תיק תק והלוק מושלם: מתי צריך להשקיע בתיק יוקרתי ומתי אפשר להסתפק בתיק יומיומי?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כל אישה מכירה את הרגע הזה: התארגנת, יש לך את הלוק המושלם. את מוכנה לקראת היציאה ויש עלייך שמלה שחורה או ג'ינס וטי שירט, אבל את לא בטוחה באיזה תיק כדאי לבחור. פנינו אל 2 סטייליסטיות ובדקנו מולם את הנושא, כדי שתוכלי לדעת מתי מתאים להשקיע בלוק עם תיק יוקרתי ומתי מספיק לבחור בתיק צד קליל ויומיומי. אז תכיני את התיקים שלך, כי בקרוב מאוד תדעי מהו התיק המתאים ביותר ללוק הבא שלך.

תיק צד קטן מבד או חומר סינטטי

תיקי צד קטנים מבד או חומר סינטטי מתאימים בעיקר ליום-יום. מדובר בתיקי בד, תיקי ניטים וכו'. הם כאלו שמתאימים לנשיאה של מספר פריטים קטנים ביותר. ברוב המקרים, ניתן להכניס אליהם טלפון נייד, מפתחות, אריזת טישו קומפקטית ושפתון. תיק צד שכזה יכול להתאים ללוק שכולל את הפריטים הבאים:

  • בגזרת הבגדים והלבוש:

ג'ינס וטי שירט או גופיה\ שמלה יומיומית\ חצאית בגזרה גבוהה וגופיה צמודה או טופ

  • בגזרת הנעליים:

כפכפים\ סנדלים שטוחות\ נעליים שטוחות

תיק שכזה מתאים ליציאה קלילה למקום שמאפשר לך לקחת מעט דברים. חשוב שתשימי לב מראש שאת אינך מכניסה לתיק תכולה רבה שגורמת לו להיות מנופח.

תיק צד קטן מעור 

תיק צד קטן מעור מתאים גם כן לנשיאה של מעט תכולה. תיק זה מתאים לאירועים (חתונות וכדומה).
המראה של התיק יכול להשלים לוק שכולל את האפשרויות הבאות:

  • בגזרת הבגדים והלבוש:

שמלה צמודה קצרה\ שמלה צמודה ארוכה\ אוברול

  • בגזרת הנעליים:

נעלי עקב\ נעלי פלטפורמה

חשוב מאוד לשים לב שאת בוחרת בשילוב של הפריטים הללו ולא שילוב של פריטים אחרים (כמו מכנסיים רחבים או ג'ינס קצר וכו'). לוקים שאינם כוללים את הפריטים שנכתבו לעיל עלולים לגרום לך להיראות כאילו את בדרך למסיבת פיג'מות.

תיק שרוכים 

תיק שרוכים מתאים ליציאה יום יומית בדרך לים, בריכה או סתם הליכה ברחבי העיר. זהו תיק פרקטי שמאפשר להניח בתוכו בגדים להחלפה (בגד ים, מכנסיים, גופיה ומגבת). לתיק זה ניתן לשלב בעיקר נעליים יום יומיות ובגדים יומיומיים.

  • בגזרת הבגדים והלבוש:

ג'ינס קצר או ארוך עם קרעים או בלי וטי שירט או גופיה\ שמלה רחבה וקלילה\ חצאית בגזרה גבוהה וגופיה צמודה או טופ

  • בגזרת הנעליים:

כפכפים יתאימו בדיוק להשלמת הלוק הקליל, סניקרס לבנות או סנדלים יתאימו גם כן

אנחנו מקווים שהכנת את התיקים שלך, מכיוון שזהו הזמן להתאים אותם ליציאה הקרובה. כעת את יודעת מתי להשקיע בתיק יוקרתי ומתי להסתפק בתיק יומיומי. אנחנו נסיים את המדריך בעצה חשובה – דעי כי יישום הטיפים שנכתבו לעיל יאפשר לך להיראות מעולה. שילוב של בגדים או תיקים שאינו תואם למדריך עשוי לגרום לך להיראות כאילו את בדרך למסיבת פיג'מות, חשוב שתזכרי זאת.

אז איפה אנחנו ממליצים למצוא את כל מה שאתן צריכות כדי להשלים לוק?

למי שבעניין של להשקיע כמו שצריך, אנחנו ממליצים על העיצובים ומותגי היוקרה של עמנואל – שם תוכלי למצוא התאמות שלא ניתן למצוא בחנויות שהן יותר עממיות.

למגוון רחב של נעליים יוקרתיות לכל אירוע ונעלי מעצבים לחצי כאן

 

רוצים עוד המלצות בתחום האופנה? >> vikush.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן