חומצה היאלרונית🔥השיטה המומלצת ביותר

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

חומצה היאלרונית

כבר שנים שהחומצה ההיאלורונית מחוללת פלאים בעולם היופי והאסתטיקה. נשים רבות אצות וחוזרות אל מכוני היופי בכדי לקבל את הטיפול המיוחל. אז מה כל כך מיוחד בחומצה ההיאלורונית שגורם לכולן להשתגע? 

הזרקת חומצה היאלורונית הוא אחד הטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר לאזורי הפנים. ניתן להשתמש בטיפול זה לצורך מילוי קמטים או לצורך נפח במקומות חסרים, למשל עיצוב עצמות לחיים, שפתיים, סנטר וכדומה. החומצה ההיאלורונית היא רב סוכר שמיוצר בגוף באופן טבעי. ניתן לדמות את דרך הפעולה של החומצה לדרך פעולתו של ספוג, החומצה סופחת מים ומייצרת מאלו מרקם ג'לי וכך בונה מחדש את הסחוס. כך, בעת הזרקת החומצה ההיאלורונית בנקודות ספציפיות בפנים, העור הופך למתוח ומוצק יותר ע"י כך שהחומצה ממלאת את הנפח שאבד. מלבד, לעיצוב עצמות לחיים ומראה שפתיים חדשות, לטיפול בחומצה היאלורונית יתרונות רבים.

בטיחות מעל הכל

הטיפול בחומצה ההיאלורונית נחשב לבין הבטוחים שיש בשוק, בהשוואה לטיפולים אסתטיים אחרים. ההסתברות לסיבוכים הינו נמוך למדי והסיבוכים שעלולים להופיע לרוב יהיו זמניים, כמו למשל זיהום עורי או פגיעה בחיוניותו. 

העשרת עור הפנים

יותר מכך, איכות העור משתפרת בעקבות הזרקת החומר. מכיוון שהחומר נמצא באופן טבעי בגופנו וממלא תפקידים חשובים בתפקוד גופנו. הזרקת החומצה מעשירה את העור בלחות טבעית ותורמת להתחדשות התאים בעור. בנוסף לכך, אפקט ההזרקה הינו זמני מה שגורם לתהליך להיות הפיך ובר שינוי. לפיכך, עיצוב עצמות הלחיים איננו רק מותרות לצורך שינוי אסתטי אלא בנוסף, יכול לתרום לחיוניות עור הפנים.

עיצוב עצמות לחיים

שיפור הסחוסים במפרקים

תהליך שחיקת הסחוס הינו תהליך ניווני אשר אופייני לעת זקנה. שחיקת הסחוס נגרמת בעקבות האטה של פעילות התאים אשר אחראים על התחדשות הרקמה של הסחוס ועל יצור החומצה ההיאלורונית. מרבית הקשישים חווים תהליך של שחיקת הסחוס ואף עלולה להופיע בגיל צעיר יותר אצל אוכלוסיות אשר מתמודדות עם עודף משקל או ספורטאים. הזרקת חומצה היאלורונית הינו טיפול יעיל מאוד שעוזר בהקלה על תנועת המפרק.

לסיכום, לטיפול בחומצה היאלורונית יתרונות רבים, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. בעיקר לאור העובדה שניתן להשתמש בטיפול זה לצורך פתרון בעיות שונות ומגוונות. לכן, טיפול זה מאוד פופולארי ותפס תאוצה גדולה בשוק בשנים האחרונות. אבל אל תשכחו, חשוב מאוד לבחור מקום איכותי שיטפלו בעור הפנים הרגיש והכל כך חשוב לנו באופן מקצועי. לכן, אנחנו ממליצים על PRP קליניקה עם שירות מדהים ויחס אישי.

חומר מילוי לקמטים על בסיס חומצה היאלורונית מיועדים להזרקה לדרמיס האמצעי והעמוק לתיקון קמטים קלים עד עמוקים, תיקון שקעים ואי סימטריות, הקניית נפח לאזורים שונים בפנים, תיקון ליפואטרופיות, מילוי צלקות אקנה ועוד.

ישנן 5 טכניקות קלאסיות בהזרקת מילוי הקמטים:

  1. Serial Puncture – הזרקה של כמויות שוות בכל מיני מקומות.
  2. Linear Threading \Retrograde – הרופא נכנס עם המחט בזווית של 30 מעלות ובעומק של כ-10 מ"מ וככל שהוא מוציא את המחט הוא מחדיר את החומר
  3. Cross Hatching – הרופא יוצר רשת על ידי הזרקת החומר שתי וערב. לשיטה יתרון כאשר מזריקים לאזור ברקמה הדורש תמיכה יתרה.
  4. Fan technique – הרופא נכנס מנקודה אחת אל תוך הקמט ובלי להוציא את המחט מזריק בזויות שונות
  5. Sandwich Technique – כמשתמע משמה, בעזרת שיטה זאת הרופא מזריק לשכבות שונות של העור סמיכויות שונות של חומצה היאלורונית. משתמשים ב"שיטת הסנדוויץ" בעיקר בקמטים עמוקים. הרופא מזריק חומר מילוי סמיך לשכבות העמוקות של העור כדי למלא את הנפח שחסר ולאחר מכן חומר מילוי דליל יותר לשכבות העליונות של העור כדי למלא את הקמט.
    -מתוך ויקיפדיה-
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן