למה חשוב לקנות משקפי שמש איכותיים?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

Sunglasses And Striped Retro Hat

משקפי שמש הפכו לאקססוריז אופנתי, נפוץ ונחשק. במיטבם, משקפי שמש אכן נראים נהדר, אבל לא מספיק שהם יראו טוב ויגרמו לנו להרגיש טוב. בשורות הבאות נסביר למה חשוב לקנות משקפי שמש איכותיים באמת. 

לשמור על העיניים מנזקי השמש 

חשוב לנו להדגיש שלא כל משקפי שמש בעלי עדשות כהות, שומרים על העיניים באותה המידה. ישנן עדשות שנראות כהות, מפחיתות את הסנוור בשמש, אבל לא עושות את העבודה עד הסוף. קרני השמש הן בעלות פוטנציאל מזיק מבחינה בריאותית. הן עשויות להזיק לא רק לעור הפנים בחשיפה מוגברת אלא גם מזיקות לעיניים ולראייה. עם הזמן, אנשים שלא משתמשים במשקפי שמש עלולים לחוות ירידה בראייה ואף פגיעה של ממש בכושר הראייה. זה לא קורה ביום אחד, אבל זה קורה בצורה של נזק מצטבר. כדי למנוע את הנזק לעיניים, צריך לוודא שקונים מוצר איכותי באמת. וכאשר מדובר על איכות, אלה בעצם משקפי שמש UV. כאן העדשות מסננות לא רק את קרני האור הנראה, מה שאנו קוראים לו אור שמש. משקפי איכות מסננים את הקרינה המזיקה, קרינת UV. מדובר בקרינת על סגול וזוהי בעצם הקרינה שגורמת לכוויות שמש על הגוף. ומכיוון שאי אפשר למרוח בעיניים קרם הגנה, הדרך היחידה להגן על עינינו בשמש, היא לקנות את משקפי השמש באיכות הגבוהה ביותר. 

עוד סיבות לקנות משקפי שמש איכותיים 

משקפי שמש איכותיים מועילים לא רק במניעת נזקים ארוכי טווח לעיניים והשפעות על הראייה. בנוסף:

  1. הם תורמים לבטיחות בנהיגה – השימוש במשקפי שמש איכותיים בזמן נהיגה עוזר לשמור על עירנות ולנהוג בבטחה בלי להסתנוור. 
  2. מרגישים פחות עייפים – הם מפחיתים את תחושת המאמץ והעייפות בעיניים ואף מסייעים להפחתת יובש. 
  3. נראים נהדר – דגמים איכותיים, של יצרנים מובילים, נותנים פלוס גבוה במדד האופנתיות והסטייל. 

לסיכום, לא כל משקפי השמש נראים אותו הדבר. צריך להקדיש מחשבה לא רק על עיצוב המסגרת אלא גם על איכות העדשות. יופי, בריאות ושמירה על העיניים – לא כדאי להסתפק בפחות. 

Beautiful young woman posing outdoors in summer clothes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

כושר ובריאות

מבט מקיף על אין אונות: הבנה, אבחון ואפשרויות טיפול

"אין אונות" הוא מונח רפואי המתייחס למצב בו יש קושי או אי-יכולת להשיג או לשמור על זקפה מספיקה לקיום יחסי מין. זהו תסמין שכיח, שמשפיע על גברים בכל הגילאים, אך נפוץ יותר בקרב גברים מבוגרים. מה הגורמים לה? כמה היא שכיחה? ואיך אפשר לטפל בה? אנחנו כאן כדי לענות על הכל:

קרא עוד »
כושר ובריאות

ניתוח בלוטת התריס

בלוטת התריס היא בלוטה אנדוקרינית קטנה בצורת פרפר הממוקמת בחלק הקדמי של הצוואר, מתחת לגרון ומעל עצם הבריח. היא מורכבת משתי אונות המחוברות ביניהן על ידי צינורית.

קרא עוד »
כושר ובריאות

איך להמשיך להתאמן גם כשאנחנו מרגישים סחוטים?

כולנו מכירים את התחושה הזאת: אנחנו מתעוררים בבוקר, והדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות זה להתאמן. אנחנו מרגישים עייפים, חסרי מוטיבציה, או סתם לא רוצים להתאמץ. אבל חשוב לזכור שגם כשאנחנו מרגישים סחוטים, חשוב להמשיך להתאמן.

קרא עוד »
דילוג לתוכן