רוצים לבנות אתר לעסק? זה מה שאתם צריכים לדעת על אתרי אינטרנט לפני שניגשים למלאכה

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

רוצים לבנות אתר לעסק? זה מה שאתם צריכים לדעת על אתרי אינטרנט לפני שניגשים למלאכה

הקמת אתר לעסק שלנו זו אחת הדרכים היעילות לקדם ולהגדיל את היקף ההכנסות. אבל, עצם ההקמה אינה מספקת ובניית אתרים כרוכה בהמון השקעה והתמדה, אז בואו נגלה מה צריך לדעת לפני. אתר העסק שלנו הוא הרבה יותר מרק כרטיס הביקור שלו, אלא הוא גם מדיום לייצור הכנסה ובהתאם לכך עלינו לדעת באיזו דרך אנחנו הולכים לקדם את עצמנו, איפה ישבו השרתים שיאפשרו ללקוחות לגלוש בהנאה, ועוד.

איפיון

לא מומלץ לגשת למלאכה של בניית אתר חדש ללא תהליך מסודר של איפיון. האיפיון מאפשר לכם לדעת מול מה אתם עומדים להתמודד מבחינה תקציבית וגם לחשוב מראש על מיתוג, עיצוב ופונקציות שאתם תרצו שהאתר שלכם ידע למלא. האיפיון הוא תהליך המתרחש לפני בניית האתר ובמסגרתו "שופכים הכל על השולחן" ומרכיבים סקיצה של האתר. לאחר שיש איפיון, ברור יותר כמה משאבים צריך כדי לעלות על נס את הפרויקט. האיפיון יחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

סוג הקידום

במסגרת בניית אתרים הקידום של האתר עצמו צריך להתבסס על קידום אורגני או ממומן, או אפילו שניהם (בהתאם לתקציב שלנו). קידום אורגני מתבסס על כמה פרמטרים, כמו אופטימיזציה ותוכן איכותי, אך הוא מניב תוצאות לטווח הרחוק. לעומת זאת קידום ממומן מביא תוצאות במהירות, אך בעבור לא מעט השקעה כלכלית.

שרת בענן

כדיי שהקידום שלנו יניב תוצאות, בניית אתרים לעסק צריכה להתבצע באופן חכם ונוח למשתמש. לכן, רבים הם אלו שבוחרים לבנות את האתר שלהם על שרתים בענן ובכך מקבלים שירות מהיר, שאפילו מותאם למסכי הנייד וטאבלטים. השרת צריך להיות יציב, בעל שירות לקוחות תומך, ובכלל שהביצועים שלו יהיו טובים. על אף שבעבר היה נהוג לאמר כי יש משמעות גדולה למיקום הגאוגרפי של השרת (למשל, ישראל) – אז אפשר היום לאמר שזה לא נכון. ביצועים המשופרים של השרתים לאו דווקא באים מהכיוון הזה, אלא מהמפרט שהוא מספק לכם, כמו שטח דיסק, זיכרון ועוד.

לסיכום

כשאנחנו באים לבצע בניית אתרים לעסק עלינו להחליט על סוג הקידום והמיקום של האתר בענן לשימוש נוח ומושך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן