מרגישה שחסר ללוק שלך עוד פוש קטן? התכשיטים הקטנים שיוצרים את ההבדל הגדול

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

שמלה שחורה ועקבים קטנים זהו שילוב קליל ביותר שמביא ללוק מנצח. אבל זה לא מספיק, שילוב קליל שכזה דורש תוספת של תכשיטים. בגלל שמדובר בשילוב קליל, ניתן להוסיף אליו תכשיטי זהב או כסף. אבל אין זה מספיק לדעת שאפשר לשלב תכשיטים כמו עגילים או שרשראות, צריך לדעת את הכללים הנכונים לשילוב של התכשיטים הללו ללוק קליל, מנצח שיוצר הבדל גדול. בשורות הבאות תוכלי לקרוא על השילוב המושלם של תכשיטים קטנים שיביא להשלמת הלוק שלך.

תשימי לב לעיקרון המינימליזם - תשלבי תכשיט אחד בכל פעם 

כדי שתוכלי להשלים את הלוק הסופי שלך, את לא צריכה להתאמץ יותר מידי. ברוב המקרים מספיק לבחור בתכשיט אחד מתוך הקטגוריות הבאות:

  • עגילים
  • שרשראות
  • צמידים

כלומר, אם בחרת לשלב עגילים, מספיק לבחור בזוג עגילים אחד ולא לשלב אתו גם צמיד ושרשרת. מינימליזם זו מילת המפתח. חשוב שתדעי שכשמדובר בטבעות, הסיפור אחר לגמרי. טבעות ניתן ורצוי לשלב כמה שיותר, אך חשוב שתשימי לב שהשילוב בין הטבעות מתאים ושאת לא מגזימה.

בחרת בסט? אל תשלבי תכשיטי זהב עם כסף

אם בכל זאת את בוחרת לענוד סט של תכשיטים שכולל למשל עגילים, שרשרת וצמיד תואמים, כדאי שתשימי שמדובר בסט שכולל תכשיטי זהב בלבד או תכשיטי כסף בלבד. עדיף להימנע מלוק שכולל שילוב בין השניים.
ברוב המקרים, הסטים הקנויים כוללים שרשראות או עגילים מאותו החומר (כלומר, או מזהב או מכסף). אך לעיתים, יש מי שבוחרות לשלב כמה תכשיטים לסט משל עצמן, ובמצב שכזה, ראוי להימנע מהשילוב שעשוי להיראות לא תואם ולהרוס לך את הלוק.

  1. תשימי לב שיש לך תמיד תכשיט אחד שנקנה תוך עיצוב אישי

כלל מספר אחת שכל אישה באשר היא צריכה ליישם הוא – קנייה של תכשיט אצל מעצב או מעצבת תכשיטים.
מדובר בעגילים למשל שהוכנו במיוחד עבורך תוך עיצוב אישי שאת בחרת בקפידה, או שרשראות עם תליון מיוחד שאת בחרת וכו'.
תכשיט בעיצוב אישי תמיד משדרג את הלוק. לעיתים ניתן לשלב אותו עם תכשיטים נוספים ולעיתים, מדובר בתכשיט בעל נוכחות עוצמתית, כך שעדיף שלא לשלב אותו עם תכשיט נוסף. עד כאן 3 הטיפים שלנו שיעזרו לך להשלים כל לוק ולהביא למראה מנצח.

אז מה אנחנו ממליצים?

אנו מציעים לך לגשת לתיבת התכשיטים שלך ולערוך מיון בין התכשיטים. תחילה, תערכי מיון בין תכשיטי כסף לתכשיטי זהב. לאחר מכן, תמייני את התכשיטים לפי סוגים. שרשראות במקום אחד, צמידים במקום אחר וכך הלאה. כך יהיה לך יותר נוח ונגיש למצוא את התכשיטים שמתאימים לך לכל לוק. ייחסך ממך לערוך חיפוש מקיף בין שלל התכשיטים בכל פעם שתמהרי לצאת מהבית.

אז איפה ניתן לרכוש תכשיטים שעומדים ברף שלנו? אנו ממליצים על האתר של מגנוליה – תכשיטים מהממים במחיר מאוד נוח, כולל תכשיטים בעיצוב אישי.

 

אהבתם את הכתבה? >> AMAZING 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן