מעבר דירה עם מנוף

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

מעבר דירה עם מנוף

מה הוא בעצם מעבר דירה עם מנוף?

מעבר דירה עם מנוף, הוא סיטואציה שרוב האנשים נתקלים בה לפחות פעם אחת בחייהם בדרך כלל. מאחר ומעבר דירה גם מצריך מאתנו להעביר את שלל הרהיטים שלנו, גדולים וקטנים ככל שיהיו, לדירה אחרת – ההובלה פעמים רבות תסתבך, ולא תתאפשר ללא מנוף.

מתי נצטרך מעבר דירה עם מנוף?

המקרים הנפוצים בהם נצטרך מנוף בעת מעבר דירה הם מקרים בהם אנחנו גרים בקומה גבוהה ולא ניתן לסחוב רהיטים במדרגות או במעלית מאחר והם כבדים או שהמעלית לא פועלת – וכן כאשר הרהיטים פשוט גדולים מדי למעבר ידני ולא ניתנים לפירוק לחלקים קטנים יותר, וכל מה שנותר הוא להוציא ואתם דרך המרפסת למשל, בעזרת מנוף.

איך נדע אם אנחנו זקוקים למנוף? למי כדאי לפנות?

השלב הראשון במעבר דירה, הוא ליצור קשר עם חברת הובלה, או למדוד ולבדוק בעצמנו שאכן כל הרהיטים שלנו מתפרקים לחלקים קטנים יותר או נמצאים בדיוק בגודל המתאים להורדה שלהם במדרגות או במעלית, וליציאה מפתח הבית הצר. במידה ואנחנו או חברת ההובלה, רואים כי ישנם פריטים בעייתיים שאי אפשר להוריד ולהוציא מהבית באופן ידני – יש צורך בחשיבה על פתרונות אחרים, כמו מנוף, פתרון שכל חברת הובלה מתמצאת ותסייע לכם עמם תחת התעריף המקובל.

לעוד תכנים שלא כדאי לפספס>>super.org.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן