עשה ואל תעשה בטיול לחו״ל

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

הרבה ישראלים יוצאים לחופשה מחוץ לגבולות המדינה, כדי להנות ולנשום אוויר קצת אחרת. כשמארגנים טיול לחו״ל, חשוב מאוד לדייק בתכנון שלכם כדי לא לפגום בו ולהגיע למקומות בלתי צפויים או לתוצאות שלא רציתם שיקרו. ישנם דברים ספציפיים שכדאי לעשות בחו״ל, וישנם דברים שכדאי גם להתרחק מהם. 

משקל המזוודה יפתור לכם עיכובים 

פעמים רבות ישראלים כה מתרגשים מהטיסה מחוץ לגבולות המדינה כך שאינם יודעים איך לארוז את המזוודה שלהם בצורה נכונה, הם מביאים הרבה דברים מיותרים ואז משקלה כבד יותר מהמותר. עשה – תבררו היטב מהו המשקל המותר בנמל התעופה לפני שאתם אורזים, ותדאגו לשקול את המזוודה שלכם לפני היציאה. אל תעשה – אל תתעלמו מהנתון הזה, גם אם המזוודה נראית קלה יחסית מהמותר. עדיף לכם גם לבצע טיולים מאורגנים של חברה מובילה ואמינה, בכדי להימנע מכל סיטואציה לא נעימה שאתם לא מכירים בה. 

דרכון לא בתוקף יהרוס לכם את החוויה 

רוב המדינות דורשות שתגיעו עם דרכון מתוקף לפחות חצי שנה קדימה. במידה ואתם מגיעים בלי לוודא שהדרכון שלכם מתוקף, יש לכם רק פתרון אחד והוא – לשלם המון כסף בכדי לבצע הארכה של תוקף הדרכון מתוך נמל התעופה. ההליך יקר, מייגע, והרבה פעמים גם מעכב אתכם וגורם לכם להתייאש. גם תשלמו יותר כסף וגם יכול להיות שתפספסו את הטיסה שלכם מאחר ולא הייתם אחראיים מספיק לוודא את תוקפו של הדרכון שלכם. 

טיול מאורגן יעשה לכם סדר בבלאגן 

ישנם טיולים מאורגנים של חברה מובילה ואמינה שתוכלו לרכוש כחבילה, בשביל לא להיתקע בחו״ל ולהגיע למקומות לא צפויים מבלי שרציתם בזאת. בטיולים מאורגנים ישנם מדריכים מקצועיים שמכירים את כל המקומות בעל פה ויעזרו לכם להתמצא ולהפיק מכל מקום את החוויה המקסימלית שנמצאת בו. 

עשה ואל תעשה – עד הקצה 

כדאי מאוד לא לזלזל בכל הקשור לנסיעות לחו״ל, להקשיב ללבכם ולעשות מה שאנשי מקצוע אומרים לכם. כמו למשל חברה לטיולים מאורגנים בחו״ל, שמכשירה עובדים מקצוענים שלא באים לשחק משחקים, אלא להעביר לכם תוכן מקצועי ולהראות לכם את המקומות הכי יפים שקיימים מחוץ לארץ. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן