הקמת אתר לעסק שלנו זו אחת הדרכים היעילות לקדם ולהגדיל את היקף ההכנסות. אבל, עצם ההקמה אינה מספקת ובניית אתרים כרוכה בהמון השקעה והתמדה, אז בואו נגלה מה צריך לדעת לפני. אתר העסק שלנו הוא הרבה יותר מרק כרטיס הביקור שלו, אלא הוא גם מדיום לייצור הכנסה ובהתאם לכך עלינו לדעת באיזו דרך אנחנו הולכים לקדם את עצמנו, איפה ישבו השרתים שיאפשרו ללקוחות לגלוש בהנאה, ועוד.
איפיון
לא מומלץ לגשת למלאכה של בניית אתר חדש ללא תהליך מסודר של איפיון. האיפיון מאפשר לכם לדעת מול מה אתם עומדים להתמודד מבחינה תקציבית וגם לחשוב מראש על מיתוג, עיצוב ופונקציות שאתם תרצו שהאתר שלכם ידע למלא. האיפיון הוא תהליך המתרחש לפני בניית האתר ובמסגרתו "שופכים הכל על השולחן" ומרכיבים סקיצה של האתר. לאחר שיש איפיון, ברור יותר כמה משאבים צריך כדי לעלות על נס את הפרויקט. האיפיון יחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף.
סוג הקידום
במסגרת בניית אתרים הקידום של האתר עצמו צריך להתבסס על קידום אורגני או ממומן, או אפילו שניהם (בהתאם לתקציב שלנו). קידום אורגני מתבסס על כמה פרמטרים, כמו אופטימיזציה ותוכן איכותי, אך הוא מניב תוצאות לטווח הרחוק. לעומת זאת קידום ממומן מביא תוצאות במהירות, אך בעבור לא מעט השקעה כלכלית.
שרת בענן
כדיי שהקידום שלנו יניב תוצאות, בניית אתרים לעסק צריכה להתבצע באופן חכם ונוח למשתמש. לכן, רבים הם אלו שבוחרים לבנות את האתר שלהם על שרתים בענן ובכך מקבלים שירות מהיר, שאפילו מותאם למסכי הנייד וטאבלטים. השרת צריך להיות יציב, בעל שירות לקוחות תומך, ובכלל שהביצועים שלו יהיו טובים. על אף שבעבר היה נהוג לאמר כי יש משמעות גדולה למיקום הגאוגרפי של השרת (למשל, ישראל) – אז אפשר היום לאמר שזה לא נכון. ביצועים המשופרים של השרתים לאו דווקא באים מהכיוון הזה, אלא מהמפרט שהוא מספק לכם, כמו שטח דיסק, זיכרון ועוד.
לסיכום
כשאנחנו באים לבצע בניית אתרים לעסק עלינו להחליט על סוג הקידום והמיקום של האתר בענן לשימוש נוח ומושך.