולדעתנו ממש ממש ממש חבל לרכוש בגדים לילדים במחיר מלא. על כן – חכו קצת לסוף העונה, זה סופר משתלם.
  • קנו בגדים שמתאימים להרבה אירועים: במקום לקנות בגדים בכל פעם מחדש שיש אירוע (חגים, חתונות, אירועים משפחתיים כמו בר מצווה וכו') – פשוט תקנו משהו שהוא הרבה יותר איכותי מהסטנדרט כדי שהפריטים ישמרו במצב מצוין, וממש עדיף להשקיע קצת יותר כסף בפעם אחת, מאשר לקנות בכמה הזדמנויות שונות בתקציב שבסופו של דבר יהיה גבוה יותר.
  • קנו בגדים לפי המידה: כמו שציינו לעיל, הילדודס של היום בעלי מודעות עצמית שאתם כילדים ממש לא חוויתם. קחו בחשבון שהם מאוד חשופים להרבה מאוד מודלים אופנתיים ברשתות החברתיות והם רוצים להתחקות אחירהם. רכישה של בגד גדול כדי להרוויח עוד מידה בהמשך, עלולה לחזור אליכם כמו חרב פיפיות. אז מה לעשות, תרדו מזה 🙂 צריך לקנות לילד בגד שיושב עליו בול, אחרת הוא לא ירצה ללבוש אותו כלל. 

לסיכום, כאשר אתם בוחרים בגדי ילדים, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים, כגון איכות הבגדים, גודלם של הבגדים, מחירם, ועוד (וגם את הטמפרמנט של הילדים של היום!). בעזרת הטיפים במאמר זה, תוכלו לבחור את הבגדים הטובים ביותר עבור ילדיכם ולגרום להם להיראות כמו מיליון דולר 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן