מאוורר תקרה עם שלט

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

כמו כל מכשיר מודרני אחר, מאוורר תקרה אפשר לרכוש עם שלט רחוק שנותן לנו לשלוט על מגוון אפשרויות ההפעלה של המאוורר. אפשרות זאת מומלצת גם מטעמי נוחות וגם מטעמי עיצוב. מאווררי התקרה של ווסטינגהאוס מגיעים עם אפשרות בחירה בין שלט וחוט משיכה וההבדל בין המחירים שלהם יכול לנוע עד 100-200 ₪ למאוורר. 

ההמלצה שלנו היא לרכוש מאורר תקרה עם שלט. זאת אפשרות נוחה וקלה לתפעול של מאוורר תקרה גם אם הוא מותקן בסלון  וגם אם בחדר שינה או חדר אחר. 

מאוורר תקרה עם שלט או חוט משיכה? 

היתרונות של מאוורר תקרה עם שלט על מאוורר עם חוט משיכה הן רבות. שלט נותן לכם נוחות מפנקת להפעיל את המאוורר מבלי הצורך לקום מהספה או המיטה. השלט של מאווררי ווסטינגהאוס למשל הוא מודרני ומשוכלל ולכן מומלץ לכל מי שמחפש לרכוש מאוורר חדש. 

מאוורר תקרה עם חוט משיכה פועל בצורה מכנית ונחשב למיושן יותר ממאוורר עם שלט  ,הוא גם כולל שליטה בהפעלה ומהירות הסיבוב אבל החיסרון הוא שצריך לעמוד על קצות האצבעות כדי להפעיל אותו. 

אם הוא ממוקם בחדר שינה מעל המיטה אז זה יכול להיות ממש לא נוח להפעיל אותו.

איזה אפשרויות יש למאוורר תקרה עם שלט

למאוורר תקרה עם שלט יש הרבה מאוד אפשרויות שאין למאוורר תקרה עם חוט משיכה. קודם כל, אפשר לשלוט על הכיבוי וההדלקה של המאוורר – גם של התאורה וגם של סיבוב הכנפיים. בחלק מהמאווררים אפשר לבחור בין 6 מהירויות סיבוב שונות וכך לקבוע את המהירות האופטימלית לצרכים שלנו. בנוסף לכך, אפשר לשלוט על גוון האור של התאורה: להחליף בין אור צהוב, אור יום ואור לבן.  

יש אפשרות להפעיל את המאוורר על מצב חורף דרך השלט שזה מצב הפעלה גם בימים שקר יותר ובו האוויר החם שעולה למעלה יורד באמצעות פעולת הסיבוב ההפוך.

מחיר של מאוורר תקרה עם שלט

מחיר של מאוורר תקרה עם שלט יכול לעלות כ- 100 עד 200 ₪ יותר ממאוורר עם חוט משיכה. מאוורר תקרה עם שלט כולל רסיבר (מקלט) שנמצא בסמוך למנוע ומקבל פקודות מהשלט. למרות העלות הראשונית הגבוהה יותר אפשר היום למצוא מאווררים עם שלט במחיר נוח של 500 ₪.

למה לרכוש מאוורר תקרה עם שלט

רכישה של מאוורר תקרה עם שלט היא מומלצת לכל מי שרוכש מאוורר חדש… היא נותנת נוחות מפנקת והמון אפשרויות שליטה על התאורה ועל מהירות הסיבוב. בחלק מהמאווררים יש עד 6 מהירויות סיבוב שונות כך שניתן לקבע את המהירות האופטימלית לכל שעה ביום וגם לשינה. 

מאוורר עם שלט רחוק נוח במיוחד כשהוא ממוקם בחדר שינה. אפשר לשים את השלט על השידה ולבצע את כל הפעולות במאוורר ללא הצורך לקום מהמיטה.

לקוח מאתר סאיינט לקת בע"מ
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן