רשתות חברתיות שלא שמעתם עליהן!

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

איזה אתר מדיה חברתית מתאים לכם? אנחנו נגלה שיש היום יותר מ-Facebook ו-Instagram בעולם הרשתות החברתיות.

רשתות חברתיות הן פלטפורמה מצוינת לשווק את העסק, ב-Facebook לבד יש מעל למיליארד משתמשים – כלומר הפוטנציאל ללקוחות חדשים הוא עצום בכל רשת בנפרד ואם נדע להתאים את עצמנו למספר רשתות ולהצליח בהן העסק אותו אנחנו מקדמים יזכה להצלחה מסחררת.

אז בתור בעל עסק השלב הראשון שמומלץ לעשות זה לחפש ולהגיע לכמה שיותר רשתות חברתיות ולמיין אותן לאיזה רלוונטיות ואיזה לא.
מעבר לרשתות כמו: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Tiktok ועוד תחת קטגוריות "גדולות" ישנם המון בלוגים ורשתות קטנות יותר העוסקות בנישה מסוימת.
עלינו לחקור ולמצוא את הרשתות העוסקות בנישה הקשורה אלינו ולחלק את המאמצים שלנו לא רק ברשתות גדולות שלמרות כמות המשתמשים האדירה להגיע לקהל יעד שלנו היא משימה לא פשוטה אלא גם לרשתות הקטנות אשר נוכל מהתחלה להגיע לקהל יעד פשוט בכמויות קטנות יחסית.

חשוב לאפיין במחקר שלנו איזה סוג של רשת חברתית מצאנו – גם רשת חברתית הקשורה לאוכל יכולה להיות קשורות לטיפוח קשרים מקצועיים, שיתוף תוכן ומתכונים, המלצות או בכלל לטיפוח קשרים אישיים.
בכל אחת מסוגי הרשתות אנחנו נוכל להשתלב ולפרסם את העסק שלנו אבל לכל אחת נעשה זו ב"נימה" קצת שונה, נשמור על פרסום קליל ולא אגרסיבי, עדכונים מעניינים ושימושיים ופחות תכני מכירות – ננסה ברשת חברתית לטיפים והמלצות לא נפרסם תמונה של כובע עם מחיר אלא נפרסם תמונה מגניבה של לקוחה עם הכובע ונפנה לקישור לאתר.
גישה זו של "פרסום עקיף" הוכיחה את עצמה כמועילה מאוד אל מול ה"פרסום האגרסיבי" כשאנחנו מסתכלים על עולם הרשתות החברתיות.

לכל אורך התהליך חשוב להיצמד לשלבים הבאים:

  1. חיפוש מקדים ואיפיון של כל הרשתות החברתיות הקשורות לעולם התוכן שלנו.
  2. חלוקה לקטגוריות – רשתות להמלצות ופרסום תוכן, רשתות חברתיות לשמירה על קשר, רשתות לטיפוח קשרים מקצועיים וכו'..
  3. יצירת תוכן איכותי ומעניין המותאם לכל אחד מהקטגוריות בנפרד.
  4. התמדה – חשוב לא להעלות את כל התוכן שלנו בפעם אחת ולהקפיד לרענן ולחדש באופן קבועה, לדוגמה במקום להעלות בפעם אחת עשרה פוסטים נחלק את ההעלאה לשני פוסטים בשבוע למשך חמישה שבועות.

היופי הוא הפוטנציאל האדיר שיש לקידום עסק מעבר מנועי החיפוש בעזרת רשתות אלו, אם תבנו את הנוכחות שלכם בצורה נכונה ההצלחה תגיע.

super.org.il >> אל תפספסו!!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן