לכי על זה: איך לבחור את הנעל הנכונה לסוג האירוע?

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

עונת החתונות מתחילה ממש עוד רגע וזה הזמן המתאים ביותר לעשות סדר בארון הנעליים ולבדוק אילו נעליים מתאימות לאירועים הקרבים. אם תכננת לנעול נעל עקב לחתונת שישי בים או כפכפים לחתונת חמישי בערב בגן אירועים, כדאי שתקראי את השורות הבאות, בהן נעשה לך סדר כדי שתוכלי לבחור את הנעל הנכונה ללוק הנבחר שלך וכמובן שגם לסוג 

חתונה בים

אם את רוצה להרגיש בנוח בחתונה שמתקיימת בים, את צריכה ללכת על קז'ואל. כלומר, כפכפים או סנדלים קלילות עם סוליה דקה, כזו שתאפשר לך ללכת בנוחות יחסית על החול ולהוריד את הנעליים במידה ותחליטי להרגיש קצת את האדמה. חשוב לשים לב למספר דגשים במידה ואת בוחרת בכפכפי אצבע:

  • חשוב שאלו יהיו כפכפי אצבע שאת שומרת לאירועים בלבד (ולא כפכפים שחוקים שאת הולכת איתם ביום יום)
  • עדיף שצבע הכפכפים יהיה כהה כדי שתתבלטי על החול
  • תפנקי את עצמך בפדיקור ולק כמה ימים לפני האירוע
  • תשלבי תיק צד קטן ללוק מושלם

רוצים לקרוא עוד? הכנסו לבקר >> KARKOKO.COM

חתונה באולם אירועים

חתונה באולם אירועים זו ההזדמנות שלך להעמיד בשורה את נעלי העקב או נעלי הפלטפורמה שלך ולהתלבט ארוכות לגבי מי מהן תזכה להגיע אתך לאירוע.
אם את בוחרת בנעלי עקב או פלטפורמה, אנו ממליצים להניח באוטו תיק בד ובו תכיני מראש כפכפים או סנדלים כדי שתוכלי להחליף לאחר האירוע או במהלכו, אם תרגישי צורך.
יש מי שבוחרות לקחת סט פיג'מות בתיק זה, למקרה שהן יהיו שתויות ויבחרו לישון אצל חברה במידה ולא יוכלו לנהוג חזרה הביתה בעצמן.

חתונה בטבע

חתונה בטבע זו ההזדמנות שלך לקחת תיק צד מחבלים או תיק בד פשוט ולהתאים אותם לנעליים עדינות בצבעים טבעיים. כשמגיעים לחתונה בטבע, חשוב לשים לב לנוחות שלך.
גם כאן, אנו ממליצים לנעול נעליים נוחות כמו סנדלים או כפכפי אצבע. אם מדובר במקום מסודר יחסית מבחינת ריצוף, ניתן גם לנעול נעלי סניקרס לבנות ולהתאים אליהן שמלה קלילה או אוברול קיצי וקצר.
גם בחתונה בקונספט זה, מומלץ להשאיר תיק גב או תיק בד ברכב, למקרה שיהיה צורך להחליף את הכפכפים בנעליים סגורות.

אירוע חברה

ללא מעט חברות יש קוד לבוש לעובדים שתקף למשך העבודה במשרד וגם לאירועי החברה. מדובר ברוב המקרים בקוד לבוש צנוע או מחויט. קוד זה עשוי להגביל אותך באפשרויות הבחירה, כך שתוכלי לבחור מבין האפשרויות הבאות בלבד:

  • נעלי עקב שחורות
  • נעלי סירה אלגנטיות
  • סניקרס לבנות

שימי לב, כי ברוב אירועי החברה, קוד הלבוש אינו כולל נעילת כפכפים או סנדלים, אלא נעליים סגורות בלבד.
אז תבחרי חליפה מחויטת, שמלה מחטבת או אוברול שיתאים לאחת מאפשרויות ההנעלה שציינו עבורך קודם לכן.

אז איפה אפשר להתארגן על הנעל הנכונה? אנו ממליצים על האתר המהמם של ווישוז שמציג מגוון ענק של נעליים לכל סוג אירוע. אז שנתראה בשמחות 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

אולפלקס 1,3,8 – לשיקום השיער

שיער הוא חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו, ושמירה על בריאותו וחיוניותו היא חשיבות עליונה. אין זה פלא שהחיפוש אחר שיער מבריק ובריא הוביל לפיתוח של

קרא עוד »
דילוג לתוכן