מדוע חובה לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל לפני כל חופשה?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

יכולים לעלות סימני שאלה שונים כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל. יש כאלה שיגידו כי הם לעולם לא השתמשו בביטוח הנסיעות כאשר הם טסו לחופשה כזאת או אחרת. נדגיש כי זה מעולה שעד כה לא יצא לכם להשתמש בביטוח הנסיעות בחופשות שלכם. אך עדיין למרות העובדה הזאת חובה עליכם לסגור ביטוח נסיעות לפני שאתם עולים על המטוס. זה לא משנה אם תחליטו לעשות אותו דרך חברת פספורט קארד או כל חברת ביטוח אחרת. מדוע ביטוח נסיעות הוא בגדר חובה מבחינתכם ולא בגדר רשות?

 

אי אפשר לדעת מה יכול לקרות

 

זה שעד כה בחופשות השונות לא השתמשתם בביטוח הנסיעות, זה לא אומר דבר. מאוד יכול להיות כי לרוע מזלכם דווקא בחופשה הקרובה תצטרכו להשתמש בביטוח. במקרה כזה ההוצאות על הטיפולים הרפואיים יהיו גבוהים, וכל התוכניות שלכם ייעלמו כלא היו. לפיכך אנו מציעים לכם להכין את עצמכם עם ביטוח נסיעות מותאם אישית. כזה שיאפשר לכם לדעת כי אף בעיה לא תתפוס אתכם לא מוכנים או ערוכים.

 

תנצלו את הטיול עד תום

 

זה שיש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל זה אומר שאתם יכולים לטייל בראש שקט. תהיה לכם אפשרות לנצל את הטיול עד תום, ולהגיע לכל היעדים שאותם תרצו לראות. זה לא סוד כי כאשר אין ביטוח נסיעות בתוקף, החששות יהיו בעיצומן לכל אורך הטיול. אם אתם תחששו לעשות פעולה כזאת או אחרת זה יהיה בעייתי בזמן אמת. כאשר תסתכלו לאחור ותחשבו על הטיול שאותו עשיתם. עד שאתם כבר יוצאים לחופשה בחו"ל, אנו מציעים לכם לא להתפשר על העניין הזה.

 

משתלם לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל

 

כאשר תסתכלו על פספורטכארד מחירים, כמו על חברות ביטוח אחרות תגלו הבדלים. הבדלים בין מבוטח אחד לבין מבוטח אחר, כל אחד יידרש לשלם סכום שונה. אך לרוב מדובר על סכום של כמה מאות שקלים עבור ביטוח שיבטח אתכם בהתאמה אישית. יצא לכם לבחון כמה תצטרכו לשלם אם תחליטו לקבל טיפול רפואי ללא ביטוח? מדובר על הוצאה של מאות או אפילו אלפי שקלים. המשמעות היא שמשתלם לכם לסגור מראש ביטוח נסיעות שידאג שלא תצטרכו לשלם סכומי עתק.

 

לא רק כיסויים רפואיים בחופשה הקרובה

 

יש כאלה שרואים את הביטוח בתור כזה שנועד על מנת לכסות הוצאות רפואיות בלבד. אך בעידן של היום ביטוח נסיעות לחו"ל מביא איתו הרבה מעבר. הוא מכסה כבודה, מכסה מוצרים שונים ואפילו מכסה כיסוי או ביטול חופשה. כך שאין סיבה שלא תנצלו את ביטוח הנסיעות על מנת להעניק לעצמכם את המקסימום האפשרי. שילמתם הרבה מאוד על החופשה הקרובה בחו"ל, אין סיבה שתחסכו כמה מאות שקלים. בטח כאשר מדובר על כמה מאות שקלים שיכולים למנוע מכם להוציא אלפי שקלים.

https://www.freepik.com/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

דילוג לתוכן