רכשת דירה חדשה? מזל טוב – הכנו לך כמה טיפים לעיצוב דירות קבלן

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אין ספק שרכישת דירת קבלן היא אפשרת מפתה הטומנת בחובה לא מעט יתרונות. לעתים קרובות, רכישת דירה "על הנייר" בפרויקט קבלני עתידי, תאפשר לנו לרכוש דירה חדשה לחלוטין באזור מתפתח במחירים נמוכים באופן ניכר מהממוצע בשוק. עבור משפחות רבות בישראל, מדובר בהזדמנות חשובה מאין כמותה להגשים את החלום המתוק של בית בבעלות פרטית הכי טוב שרק אפשר. 

עם זאת, ישנו גורם אחד שלעתים קרובות מרתיע רבים מצעד זה. דירת הקבלן מגבילה את אפשרויות העיצוב שנוכל לנקוט בהן. עם זאת, זה ממש לא אומר שיהיה עלינו לחיות בדירת שבלונה. אלו כמה טיפים יעילים עבור עיצוב דירות קבלן שיאפשרו לך להפוך גם פרויקט קבלני לבית חלומות שעונה לצרכים ולהעדפות העיצוביות שלך.

חשוב ביותר – לא לפספס את תקופת שינויי דיירים

כשזה מגיע לעיצוב דירת הקבלן, מרווח התנועה הגדול ביותר שיעמוד לרשותך יהיה במהלך הגשת שינויי הדיירים. ככל שהפרויקט יתקדם ותשתיות חדשות יונחו בבניין המיועד, טווח האפשרויות שלנו לשינויים ילך ויצטמצם. חשוב שנשמור את האצבע על הדופק ונוודא שאנו מעבירים את כל ההעדפות שלנו בזמן. תכנון מראש וחשיבה לטווח ארוך יאפשרו לנו להתערב בשלב הבנייה ולבצע התאמות שישרתו אותנו שנים קדימה.

עיצוב מטבח בדירת קבלן

המטבח הוא מהחללים המשמעותיים ביותר בחוויית המגורים שלנו. זהו המקום בו אנו מכינים את הארוחות המשפחתיות שלנו, מארחים ומבלים לעתים קרובות את הבקרים והערבים יחד. החדשות הטובות הן שזהו גם אחד מהחללים שמשאיר מקום רב לדמיון בעיצוב דירות קבלן – כל עוד נדאג להעביר את שינויי הדיירים שלנו בזמן. אלו כמה מהשינויים שנוכל לבצע במטבח:

ריצופים וחיפויים

ניתן להזמין סוגי חיפוי וריצוף ייחודיים שאינם כלולים בתוכנית הקבלנית המקורית. בתוספת מחיר לא משמעותית לרוב, יהיה באפשרותנו להזמין דוגמאות וצבעים יוצאי דופן ולהעניק אופי משלנו למטבח. 

שינויים בנקודות המים והחשמל

ניתן להוסיף שקעים והכנות למגוון רחב של תשתיות חשמליות שישרתו אותך במטבח בהתראה מראש. מקולט האדים ועד לטוחן אשפה ומדיחים, תכנון מוקדם של פריסת המטבח יעניק לך את כל הידע הנדרש כדי לעצב את המטבח בדמות החזון שלך וליישם זאת בשינויי הדיירים. אותו הדבר רלוונטי גם להכנות לתשתיות המים. 

עיצוב הסלון בדירת קבלן

בסופו של יום, כשאורחים מגיעים אל ביתנו, החלל שייצג את כל סביבת המגורים שלנו יהיה הסלון. זהו המרחב בו הכול קורה ובו אנו מבלים חלק ניכר מזמננו. עם מעט מחשבה ותשומת לב, נוכל לעצב אותו בהתאמה גבוהה להעדפות שלנו גם בדירת קבלן.

תכנון והתאמת דלתות פנים

ניתן להחליף בתיאום מראש את דלתות הפנים ולהזמין דגמים במגוון רחב של צבעים, דוגמאות, גימור וחומרי גלם. במקרים מסוימים יהיה באפשרותך אפילו לשלב בהן חיפויים שישתלבו בצורה הרמונית עם הקו העיצובי של הבית.

הכנה לפרקט

אם בכוונתך להתקין פרקט בדירה, חשוב לעדכן מראש את הקבלן על כך כדי שיבוצעו התאמות במשקופים ובתשתיות הדלתות. הפרקט ידרוש הגבהה של דלתות הפנים על מנת שייסגרו כראוי.

לחשוב מראש על גופי התאורה

אם תכננת למקם גופי תאורה ייחודיים בנקודות שונות בסלון, כמו גופי צמודי קיר או שקועי תקרה, כדאי לחשוב על כך מראש ולדאוג שיעמדו לרשותנו נקודות חשמל נגישות ומותאמות. 

האם כדאי להסתייע בשירות מקצועי בתהליך עיצוב דירות קבלן?

כפי שניתן לראות כאן, תהליך עיצוב והתאמת סביבת המגורים הוא מורכב מאין כמוהו ודורש שימת לב לאינספור פרטים. עבודה צמודה עם מעצבת פנים המתמחה בפתרונות עיצוב יצירתיים סביב כל האתגרים שמביאה עמה דירת הקבלן, תרחיב את נקודת המבט שלך ותאפשר לך למצות את המיטב מהתהליך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן