בוטקאמפ תכנות – סקירה של 7 תכניות פולסטאק

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

בוטקאמפ תכנות

לפניכם סקירה של שבע תוכניות קורסים לעולם התכנות (קורס פולסטאק), לאלו מכם עם ידע ולאלו מכם בלי ידע בכלל, תוכלו למצוא כאן את הקורס בשבילכם שיכניס אתכם לעניינים ויעשיר אתכם בכל הידע שאתם רוצים בשביל להתחיל את הקריירה שלכם.

יניב ארד -בוטקאמפ לאלופים

בתוכנית הזו תקבלו קורס אינטרנטי בשידור חי מוקלט שניתן לחזור ולצפות בו, לתוכנית הזו יש צורך בידע מקדים והוא מביא את התלמידים לשלב מקצועי ומתקדם. התוכנית נעשית אחת לשבוע ומשלבת עבודה עצמאית שוטפת.

עמותת תפוח – בוטקאמפ

תוכנית זו מועברת באופן מקוון דרך הזום, לא נדרש להגיע עם ידע קודם והקורס מועבר במשך שישה עשר שבועות, חמישה ימים בשבוע. העמותה תמשיך ללוות אתכם לתוך עולם הקריירה שמחכה לכם. מתאים לאנשים שיש להן זמן פנוי מכיוון שמדובר בתקופת למידה אינטנסיבית.

פלאשדב – בוטקאמפ

מדובר בתוכנית בעל מבנה היברידי, שילוב למידה פרונטאלית ושיעורים אינטרנטיים, לקורס הזה אין צורך בידע מקדים והוא מועבר במשך שלושה חודשים. מתאים לאנשים שאינם עובדים מכיוון שהקורס מועבר בכל יום, ולאלו שרוצים להיכנס במהירות לעולם התכנות.

קודינג אקדמי – בוטקמאפ

קורס זה לומדים בצורה מקוונת בשיעורים בשידור חי, לא מבקשים ידע מקדים והקורס מתקיים חמישה ימים בשבוע למשך שניים עשר שבועות יחד עם שלושה שבועות השלמה. במהלך הקורס תבנו לעצמכם תיק עבודות איכותי יחד עם דגש על התנסות בעבודת צוות.

אינפיניטי לאבס – בוטקאמפ פיתוח תוכנה

את התוכנית הזו מעבירים בקורס פרונטאלי במשך שלושים שבועות ואין צורך בידע מקדים, זהו מסלול הכשרה לפיתוח תוכנה, אינטנסיבי ומעמיק. בקורס זה תחוו עבודת צוות ותקבלו ליווי מקצועי בדרך לשוק העבודה.

ג׳ון ברייס – בוטקאמפ קורס ווב

הקורס מועבר בצורה היברידית, גם פרונטאלי וגם מהבית, אין צורך לבוא עם ידע מקדים והקורס מועבר פעמיים בשבוע. הקורס מונה חמש מאות שמונים וחמש שעות, ומתאים לאנשים שרוצים להיכנס לפיתוח אפליקציות וסביבת רשת.

האקר יו – בוטקאמפ בניית אתרים

בתוכנית של האקר יו לומדים דרך תוכנת הזום בצורה מקוונת, לתוכנית הזו אין דרישה לידע קודם והיא מועברת שלוש פעמים בשבוע במשך שבעה חודשים. מתאים לאלו שרוצים לשלב עבודה תוך כדי הלימודים ולקבל ידע נרחב בתחום בניית אתרים.

רק נשאר לבחור

אנשים רבים רוצים להיכנס לתעשייה הזו, ובעידן של היום קורס מהיר ואינטנסיבי זו בדרך כל התשובה שאנשים רוצים. לכן יש כל כך הרבה אופציות ללמידת תכנות, עם דגשים שונים ואורכים שונים, מה שלא יהיה, יש משהו בשבילכם, כל שנותר לכם הוא לבחור.

בוטקאמפ תכנות

זהו קורס ממוקד וקצר (בהשוואה לתואר במדעי המחשב) בו לומדים שפות תכנות הרלוונטיות לתפקיד

במאמר הבא נציג סקירה של התוכניות הבאות:

  • יניב ארד – בוטקאמפ לאלופים
  • עמותת תפוח
  • פלאשדב
  • קודינג אקדמי
  • אינפינטי לאבס
  • ג'ון ברייס
  • האקר יו
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
טכנולוגיה

מה עדיף? וורדפרס או ויקס?

וורדפרס ווויקס הן שתי פלטפורמות לבניית אתרים פופולריות מאוד. שתיהן מציעות מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים, אך יש להן גם כמה הבדלים מרכזיים.

קרא עוד »
שירותי תשתית ומערכות טלפוניה לעסקים
טכנולוגיה

איך להתאים את מערך הטלפוניה של החברה לעידן המודרני

בעולם העסקי המודרני, התקשורת הטלפונית היא אחד הכלים החשובים ביותר עבור ארגונים וחברות. הטלפון מאפשר תקשורת יעילה ומהירה הן עם לקוחות והן בין עובדים בארגון. עם התפתחות הטכנולוגיה, כיום קיימים פתרונות תקשורת מתקדמים רבים שיכולים לשדרג את היכולות הטלפוניות של הארגון ולהפוך אותן לחכמות ויעילות יותר. במאמר זה נסקור את השירותים והמערכות הטלפוניות המתקדמות ביותר עבור עסקים בימינו.

קרא עוד »
דילוג לתוכן