אם תיגשו למספר ספקי SEO ותבקשו מהם הצעות מחיר עבור שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל, להניח שאתם תתקלו בין היתר במקדמי אתרים פרילנסרים שעוסקים בתחום וגם בסוכנויות גדולות המתמחות בשיווק דיגיטלי. במחשבה הראשונה, סביר שתסברו כי חברה גדולה עדיפה, כי בסה"כ היא נשמעת כמו בחירה נכונה על סמך הגודל שלה, אז במאמר הזה אנחנו נציג לכם זווית נוספת כדי שתכניס לכם כמה משתנים חדשים למשוואה כדי לעשות חושבים מחדש.
חמשת הסיבות להעדיף מקדם אתרים פרילנסר על פני סוכנות SEO גדולה:
מומחיות:
בסוכנות SEO, אתם עלולים לקבל מנהל לקוח צעיר / מתמחה שינהל את הקידום שלך. זה יכול להיות מאוד מתסכל בהתחשב בשזה שהסוכנות הציגה לכם במסגרת שיחת המכירה ידע עשיר והבטחות גדולות, אבל בסופו של דבר אתם "תתקעו" עם מקדם בתחילת דרכו. כשפרילנסר מספק לכם את השירות – אתם יכולים להיות בטוחים שמי שמנהל את הקידום שלכם זה הפרילנסר שהכרתם בשיחת המכירה. אם התרשמתם ממנו לטובה – זה גם מה שתקבלו בפועל.
אינטרסים:
בסוכנות SEO, מנהל הלקוח מקדם קודם כל את האינטרס של הסוכנות שמשלמת לו שכר והוא מיישר קו עם הדרישות של המעסיק שלו. אבל צריך להבין שהמעסיק לאו תדווקא בקי בחומר, ולכן הוא יכול להכתיב למנהל ה-SEO לבצע דברים שהם לא נכונים. עם פרילנסר, אתם תוכלו להיות בטוחים שהמקדם יתמקד באינטרסים שלכם, שכן אין לו "מישהו על הראש" שהוא צריך לעבוד לפי הדרישות שלו.
גמישות:
בסוכנות SEO יש עבודה מקובעת לפי כללים ברורים. הכללים האלו אמורים ליצור סדר וארגון. אבל תשימו לב: בקידום אתרים אורגני, סדר וארגון עלולים להפוך מהר מאוד לקיבעון מחשבתי והעתק עבודה! הכושר הקריאטיבי והיכולת להיות גמיש, להתאים את עצמך לשפת המותג ול"ראש" של בעל העסק הם חשובים מאוד בקידום אורגני. איש SEO פרילנסר לא אמור ליישר קו עם צוות ולכן הוא לא מוגבל. הכושר היצירתי שלו למעשה ללא גבולות.
שליטה במגוון כלים:
כשאיש SEO מציג עצמו כפרילנסר, צריך להבין שהוא עושה את זה אחרי שהוא צבר ניסיון ומומחיות רבים בתחום. הוא שולט במגוון כלים ולמעשה לא תלוי באנשי צוות אחרים. היכולות האלו הופכות אותו לפרודקטיבי הרבה יותר, מה שיהפוך את עבודת הקידום שלו להרבה יותר מוצלחת.
מקדם אתרים פרילנסר – יש הרבה יותר מה להפסיד מאשר לסוכנות דיגיטל:
אם אתה תהיה "לקוח בעייתי" – לסוכנות SEO לא תהיה בעיה "לפטר אותך" שכן יש לה הרבה לקוחות כמוך. זה אומר שהיא עלולה לוותר עליך אם משהו בקידום לא יצליח כי "מקסימום אתה תיצא".. אחרי הכל – הם מנהלים מספר רב של לקוחות. אצל פרילנסר זה בדיוק ההפך – הוא מוגבל למספר לקוחות מצומצם ולכן הוא ילחם על כל לקוח. המלחמה הזו תיצור רמת שירותיות בסטנדרט הרבה יותר גבוהה וזה יבוא לידיי ביטוי בעבודה קידום הרבה יותר מוצלחת.
המלצה אישית: אם אתם מחפשים מקדם אתרים פרילנסר – ליאור ישנו היא הכתובת שלכם. מדובר פרילנסרית עטירת ידע וניסיון בתחום הקידום המעניקה שירותי SEO ללקוחות פרטיים ועסקיים.
פעולות רבות הנוגעות לקידום האתר במנועי החיפוש, בין אם זה קידום ממומן או קידום אתרים אורגני, המטרה העיקרית היא להביא את האתר ובעיקר עמודים מסוימים לראש תוצאות מנועי החיפוש.
מקדם אתרים פרילנסר יכול להיות כל אדם אשר סיים הכשרה כלשהי בSEO וקידום אתרים ויש לו היכולת לעבוד בתור עצמאי ולנהל לקוחות.