סובלים מקשקשים? הנה כמה פתרונות עבורכם שאסור לפספס

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כולנו מכירים את הבעיה הזאת שנקראת קשקשים. חתיכות לבנות ולא אטרקטיביות שנופלות לנו לעתים מהשיער על כל הגוף וסביבתו. מדובר בתופעה לא נעימה שאמנם לא מסוכנת, אך גורמת להרבה מבוכות ואי נעימויות. למזלנו, היום ידוע על הרבה פתרונות אלגנטיים לטיפול בתופעה, כך שהיא תיעלם מאוד בקלות מבלי לכלול טיפולים חודרניים לגוף. הנה קצת מידע על קשקשים ועל דרכי הטיפול בהם.

מה הם קשקשים? 

קשקשים (או קשקשת בשמה המדעי) הם חתיכות קטנות של עור מת שנושר מאזור השיער. באופן טבעי הגוף שלנו משיר עור מהראש, אך במקרים של קשקשת הדבר קורה בצורה מוגברת, ככה שניתן להבחין בחתיכות קטנות ולבנות. ישנם מספר גורמים אשר עלולים להוביל לקשקשת, ביניהם עור שמנוני, מחלות עור שונות, פטריות, ועוד.

פתרונות

הטיפול הכי יעיל ונפוץ לקשקשים הוא שמפו נגד קשקשים. שמפו נגד קשקשים מכיל חומרים מיוחדים שנועדו לטיפול במחלה, והוא ניתן להשגה בכל מרכול בקלות ובזול. תוצאות עשויות להיראות מספר ימים אחרי תחילת שימוש, עקב זריזות פעילותו. יחד עם שמפו נגד קשקשים ישנם מספר טיפולים נגד פטריות שעשויים לסייע במקרה ומדובר במקור פטרייתי שגורם למחלה. 

לסיכום

קשקשים הם תופעה לא נעימה שאף אחד לא מעוניין בה. יחד עם זאת, כיום ישנם טיפולים מאוד פשוטים ונגישים שניתן להיעזר בהם כדי להיפטר מהמחלה.

צריכים עזרה של מומחים?

אם גם אתם סובלים מעור יבש, אתם מוזמנים לקבל ייעוץ חינם מחברת קמדיס המתמחה בפתרונות לבעיות אור, גרד, פסוריאסיז ועוד. מלאו את הפרטים הבאים לייצירת קשר עם קמדיס:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כושר ובריאות

מבט מקיף על אין אונות: הבנה, אבחון ואפשרויות טיפול

"אין אונות" הוא מונח רפואי המתייחס למצב בו יש קושי או אי-יכולת להשיג או לשמור על זקפה מספיקה לקיום יחסי מין. זהו תסמין שכיח, שמשפיע על גברים בכל הגילאים, אך נפוץ יותר בקרב גברים מבוגרים. מה הגורמים לה? כמה היא שכיחה? ואיך אפשר לטפל בה? אנחנו כאן כדי לענות על הכל:

קרא עוד »
כושר ובריאות

ניתוח בלוטת התריס

בלוטת התריס היא בלוטה אנדוקרינית קטנה בצורת פרפר הממוקמת בחלק הקדמי של הצוואר, מתחת לגרון ומעל עצם הבריח. היא מורכבת משתי אונות המחוברות ביניהן על ידי צינורית.

קרא עוד »
כושר ובריאות

איך להמשיך להתאמן גם כשאנחנו מרגישים סחוטים?

כולנו מכירים את התחושה הזאת: אנחנו מתעוררים בבוקר, והדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות זה להתאמן. אנחנו מרגישים עייפים, חסרי מוטיבציה, או סתם לא רוצים להתאמץ. אבל חשוב לזכור שגם כשאנחנו מרגישים סחוטים, חשוב להמשיך להתאמן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן