בגדי ים מחטבים – יש דבר כזה!

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

בגדי ים מחטבים

בתור מדינה שטופת שמש, מדינת ישראל מציגה לראווה חופי ים שאין שניים להם בכל רחבי העולם. ברם, לא כל בני האדם ניחנו במידות גוף פרופורציונליות או מרשימות למדי, מה שגורם להם להימנע מלהופיע עם בגד הים בחוף. אבל יש לכך פתרון כיום, מכיוון שיש בגדי ים מחטבים. בגדי ים אלו מאוד מחמיאים, והם יאפשרו לכם לצאת בגאווה לשחייה צורנית בבריכה, לטבול בחוף הים, או להשתזף לצד קרני השמש. תמשיכו בקריאה אינטנסיבית שלכם ותמצאו כי – יש דבר כזה – בגדי ים מחטבים.

בגדי ים מחטבים – הסוגים

בעוד שיש בגדי ים שממש אינם מחמיאים לקימורי הגוף שלכם, ניתן למצוא כיום חלופה מאוד רצויה, והיא בגדי ים מחטבים. היא דומה לבגדי ים קונבנציונליים, רק שהיא מכילה אקסטרה כיסוי, על מנת להציע לכם עוד סוג של תמיכה, ויש סוג של שני חלקים, או סוג של חלק אחד, ולהלן נפרט על שני הסוגים –

  • הסוג הראשון של בגד ים מחטב הוא הביקיני האהוב – במידה ואתם מקפידים על כושר, ובאופן כללי הגוף שלכם די מחוטב, אבל הגיל כבר עשה את שלו ויש לכם עודפי שומן פה ושם, כי אז בגד הים הביקיני המחוטב, שיש לו עוד קצת תמיכה, יהיה מושלם בשבילכם.
  • הסוג השני של בגד הים המחטב הוא בגד הים השלם – כדי ליהנות מסוג המחוטב, אפשר לבחור בבגד ים שלם עם מעטפת משלימה בצורה של חצאית או של מעטפת אחת שלמה, צווארון גבוה, שמלת ים או גם טנקיני.

בגדי ים מחטבים – שיפור היציבה 

מן הסתם, בגדי ים מחטבים יכולים לשפר באופן ניכר את היציבה שלכם, נוכח היותם מסייעים לשמירה על גב יותר ישר, מה שבהכרח אף משפר את היציבה שלכם בעת ישיבה, עמידה או הליכה, וזאת בשל האלסטיות הרבה שיש בהם. האלסטיות הרבה של בגד הים המחטב מספקת אף דחיסה בסמוך לאזור המותניים, מה שיגרום לכם לעמוד יותר זקופים. וכיוצא בזאת.

בגדי ים מחטבים

ממש ממש לא! בגדי ים מחטבים מגיעים בשני סוגים- ביקיני ושלם. תוכלו למצוא בגדי ים מחטבים שיקים ומהממים שאפילו אתן תשכחו שהוא מחטב.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

תיקים טבעוניים
אופנה וביוטי

חנויות הבוטיק שתוכלו לרכוש מהן תיקים בעבודת יד

בוטיק – חנויות קטנות וייחודיות, הפכו בשנים האחרונות למקום מושלם למציאת פריטים מיוחדים, בעבודת יד, ועם סיפור אישי. בין הפריטים האהובים ביותר שניתן למצוא בבוטיקים אלו, תיקים בעבודת יד – פריטים ייחודיים, איכותיים ומלאי סטייל, שתמיד יגרמו לכם להרגיש מיוחדים.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

צניעות בים: בין נוחות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות

חופשת קיץ בים היא זמן של הנאה, שחרור ורגיעה. עבור נשים רבות, בחירת בגד ים מתאים יכולה להיות עניין מורכב, כרוך בדילמות ובאתגרים רבים. מעבר לנוחות ופן האופנתי, נשים רבות מתמודדות עם שאלות הנוגעות לצניעות, ביטוי עצמי ודרישות חברתיות.

קרא עוד »
אופנה וביוטי

החורף ממש כאן: זמן לרענן את המלתחה בלבוש אופנתי חם

עבור נשים רבות המעבר למלתחת בגדים חורפית הוא הרבה מעבר לתזוזה של הגופיות והמכנסונים הקצרים למדף העליון והצנחת הסריגים והפוטרים למדף התחתון והנגיש יותר, אלא גם הזדמנות לבחון את הרלוונטיות של הפריטים ששרדו מהחורפים הקודמים לטרנדים ולסטייל של החורף הנוכחי.

קרא עוד »
מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023
אופנה וביוטי

מגמות בתיקי נשים לעונת האביב/קיץ 2023

לקראת עונת האביב/קיץ 2023, המעצבים הציגו קולקציות מרהיבות של תיקים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. במאמר הבא נסקור את המגמות החדשות והמרעננות ביותר בתחום תיקי הנשים לעונה הקרובה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן