מה עושים כשננעלים מחוץ לבית?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

להינעל מחוץ לבית יכול להיות חוויה מטרידה, ליצור תחושות של פאניקה, בלבול ותסכול קשים! אבל זה לא חייב להיות בהכרח סיוט כל כך גדול. במידה וזה קורה לכם, כדאי קודם כל להירגע ולעבור על השלבים הבאים שריכזנו עבורכם כדי לפתור את הבעיה;

1. הישארו רגועים והעריכו את המצב

התגובה הראשונה שלך עשויה להיות פאניקה, אבל תזכרו להירגע כי צריך לשמור על קור רוח. קחו נשימה עמוקה ותריצו הערכה של המצב שלכם. האם באמת איבדתפ את המפתחות? יכול להיות שיש לכם מפתח ספייר שאתם שומרים בתיק שלקחתם אתכם? יש לכם במקרה מפתח ספייר באוטו? תבדו את כל הכיסים, התיקים והאזורים שמסביב רק כדי להיות בטוחים.

2. האם יש מקומות נוספים שדרכם אפשר להיכנס לבית

טיילו מסביב לבית כדי לבדוק האם יש חלונות או דלתות פתוחות. עם זאת, השתמש באפשרות זו רק אם היא בטוחה ואתם יכולים להימנע מפגיעה ברכוש או סיכון לפציעה. אם אתם שוקלים לטפס לחלון בקומה גבוהה, עדיף לדלג על שלב זה ולעבור לשלב הבא.

3. צרו קשר עם מישהו שיש לו מפתח לבית

אם נתתם מפתח רזרבי לשכן, חבר או בן משפחה מהימנים, זה הזמן ליצור איתם קשר. במידה ובאמת יש כזה, אז אפילו לא חייבים לדחות את הלו"ז שלכם. במידה והוא יכול, תבקשו ממנו להשאיר לכם את המפתח בארון החשמל או מתחת לשטיח הכניסה לבית כדי שלא תצטרכו להתעקב ושתמצאו אותו כשתחזרו לבית.

4. התקשרו למנעולן מקצועי

אם האפשרויות הנ"ל אינן מעשיות, הצעד הבא זה להזמיו מנעולן מקצועי. זה מן הסתם יעלה כסף, אבל אם אין ברירה – אתם חייבים שמישהו יבוא לפרוץ לכם את הדלת. בחרו תמיד במנעולן בעל מוניטין עם הסמכה מקצועית שהוא מורשה על ידי משטרת ישראל כדי למנוע הונאות פוטנציאליות או נזק לרכוש. הזמן שלוקח למנעולן לפתוח דלת בית יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג המנעול, הכלים הקיימים ומומחיותו של המנעולן.

אם מדובר במנעול פשוט לדלת, ייתכן שמנעולן מקצועי יוכל לבחור אותו תוך 5 עד 15 דקות. עם זאת, מנעולים מורכבים יותר או בעלי אבטחה גבוהה עשויים להימשך זמן רב יותר. במקרים מסוימים, אם לא ניתן לפרוץ את המנעול, ייתכן שהמנעולן יצטרך לקדוח דרך המנעול, מה שיכול גם להגדיל את הזמן.

חשוב לציין כי מנעולנים מקצועיים שואפים לפתוח מנעולים מבלי לגרום נזק, כך שזה עלול לקחת יותר זמן מאשר שימוש בשיטות חבלניות. המטרה של המנעולן היא להחזיר אתכם לביתכם כמה שיותר מהר תוך גרימת נזק מינימלי לרכוש שלכם.

שלבים לאחר הפעולה

זה קרה פעם אחת, אז זה יכול לקרות עוד כמה פעמים… אנחנו ממליצים בחום לשכפל מפתחות רזרביים ולהעניק אותם לאנשים מהימנים. אם אתם יכולים אז הכי טוב לשכנים שלכם כי הם יהיו הכי קרובים וזמינים (אפילו באמצע הלילה). כמו כן, כדאי להשאיר מפתחות רזרוויל ברכב, בתיק שתמיד בא אתכם ואם יש מקום מסתור מקורי מחוץ לבית, אז גם שם (לא תא דואר או מתחת לשטיח בגלל שזה מאוד שכיח ופורצים יכולים לחפש במקומות האלו מראש)

התוכן מוגש בשיתוף אבישי מזרחי, מנעולן בירושלים – מורשה על ידי משטרת ישראל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן