פראג או וינה? איזה יעד יותר מומלץ למשפחות עם ילדים?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

עם מחירי הטיסות כיום, ערים אירופאיות כמו פראג או וינה הופכות לפופולריות במיוחד לחופשה קצרה עם הילדים. שני היעדים כוללים מגוון של אטרקציות שמתאימות לבילוי משפחתי מהנה וקשה לקבוע נחרצות איזה יעד עדיף. על מנת שתוכלו להחליט בעצמכם נפרט מעט מהאטרקציות הרלוונטיות ביותר בערים פראג/וינה ותגבשו דעה לבדכם.

וינה עם הילדים

וינה היא יעד נהדר למי שמחפש חופשה בעיר אירופאית מלאה בתרבות, היסטוריה ואוכל נהדר. האטרקציות שהופכות את וינה ליעד מומלץ לחופשה עם ילדים כוללים, בין היתר את הארמון הקיסרי הופבורג ופעילות חיפוש האוצר הקיסרי של וינה. גם עולם הים, המצפה התת ימי והאקווריום העצום המקומי מספקים פעילות מהנה לכל המשפחה וכך גם מוזיאון השעווה.

אטרקציות נוספות שניתן למצוא רק בוינה הם, ארמון בלוודר, בית הספר הספרדי לרכיבה על סוסים וקתדרלת סטפנוס הקדוש.

פראג עם הילדים

פראג היא עיר יפה במיוחד עם היסטוריה ותרבות עשירה. גם לפראג פארק מים מרשים, האקווה פאלאס פראג והיא מומלצת במיוחד כשאתם בחופשה קיצית. במקום מתקנים לילדים בכל גיל וגם אם ילדיכם בפערי גיל גדולים ביניהם כולם ייהנו במקום. גם גן החיות של פראג מיוחד במינו וניתן לשלב את הביקור עם שיט מהנה לאורך נהר ולטאבה.

אטרקציות נוספות שהופכות את פראג ליעד מושלם לחופשה עם ילדים הן, השעון האסטרונומי של פראג, טירת פראג שנחשבת לטירה העתיקה הגדולה בעולם ואטרקציית המציאות המדומה בפראג שמציעה מסע וירטואלי בזמן לשנת 1593.

פראג/וינה – החליטו יחד עם הילדים

לסיכום, אנחנו יודעים שלא הקלנו עליכם את דילמת פראג/וינה אבל יש לנו המלצה חשובה בנושא. שתפו את הילדים בהתלבטות שלכם ושאלו מה דעתם. שיתוף הילדים מאפשר להם לחוש שהם משפיעים על עיצוב החופשה והדבר יבטיח לכם שיתוף פעולה טוב יותר לאורך כל הטיול.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן