איך לעצב את מרפסת הפנטהאוז המושלמת

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

Big city life, sunny morning of young joyful woman smiling to camera on terrace in penthouse on city

כשזה מגיע לעיצוב מרפסת הפנטהאוז המושלמת, יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור. בראש ובראשונה, תרצו לוודא שהמרפסת שלכם גדולה מספיק כדי להכיל בנוחות את כל רהיטי החוץ שלכם. שנית, תרצו לבחור עיצוב שמחמיא לאסתטיקה הכללית של הפנטהאוז שלכם. ולבסוף, תרצה לשקול להוסיף כמה נגיעות אישיות כדי להפוך אותו באמת לשלך.

להלן מספר טיפים כיצד לעצב את מרפסת הפנטהאוז המושלמת:

1. בחר את המידה הנכונה

כשזה מגיע לבחירת הגודל המתאים למרפסת שלך, חשוב לקחת בחשבון הן את השטח של השטח החיצוני והן את גובה התקרה. אם יש לכם מרפסת קטנה, תרצו לוודא שלא תעמיסו עליה יותר מדי רהיטים. מצד שני, אם יש לכם מרפסת גדולה, יהיה לכם יותר חופש לשחק עם סידורי ריהוט שונים.

2. בחר עיצוב משלים

עיצוב המרפסת שלכם צריך להחמיא לאסתטיקה הכללית של הפנטהאוז שלכם. אם לבית שלכם יש תחושה מודרנית, אז תרצו לבחור בקווים נקיים ובריהוט פשוט. אם לפנטהאוז שלך יש מראה מסורתי יותר, אז אולי תרצה לבחור רהיטי וינטג' ובדי קטיפה.

3. הוסף נגיעות אישיות

אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום למרפסת שלך להרגיש כמו שלך היא להוסיף נגיעות אישיות. זה יכול לכלול כל דבר, מתליית תמונות ועד הוספת צמחים או פרחים. תהיו יצירתיים ובאמת הפכו אותו לחלל המיוחד שלכם.

על ידי ביצוע טיפים אלו, עיצוב מרפסת פנטהאוז המושלמת שתהיה גם מסוגננת וגם פונקציונלית. אז, התחל היום ותיהנה מנווה המדבר החיצוני החדש שלך.

היתרונות של מרפסת פנטהאוז לבית שלך

כשאתה חושב על פנטהאוז, אחד הדברים הראשונים שעשויים לעלות בראש הוא מרפסת הגג. אמנם תכונה זו היא בהחלט נקודת מכירה עבור אנשים רבים, אך חשוב לזכור כי ישנם יתרונות נוספים למרפסת פנטהאוז בבית. הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לשקול להוסיף אחת לחלל שלך:

1. מרפסות פנטהאוז מציעות נוף מדהים.

אחד הדברים הטובים ביותר במרפסות פנטהאוז הוא שהן מציעות נופים מדהימים. בין אם תרצו ליהנות מקו הרקיע של העיר או ליהנות מהיופי הטבעי של הסביבה שלכם, תוכלו לעשות זאת מהנוחות של הבית שלכם.

2. מרפסות פנטהאוז הן דרך מצוינת לארח אורחים.

אם אתם נהנים לארח אורחים, אז מרפסת פנטהאוז היא התוספת המושלמת לבית שלכם. בין אם אתם מארחים מפגש קטן או מסיבה גדולה, האורחים שלכם יוכלו ליהנות מהנוף היפה מהמרפסת שלכם.

3. מרפסות פנטהאוז מוסיפות ערך לבית שלכם.

כשמגיע הזמן למכור את הבית שלך, מרפסת פנטהאוז בהחלט יכולה להעלות את ערכו. קונים פוטנציאליים יימשכו למרחב המחיה החיצוני הנוסף ולנופים המדהימים הנלווים אליו.

4. מרפסות פנטהאוז מספקות פרטיות נוספת.

אם אתם מחפשים קצת יותר פרטיות, אז מרפסת פנטהאוז היא אפשרות מצוינת. מכיוון שהם ממוקמים בקומה העליונה, לא תצטרך לדאוג שהשכנים שלך יסתכלו פנימה.

5. מרפסות פנטהאוז הן דרך מצוינת ליהנות מהחוץ.
אם אתם אוהבים לבלות בחוץ, אז מרפסת פנטהאוז היא המקום המושלם עבורכם. תוכל להירגע וליהנות מהאוויר הצח מבלי שתצטרך לצאת מהנוחות של הבית שלך.

אם אתם שוקלים להוסיף מרפסת פנטהאוז לביתכם, הקפידו לזכור את היתרונות הללו. עם כל מה שיש לתוספת הזו להציע, זה בהחלט שווה לשקול.

מה עושה אדריכל נוף?

אדריכל נוף הוא איש מקצוע שמתכנן חללי חוץ, כגון גינות, פארקים וכיכרות. לעתים קרובות הם עובדים עם אדריכלים ומתכנני ערים כדי ליצור תוכניות מקיפות לערים ועיירות. אדריכלי נוף חייבים להיות בעלי הבנה חזקה של מדעי הצמח, סוגיות סביבתיות ותכנון שימושי קרקע. בנוסף, עליהם להיות מסוגלים לתקשר ביעילות את הרעיונות שלהם באמצעות ציורים ומדיה חזותית אחרת.

המיומנות החשובה ביותר עבור אדריכל נוף היא היכולת לעצב חללים שהם גם פונקציונליים וגם אסתטיים. אדריכלי נוף חייבים להיות בעלי עין חדה לפרטים והבנה עמוקה של עקרונות העיצוב. בנוסף, עליהם להיות מסוגלים לעבוד במסגרת המגבלות של תקציב וציר זמן.

אדריכלי נוף בדרך כלל צריכים לפחות תואר ראשון באדריכלות נוף מבית ספר מוסמך. רבים לומדים גם לתארים מתקדמים, כמו תואר שני או דוקטורט. אדריכלי נוף חייבים להיות בעלי רישיון ברוב המדינות. תהליך הרישוי כולל בדרך כלל מעבר בחינה המנוהלת על ידי מועצת הבוחנים של אדריכלי נוף.

Couple of lovers in a penthouse
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן