מה זה מטילי כסף וזהב ואיך אפשר להשקיע בעזרתם?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

מאז ימי קדם, הכסף ובמיוחד הזהב היו סממני עושר אוניברסליים. מדובר במתכות יקרות בעלות שימושים רבים, ובעלות עליהן העידה על מעמד גבוה ועל יוקרה. כיום ניתן להשיג בעלות על מטילי כסף וזהב יותר בקלות, ואף ניתן להשתמש בהם בצורה שהיא יותר מסמלית בלבד. הנה מספר פרטי מידע שימושיים לגבי השקעה בכסף ובזהב בכלכלה המודרנית.

למה שישקיעו בכסף וזהב?

אחת מהסיבות העיקריות שכסף וזהב נהיו כל כך אטרקטיביים להשקעה היא היציבות הכימית שלהם. זהב וכסף בצורתם הטהורה (וגם הכמעט טהורה), הן מתכות מאוד לא ריאקטיביות, כלומר לא מושפעות מגורמים חיצוניים. כך נמנע חמצון של מתכות ותכונותיהן נשמרות. עובדה זו מאפשרת להשתמש בהן בתור נכס יציב אשר פחות מושפע מאינפלציה עולמית.

השקעות בכסף וזהב

ישנן דרכים רבות להשקיע בשתי המתכות הללו. בעלות פיזית על מטילי כסף וזהב היא אחת מהן. כך ניתן לשמור בבטחה על הכסף שלכם ללא בנקים. (בכספת בבית למשל) אופציה נוספת שהיא יחסית פשוטה יותר מאשר מטילי כסף וזהב היא תכשיטים. תכשיטים ניתנים להסתרה בצורה טובה או שניתן פשוט לענוד אותם. עוד אופציה היא השקעה בחברות שמשקיעות בתחום הכסף והזהב.

לסיכום

השוק המקומי והעולמי יכולים להיות מאוד הפכפכים ולא צפויים. השקעה במתכות יקרות ויציבות כמו זהב או כסף עשויה לסייע לשמור על ערך כספיכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כלכלה ועסקים

7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ללמוד מסחר בשוק ההון

הפסקתם להתלבט והחלטתם ללכת על זה, קודם כל, מברוק! שוק ההון הוא תחום מרתק עם פוטנציאל רווח עצום, מה שכן, חשוב מאד לעשות את המחקר שלכם וללמוד היטב איך לנהל סיכונים לפני שאתם נכנסים פנימה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

אוהל לאירועים: הפתרון המושלם לכל אירוע

אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים להשאיר רושם חיובי ומיוחד על המוזמנים? אתם רוצים להנות מאווירה נעימה ומרווחת, ללא תלות במזג האוויר או במיקום האירוע? אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי וייחודי לאירוע שלכם, בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם?

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן