מחפשים חנות חיות בראשון לציון? הגעת למקום הנכון

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

המלצה על חנות חיות בראשון לציון

מחזיקים בעלי חיים? כנראה שביקרתם יותר מפעם אחת בחנות חיות וחיפשתם את כל מה שאנחנו רוצים עבורו. אם אתם גם גרים בראשון לציון יש לכם הרבה מזל, כי יש חנות חיות בראשון לציון נהדרת, שמחזיקה בדיוק את כל מה שרק צריך.  

בחנות "המחסן של חיים" תוכלו למצוא מגוון של מוצרים לחתולים ולכלבים, וכן, בחנות של חיים מתייחסים ללקוחות באופן נעים ועם היכרות ראויה כך שניתן להרגיש בנוח לבקש ולחפש אחר כל מה שאנחנו נצטרך. השאיפה היא שמהיחס בחנות נוכל לקבל תחושה מצוינת שתגרום לנו להפוך את המקום לחנות הקבועה שלנו. 

כמו כן, יש לחנות אתר אינטרנטי עם חווית משתמש נוחה ומלאת מידע על גידול נכון של חיות המחמד שלנו. ניתן גם לבצע הזמנה באתר ולתאם טלפונית תיאום הגעה של המוצרים עד הבית בחינם ברכישה של לפחות 200 ₪, ובמידה ומזמינים בסכום נמוך יותר יש דמי משלוח של 35 ₪. 

אילו מוצרים יש בחנות החיות בראשון לציון?

עבור חתולים וכלבים יש מגוון רחב של מוצרים נלווים כמו קערות מזון, מתקני האכלה, מזון מכל הסוגים, חטיפים, מזרקות המספקות מים, מיטות, וכן מפיצי מזון אוטומטיים עם שבבים המספקים ארוחות בזמנים מוגדרים רק לחיית מחמד ספציפית עם השבב המתאים.

בנוסף חנות החיות מחזיקה את כל מוצרי הטיפוח שחיית המחמד שלנו צריכה, כגון: קוצץ, מברשות, מסרק ומספריים כדי לקצץ ולסדר את הפרווה והציפורניים של חיית המחמד שלכם, והשתמשו בשמפו ובג'לים לטיפוח העור כדי לשמור על ניקיון והיגיינה ברמה גבוהה. סיימו את טיפולי היופי לחיות המחמד שלכם עם מגוון תרסיסי הפרעושים כדי לשמור על הכלב שלכם בריח רענן ונקיים מפשפשים.

כמו כן, קיימים מגוון של צעצועי קשיחים, עמידים ולא רעילים המתאימים לכל הגילאים, החל מגורים צעירים ועד למבוגרים. בנוסף, קיימים מוצרים עבור טיפול ומניעת פרעושים וקרציות כולל תרסיסים, קולרים, שמפו חרקים וכן מסרק לפרעושי מטרד מעל העור והפרווה של כלבים.

החנות מציעה גם מוצרים למכרסמים וביניהם: שרקנים, אוגרים, ארנבים, שפנים וכן תוכים. בין המוצרים בחנות ניתן למצוא מגוון של מזונות וחטיפים למכרסמים ותוכים, כלובים, נסורת לכלוב עבור המכרסם וכלי שתייה לכלובי תוכים ומכרסמים.

מה המחירים בחנות החיות בראשון לציון?

כלבים: המגוון עבור מזון לכלבים הוא רחב מאוד ויעלה לשקית קטנה של 3 ק"ג החל מ-50 ₪, ועבור שקית גדולה של 15 ק"ג המחיר יכול גם להגיע עד 600 ₪. כמובן שהכל תלוי בסוג המזון שקונים ורצוי להתייעץ עם וטרינר או המוכר טרם הקנייה. מחירי החטיפים לכלבים נעים בין 10-100 ₪, וכן ציוד נלווה כמו רצועות או מחסומים לפה נעים בין 20-150 ₪. עבור מיטות לכלבים המחירים יהיו בין 100-450 ₪.

חתולים: המחיר עבור שקיות אוכל לחתולים משתנה בהתאם לחברת המזון והכמות, ונע לשקית קטנה החל מ-30 ₪ לשקית של קילו וחצי, ויכול להגיע עד 500 ₪ לשקית גדולה של 15 ק"ג. עבור חול לחתול נעים המחירים בין 30 ₪ לכמות של קילו בלבד ומגיע עד 350 ₪ ל-10 ק"ג. עבור מיטות לחתולים נע המחיר בין 100-250 ₪. 

מכרסמים: מחירי המזון עבור שלל המכרסמים נע סביב 30-70 ₪ לשקית ולמתקני שתייה או חטיפים המחיר יהיה בין 15-30 ₪. 

תוכים: שקיות המזון יעלו עבורם בין 40-180 ₪, וכן עבור חטיפים ומתקני שתייה המחיר יעלה סביב 10-40 ₪.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

קורס מאלפי כלבים
טבע ובעלי חיים

מתשוקה למקצוע: על קורס מאלפי כלבים

קורס מאלפי כלבים מקצועי הוא תוכנית מובנית שמטרתה לצייד אנשים בכישורים ובידע הדרושים כדי לאלף כלבים ביעילות. קורס שכזה, ממזג את ההבנה המדעית של התנהגות

קרא עוד »
דילוג לתוכן