מעיין הנעורים – איך לשמור על עור פנים צעיר ובריא? כל מה שצריך לדעת נמצא פה.

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

הזדקנות היא שלב טבעי כחלק מחיינו ועם ההזדקנות הפיזית מגיעים סממנים שאנחנו לא בהכרח אוהבים כמו כאבי שרירים, אובדן כושר פיזי, עייפות והזדקנות העור.
אז נכון שלא נוכל להיראות נערים כשאנחנו בני 80 אבל יש כמה טיפים, המלצות וטיפולים שישאירו את עור הפנים שלנו צעיר ורענן ככל שניתן לאורך השנים וחשוב להתחיל לטפל בו בשלב מוקדם ולא לחכות להזדקנות העור.

אז אולי הדבר הבסיסי ביותר שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על עור הפנים שלנו הוא לנקות אותו, במהלך היום שלנו אנחנו נחשפים ללכלוך, אבק, פיח, ושמנים שחשוב בסוף כל יום להסיר מעור הפנים שלנו.
גם אם כולם חווים את אותה הבעיה הפתרון לכך הוא שונה מאדם לאדם ולכן חשוב להבדיל, אם מדובר באנשים בעלי עור אקנתי ושמנוני עליהם לנקות את הפנים תחילה עם סבון פנים מתאים ולאחר מכן לנקות היטב בעזרת מי פנים איכותיים.
אם מדובר באנשים בעלי עור פנים בוגר ניקוי בעזרת סבון פנים או חלב פנים בלבד יעשה את העבודה ואין צורך להשתמש גם בניקוי בעזרת מי הפנים.

הפעולה השנייה לשמירת עור הפנים מתחילה בגיל 16, שם לפי המלצתנו כדאי להתחיל להשתמש פעמיים ביום בקרם לחות.
עולם קרם הלחות הינו רחב וחשוב לבחור ולהשתמש אך ורק בקרמים המתאימים כמו קרם מיוחד לבוקר ומיוחד לערב.
כמובן, ככל שאנחנו מתבגרים עלינו להתאים את המוצרים בהם אנחנו משתמשים כך שבגיל מסוים נתחיל להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג אשר תחת קטגוריה זו יש המון סוגים ואפשרויות כך שמומלץ מאוד לפני תחילת השימוש להבין מספר דברים:

  1. בשימוש הראשון לא נקנה את הקרם מאתר אינטרנט או דיילת קוסמטיקה מהסיבה שבתוך כמות האפשרויות הרבות הקיימות בשוק צריך להתאים את הקרם שיעשה את העבודה הכי טובה על סוג העור שלנו.
    כלומר, בפעם הראשונה שנרכוש תכשיר כזה ניוועץ עם קוסמטיקאית מומחית שתיתן את חוות דעתה ותכווין אותנו לתכשיר שהכי מתאים לנו.
  2. נלך על בטוח – המון חיקויים ותכשירים זולים נמצאים בשוק ולעיתים ממותגים נורא יפה ומושך אבל חשוב לזכור שזהו קרם שנמרח באופן יום יומי על הפנים שלנו ואנחנו רוצים את הטוב ביותר, ישנם קרמים שלעיתים ירעו את מצב עור הפנים בשל איכותם הירודה.
    נבצע סקר שוק ונימנע מלקנות מאתרים מפוקפקים ושווקים, ניצמד אל חנויות הפארם הגדולות אשר מפוקחות ע"י משרדי ממשלה על איכות המוצרים אותם הם מוכרים.

הדבר השלישי, החשוב והטבעי ביותר, שאנחנו יכולים לעשות בהאטת קצב הזדקנות עור הפנים היא פעולה פשוטה – להרוות את הגוף במים, ולשמור על תזונה בריאה.
גוף רווי במים משפיע ישירות על עור גופנו בכלל ועור פנינו בפרט, ככל שנקפיד על לשתות מים לאורך היום וכשגרת יום יום העור שלנו יהיה פחות מקומט ויבש ויראה בריא ו"חי" יותר.
תזונה מאוזנת של אכילת פירות וירקות והימנעות ממאכלים רווים בשומן יאפשרו הזנה וחידוש העור כתהליך טבעי הקורה בגוף.

אחרי שלמדנו את השיטות והטיפים לשמירה על עור הפנים כל שעלינו לעשות זה לסגל שגרת יום יום של טיפוח עצמי, בין אם מדובר בתכשירים או בתזונה מאוזנת ושתיית מים – כל אלו יבטיחו לשמור על עור פניכם צעיר ורענן לאורך השנים.

לעוד כתבות בנושא שמירה על עור הפנים >>> לחצו כאן

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

אולפלקס 1,3,8 – לשיקום השיער

שיער הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, ושמירה על בריאותו וחיוניותו היא חשיבות עליונה. אין זה פלא שהחיפוש אחר שיער מבריק ובריא הוביל לפיתוח של

קרא עוד »
דילוג לתוכן