מדוע כל רופא חייב שתהיה לו מערכת לזימון תורים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כיום כולנו רגילים לרפואה מתקדמת וחדישה ולא רק מבחינת איכות הטיפול עצמו. הרבה משביעות הרצון שלנו בתור לקוחות ומטופלים של קופת חולים או רופא מסוימים גם נטועה בשירות הלקוחות שאנחנו מקבלים ובקלות שבה נוכל לקבוע תור שמתאים ללו"ז שלנו. סיבה זו היא רק הראשונה מבין אחרות ללמה כל רופא צריך מערכת זימון תורים.

מערכת זימון תורים היא מערכת דיגיטלית פשוטה, המופעלת בנייד ו/או במחשב, המאפשרת לכל מטופל לקבוע לבד במהירות וביעילות את התור שהוא צריך, בלי לחכות שעות על הקו. אז בואו נבין למה היא מוצר חובה אצל רופאים.

שירות לקוחות

כפי שכבר ביססנו, זימון תורים מהיר אצל רופאים נבחרים מעלה את שביעות הרצון של המטופלים ומסייעת לכך שהם ירצו להמשיך ולחזור אל אותם רופאים כשיהיה להם בכך צורך. הדבר כמובן מייצר עבור הרופאים הכנסה סדירה נוספת.

יעילות תפעולית

חשוב לזכור שיש גם צד שני למערכת זימון תורים והיא הצד של המזכירה הרפואית ושל הרופא עצמו. המערכת מסייעת גם לצוות המרפאה לעבוד ביעילות ולתפעל תורים שונים ואת לוח הזמנים של הרופא, בלי תקלות, בזבוז זמן ובלי כאבי ראש מיותרים.

הוצאה כלכלית

לבסוף, נזכור שהזמנת תור טלפוני דורשת טלפנים, מזכירות, אנשי שירות ועוד, משמע זו דרך שדורשת כסף וזמן. זימון תורים דיגיטלי חוסך לרופאים הוצאות אלו ובכל ניתן להשקיע את הכספים למטרות יעילות יותר למרפאה, כמו מכשירים חדשניים או משכורות גבוהות לצוות.

לסיכום

מערכת זימון תורים נראית לנו כדבר מובן מאליו בימינו וזה אכן כך. לכן אם אתם רופאים מחפשים לשמר ולהביא עוד לקוחות הגיע הזמן שתתקדמו אל מערכת זימון תורים יעילה. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כלכלה ועסקים

7 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתחילים ללמוד מסחר בשוק ההון

הפסקתם להתלבט והחלטתם ללכת על זה, קודם כל, מברוק! שוק ההון הוא תחום מרתק עם פוטנציאל רווח עצום, מה שכן, חשוב מאד לעשות את המחקר שלכם וללמוד היטב איך לנהל סיכונים לפני שאתם נכנסים פנימה.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

אוהל לאירועים: הפתרון המושלם לכל אירוע

אתם מתכננים אירוע חשוב ורוצים להשאיר רושם חיובי ומיוחד על המוזמנים? אתם רוצים להנות מאווירה נעימה ומרווחת, ללא תלות במזג האוויר או במיקום האירוע? אתם רוצים להוסיף טאץ' אישי וייחודי לאירוע שלכם, בהתאם לסגנון ולתקציב שלכם?

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן