מה ההבדל בין סוגי המזונות שאפשר לקנות לכלבים?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כיום, בחירת מזון עבור הכלבים שלנו, הפכה למשימה שאינה פשוטה. בשוק אין ספור סוגי מזונות, אך ההבדלים ביניהם לא ידועים לנו. לשם כך, באנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן. מה ההבדל בין סוגי המזונות שאפשר לקנות לכלבים? קדימה, בואו נתחיל.

בבחירת אוכל לכלבים שלנו, עלינו לדאוג כי הכלב יקבל חלבון, סיבים תזונתיים, ויטמינים, שומנים ועוד. כאשר אנו באים לחפש אוכל לכלבים, המדפים מלאים בסוגי מזונות שונים, שלרוב מסווגים למזון רגיל, פרמיום, וסופר פרמיום. מה ההבדל ביניהם? בואו נמשיך.

רגיל, פרמיום וסופר פרמיום

כאמור, אוכל לכלבים מסווג לאוכל רגיל, פרמיום וסופר פרמיום. ההבדל ביניהם מתבטא ברכיבים של המזון ובאיכותם, לרבות אחוזי העוף, בשר או דג המרכיבים את המזון, ערכיו התזונתיים של המזון, לרבות אחוזי שומן וכמות החלבון, ולבסוף מחיר המזון.
ישנה חשיבות רבה לבחור באוכל לכלבים המוכר בשוק, אשר לו תו תקן, ולבדוק את התאמתו של המזון לכלב.

על רגל אחת – מה ההבדל בין סוגי המזונות שאפשר לקנות לכלבים

כיום ישנם לא מעט סוגי אוכל לכלבים בשוק, כך שבחירת אוכל לכלבים, הפכה למשימה שאינה פשוטה. ההבדלים בין סוגי המזונות טמונים ברכיבים המרכיבים את המזון, וכן באיכותם. בחרו באוכל מוכר, בעל תו תקן.

אהבתם את הכתה? >> papi.org.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

קורס מאלפי כלבים
טבע ובעלי חיים

מתשוקה למקצוע: על קורס מאלפי כלבים

קורס מאלפי כלבים מקצועי הוא תוכנית מובנית שמטרתה לצייד אנשים בכישורים ובידע הדרושים כדי לאלף כלבים ביעילות. קורס שכזה, ממזג את ההבנה המדעית של התנהגות

קרא עוד »
דילוג לתוכן