מוצרי האיפור שכל אחת צריכה במגירה שלה

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

רוכשת מוצרי איפור? לא יודעת מה את חייבת לקנות? ריכזנו עבורך את כל מוצרי האיפור שתצטרכי במגירת האיפור שלך כדי שכל מה שחשוב עבור אופנה וסטייל לא יחמוק ממך 🙂

מייקאפ לכיסוי מושלם

הדבר הכי חשוב שיהיה לך במגירת האיפור הוא מייקאפ. מייקאפ תפקידו לכסות את כלל הפגמים שעל עור הפנים שלך ולהעניק לך מראה עור פנים מושלם. בחרי מייקאפ בגוון עורך שיעניק לך את הכיסוי המושלם לעור שלך, אך גם יעניק להם לחות ויזין אותם. חשוב שתדאגי שתהיה לך מברשת או ספוג למריחת המייקאפ.

ברונזר וסומק ללחיים

ברונזר יבליט את עצמות הלחיים שלך ויגרום לפנים שלך להראות רזות יותר. סומק על הלחיים יעניק לפנים שלך מראה של חיות. את שני המוצרים הללו את חייבת שיהיו לך ליצירת המראה המושלם.

מסקרה להארכת הריסים, איילינר לעיניים

את המסקרה את תמרחי על הריסים שלך על מנת שיראו עבים, רבים וארוכים יותר. ריסים ארוכים ומעובים מיפים את מראה העין ומבליטים אותה. לכן מסקרה היא גם פריט איפור מחייב שיהיה לך במגירה. מוצר איפור חשוב נוסף לעיניים הוא אייליינר. האייליינר יבליט את העיניים שלך ויגרום להן להראות גדולות יותר.

אודם להבלטת השפתיים

כמובן ששום איפור אינו מושלם בלי אודם או ליפסטיק להבלטת השפתיים. בחרי כמה צבעים שתרצי והתאימי את האודם לאיפור ולבגדים שלך באותו היום.

אהבתם? הכנסו לעוד מקטגוריית אופנה וסטייל >> mish-mish

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

אולפלקס 1,3,8 – לשיקום השיער

שיער הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, ושמירה על בריאותו וחיוניותו היא חשיבות עליונה. אין זה פלא שהחיפוש אחר שיער מבריק ובריא הוביל לפיתוח של

קרא עוד »
דילוג לתוכן