מהי העלות של תכנון פיננסי – האם זה באמת משתלם?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

הגעתם למסקנה כי הגיע הזמן לעשות חישוב מסלול מחדש בכל מה שקשור להתנהלות הכלכלית? על מנת שתוכלו לעלות על דרך המלך יהיה עליכם לבחור באנשים הנכונים לתהליך. אנשים שונים שיספקו לכם ליווי אישי על מנת שתוכלו לשנות הרגלים לא טובים. לכל אחד מאיתנו יש הרגלים שונים שמביאים אותנו למצוקות שונות. ברגע שתשנו את ההרגלים הללו מקצה לקצה, תוכלו סוף כל סוף לראות את האור בקצה המנהרה. תדעו כי כולם יכולים להיות במצב כלכלי טוב, רק צריך להבין כיצד לעשות זאת באופן יעיל. תכנון פיננסי הוא מהצעדים האידיאליים שבהם כל אחד מאיתנו יכול לבחור. אך האם משתלם לפנות אל מתכנן פיננסי כאשר המצב הכלכלי לוט בערפל?

האם תהליך תכנון פיננסי עולה כסף?

לא כל תהליך תכנון פיננסי יעלה לכם כסף, לכל אחד מתאימה בחירה שונה. יש כל מיני מדריכים שונים באינטרנט שיכולים לקדם אתכם אל עבר השגת המטרה הרצויה. הכל תלוי במצב שבו אתם נמצאים ועד כמה אתם באמת מחויבים לביצוע ההליך. יש כאלה שמספיק להם ליישם כמה טיפים שונים שהם שמעו מאנשי מקצוע שונים. אך מי שרוצה ליווי אישי על ידי מתכנן פיננסי מנוסה יצטרך לשלם כסף. מדובר על סכום של כמה מאות שקלים לפגישה ברוב המכריע של המקרים.

אל תאמינו להבטחות בחינם

הציעו לכם תכנון פיננסי בחינם? קחו בחשבון כי ברוב המקרים זוהי תהיה הבחירה הכי פחות טובה. זה שהציעו לכם לבצע הליך מסוים בחינם זה לא אומר שזוהי הבחירה הנכונה. לרוב מה שלא עולה כסף יביא אתכם למצב שבו תשלמו הכי הרבה בשורה התחתונה. ברגע שתיכנסו להליך כזה בחינם, תמצאו אתכם במצב שבו הסיטואציה לא משנה. לעיתים המצב אפילו יכול להפוך להיות גרוע יותר בגלל עצות לא מקצועיות שתקבלו לאורך הדרך. כך שאל תתפתו להסכים לכל הצעה שנותנים לכם בחינם, תבחנו היטב עד כמה היא יכולה לתרום לכם. תזכרו כי במצב הפיננסי אינכם יכולים לעשות החלטות שונות שתתחרטו עליהן בדיעבד.

מהי העלות של תכנון פיננסי?

כמובן שלכל איש מקצוע יש את המחיר שלו כאשר זה נוגע להליך תכנון פיננסי. יש מתכננים פיננסיים שלוקחים מחיר מסוים, ישנם אחרים שלוקחים מחיר שונה בתכלית. אנו מציעים לכם לבצע השוואת מחירים בין מתכננים שונים, כך תוכלו לבחור את האיש הנכון עבורכם. הסכום שאתם מוכנים להוציא על תכנון מהסוג הזה יהיה שונה מהסכום שאחרים מוכנים להוציא. כמה באמת עולה להיכנס להליך מהסוג הזה? לרוב תהליך שלם של מספר פגישות אמור לעלות בין 7000 ₪ עד 10,000 ₪. הכל תלוי באיש המקצוע שאותו בחרתם לטובת ביצוע ההליך עצמו.

משתלם לבצע את ההליך הזה?

יש כאלה שמיד נבהלים כאשר הם שומעים את העלות של תכנון פיננסי. אך נסביר כי מדובר על הוצאה חד פעמית שאמורה לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה. כל עוד תבחרו את האיש הנכון, תוכלו למצוא אתכם במצב שבו ההתנהלות הכספית תעבור שינוי קריטי. כרגע זה נשמע מבהיל להוציא כמה אלפי שקלים על תהליך שאינכם בטוחים שיביא איתו את התוצאות הרצויות. אך בסופה של הדרך אתם אמורים לראות סוף כל סוף את האור בקצה המנהרה. מדובר על שינוי שברוב המקרים לא תוכלו לעשות אותו לבד, וזה לא משנה כמה רצון יש בכם. לכן הבחירה הזאת תהיה בחירה משתלמת לכל מי שיסתכל על העתיד ולא רק על ההווה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כלכלה ועסקים

7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ללמוד מסחר בשוק ההון

הפסקתם להתלבט והחלטתם ללכת על זה, קודם כל, מברוק! שוק ההון הוא תחום מרתק עם פוטנציאל רווח עצום, מה שכן, חשוב מאד לעשות את המחקר שלכם וללמוד היטב איך לנהל סיכונים לפני שאתם נכנסים פנימה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

אוהל לאירועים: הפתרון המושלם לכל אירוע

אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים להשאיר רושם חיובי ומיוחד על המוזמנים? אתם רוצים להנות מאווירה נעימה ומרווחת, ללא תלות במזג האוויר או במיקום האירוע? אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי וייחודי לאירוע שלכם, בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם?

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן