הקשר בין שינה טובה לבין איכות המצעים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

שינה טובה

המצב של חדר השינה שלכם, ובכללי של כל האזור של המיטה והמצעים שלכם, ישפיע במידה מאוד ניכרת על השינה של הלילה שלכם. הרבה מאוד מחקרים מעידים על זה שככל שאתם תשקיעו בסביבה של השינה שלכם ככה גם חיי היום יום שלכם יהפכו להיות יותר רגועים ומאושרים והשינה שלכם תהיה כמה שיותר איכותית וסופר נינוחה. בגלל זה אסור לכם לחסוך בשום הוצאה אשר קשורה אל המיטה ואל המצעים, במיוחד כאשר אתם מבלים במיטה שלכם אחוז ניכר מאוד מכל השעות של היממה.

למה להשקיע במצעים?

ממש כמו שמאוד לא סביר שאתם תהיו בשיא שלכם לאחר שאתם לבשתם במשך שמונה שעות את אותם הבגדים הלא מתאימים, הלא נוחים במיוחד, המגרדים או השחוקים, ככה גם מאוד לא סביר שאתם תהיו במיטבכם לאחר שאתם ישנתם לילה שלם בתוך מיטה מאוד לא נוחה יחד עם מצעים לא ממש איכותיים. יחד עם זאת עולם המצעים הרחב הוא די עצום ועשיר בכל המושגים השונים כמו סאטן, כותנה מצרית, הצפיפות של הבד, האורך של הסיבים ועוד כדומה, ז'רגון אשר עשוי להישמע טיפה מבלבל אם אין לכם שום ניסיון קודם. לכן אם אתם מצאתם את עצמכם מאוד מבולבלים מספירת הסיבים, מהבחירה השונה של הבדים או מהסוגים של האריגה השונים, תמשיכו לקרוא עוד קצת ותלמדו באמת מהי הדרך הנכונה לבחור מצעים.

אריגה איכותית

הסוג של האריגה משפיע באופן ישיר על האיכות של המצעים בעת בה יש כמה סוגים שונים של אריגות אשר עליכם לוודא כי אתם אכן מכירים. הסטנדרטית וזאת שהכי מוכרת מכולן היא בעצם האריגה בסגנון של שתי וערב. בשיטה של האריגה הזאת כל הסיבים נארגים בצורה מאוד מאוזנת, לאורך ולרוחב תוך כדי הצלבה והתוצאה היא כמובן בדים מאוד מאוד איכותיים וחזקים אשר ישמרו לאורך הרבה מאוד שנים. עוד שיטה נוספת לאריגה היא סאטן, אשר מאופיינת ישירות עם היחסים של האריגה המעט שונים מהשיטה הרגילה. כאן בעצם על כל ארבעה סיבי שתי וערב עובר עוד סיב ערב אחד. התוצאה אשר מתקבלת היא בעצם בד בעל ברק קל מצד אחד ומהצד השני שלו אתם תקבלו מגע מאוד מאוד רך ונעים במיוחד. סוג נוסף אשר יש בתחום האריגה הוא אריגה בסגנון ג'אקארד, זאת אריגה צורנית אשר נמצאת בתוך הבד כמו פסים, פרחים ועוד כדומה.

סוגי בדים

הבדים נחלקים לשני סוגים, בדים שהם סינתטיים ובדים שהם טבעיים, לעומת הבדים הסינתטיים, הבדים הטבעיים נושמים וככה הם בעצם מסייעים בוויסות מלא של הטמפרטורות של הגוף. אבל לכל בד מעצמו יש את כל התכונות הספציפיות שלו, עליכם בעצם להכריע ביניהם בהתאמה מלאה בנוגע להעדפה האישית שלכם. הבד הקלאסי והכי מומלץ הוא כמובן הכותנה, אבל לא סתם כותנה כמובן, כותנה מצרית תהיה הבחירה הטובה ביותר. כותנה מצרית מיוצרת מהרבה מאוד סיבים ארוכים ורכים, דבר אשר הופך את הבד הזה למאוד חלק ונעים. מבין כל הבדים הטבעיים האלה אפשר למצוא את הטנסל, הבמבוק, הפשתן והמפ גם הם יהיו בחירה מאוד טובה לכל אלה אשר אוהבים את המראה ואת המגע המאוד ייחודי וככה הם יתאימו לחלק מעונות השנה. קחו בחשבון שככל שאתם תכבסו את המצעים ככה גם הם יהפכו להיות רכים ונעימים יותר.

סיבים

שאלת ה – "כמה סיבים בשביל אינץ' רבוע בודד?" זהו כנראה הנושא הכי הכי חשוב אשר צריך לשים עליו את הדגש הגדול אם אתם רוצים לבחור במצעים סופר איכותיים אשר עשויים מאריגים כאלה שאתם רואים בתוך כל בתי המלון, ולא מצעי ג'רסי. ובכל זאת, מרבית האנשים לא באמת יודעים או מבינים מדוע הם צריכים לספור את הסיבים מלכתחילה ואיך זה בדיוק תורם להם. יותר מזה לא כולם באמת טורחים לבדוק את זה לפני שהם קונים את המצעים. חשוב מאוד לציין שהכמות של הסיבים לאינץ' היא מימד גדול מאוד להשוואת האיכות וככל שיש יותר סיבים ככה גם האיכות של המוצר תהיה הרבה יותר גבוהה, לכן זהו קריטריון מאוד מאוד חשוב. הצפיפות הכי המומלצת נעה בין האזורים של 300-500 חוטים בשביל אינץ'.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן