קוסמטיקאית – למה כדאי ללכת ולא לעשות טיפולים ביתיים.

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אנחנו חיים בעולם שהמדריכים באינטרנט, זמינות מוצרים רבים ורצון לחסוך כסף הובילו אותנו לנסות לעשות המון דברים בעצמנו, משיפוץ או עיצוב מחדש של הבית עד לטיפולי קוסמטיקה שבעבר נחשבו למותרות.
אז למרות שייתכן שלטווח הקצר נחסוך כסף אם נעשה טיפולים בעצמנו אנו ממליצים לוותר על חיסכון בתחום הזה מכמה סיבות.

אז דבר ראשון והברור ביותר הוא מומחיות, אסור לנו לצאת מנקודת הנחה שמסיבה שקראנו או למדנו קצת על תחום הקוסמטיקה אנחנו יכולים לבצע לעצמנו אבחון בעיות, טיפול והתאמה של תכשירים.
הניסיון והלימודים שקוסמטיקאיות עוברות מבטיחות שהן יתנו שירות מקצועי ואמין והן ידעו מה יהיה הכי טוב לכל לקוחה ולקוחה בנפרד.

בנוסף, עולם הטיפוח כיום עמוס בתכשירים, מוצרים ואביזרים שאם לא נתאים אותם נכון במקרה הטוב נשתמש במשהו שאנחנו לא בהכרח צריכים אבל הוא ממותג היטב ונמכר טוב ובמקרה הרע נזיק עוד יותר לעורנו.
לכן, חשוב לתת לקוסמטיקאית לבצע אבחון לעור שלנו ולהתאים את התכשירים והאביזרים שהכי מתאימים אישית לנו ובנוסף לרכוש ממנה את תכשירים אלו שכן אולי הם יעלו מעט יותר מאשר באינטרנט אבל נוכל להיות סמוכים ובטוחים באיכות ובמקוריות של המוצר.

יתרון נוסף שיש לקוסמטיקאיות הוא הניסיון הרב שצברו במהלך השנים בטיפולים של נשים במצבים שונים וככל הנראה ידעו מה מותר ואסור בתחומים שלנו, כחובבנים, אין ידע בנושא.
לדוגמה לאישה הרה או מניקה אסור להשתמש ברטינול – תכשיר נפוץ מאוד נגד קמטים והוא חודר למערכת הדם שלנו או לחילופין לא נעשה טיפולי לייזר (ככלל אנו ממליצים ללכת לאחת מהרשתות הגדולות כמו אמריקן לייזר) במידה והוא נוטל אנטיביוטיקה לאורך זמן.

כיום, ענף הקוסמטיקה נמצא בהתפתחות מתמדת וכולל התמחויות ותחומים שונים וככל הנראה שאותה קוסמטיקאית תדע לתת מענה ושירות לכמה סוגי טיפולים ותחומים.
בין אם מדובר על להתאים את הטיפול הטוב ביותר בתחום אחד או לטפל בכמה תחומים כמו טיפול פנים, ציפורניים, פדיקור מניקור, אנטי אייג'ינג וכו', אלו הם יתרונות ברורים שאנחנו פשוט לא נוכל לעשות בעצמנו בבית.

אז על מה להסתכל כשאת מגיעה לקוסמטיקאית חדשה?
חשוב להבין שהתהליך שתעברי איתה יהיה אינטימי, נפשי ופיזי, לכן קליניקות שמשתמשות במכשירים חד פעמיים כשניתן וכשלא מנקה ומחטא את המכשירים הם תנאי הכרחי לבחירה שלך.
חוץ מההיגיינה, התחושה האישית חשובה לא פחות, עלייך להרגיש שהקוסמטיקאית נעימה סובלנית ודיסקרטית כדי שתוכלי להרים בנוח להיחשף אליה.

פעמים רבות תהליכים קוסמטיים דומים להתליכים רפואיים ולכן חשוב למצוא את הקוסמטיקאית הנכונה לך ולהישאר איתה לאורך זמן, כך גם תוכל להכיר את הגוף והעור שלך טוב יותר ולאורך זמן להתאים טיפולים אליו וגם הביטחון ותחושה נעימה לפני טיפול יגיעו עם הזמן.

אל תשארו במצב סטטי >> הכנסו לפורטל STATI עם כל מה שחם ברשת!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן