חשיבות נוכחות עסקים בעולם הדיגיטלי

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

תהיתם מה היא נוכחות דיגיטלית ואיך נוכחות זו תאפשר לנו כבעלי עסק להתקדם ולהתפתח? בואו נכיר ביחד

תהיתם מה היא נוכחות דיגיטלית ואיך נוכחות זו תאפשר לנו כבעלי עסק להתקדם ולהתפתח? בואו נכיר ביחד

בעולם שרובו מבוסס על נוכחות דיגיטלית והצלחה לרוב מגיעה יד ביד עם אתר אינטרנט שמקודם טוב, אפליקציה עם המון משתמשים או ערוץ מדיה חברתית בעלת המוני עוקבים, הצעדים הראשונים לבניית נוכחות הם חשובים במיוחד שפיתוח אתרים, אפליקציות ובלוגים נהיו נגישים מבעבר.

אז חשוב להבין מה היא נוכחות דיגיטלית בכללי ובפרט, איזה סוג נוכחות תקדם את העסק שלכם בצורה הנכונה והיעילה ביותר.
בואו נבחן דוגמה: לצורך העניין אתם בעלי מספרה ומעולם לא פרסמתם את עצמכם בעולמות הדיגיטל, לרוב תחשבו שהצעד הראשון הוא בניית אתר, אבל כדי להגיע ללקוחות באופן מיידי ייתכן שהצעד הראשון יהיה לרשום את העסק שלכם ב-google  כך שהאדם שמחפש מספרות בגוגל ימצא את העסק שלכם גם כאשר אין לכם אתר אינטרנט.

אופציה נוספת היא לפתוח עמוד בפייסבוק, בעוד שהפלטפורמה תעזור לכם לפרסם ולהגיע לקהל יעד חדש באמצעות הדף (שבו תוכלו להעלות תמונות, סרטונים עדכונים וחוות דעת מלקוחות) לא תצטרכו לשלם על הקמת הדף.

כעת, ניבחן את האופציה שתרצו בית משלכם, אתר אינטרנט או אפליקציה, אשר יתנו ללקוחות שלכם את כל המידע והשירותים שאתם מציעים כמו: אם תרצו שהם ימצאו את החנות הפיזית שלכם אז תכללו מפה עם אפשרות למסלול נסיעה ואם תרצו שהם יצרו איתכם קשר תכללו טופס יצירת קשר ומספר הטלפון של העסק.
האפשרויות הן אין סופיות מאתרי תדמית ועד לאתרים שניתן לרכוש בהם מוצרים (אתרי מסחר אלקטרוני) וניתן לשלב כל רעיון כמו מפה, יצירת קשר, קביעת תורים באתר ומכירת מוצרים באתר כך שה"בית" האלקטרוני שלכם יהיה מותאם אישית לכם.


כמובן, שבניית אתר בשונה מקידום אתרים או פייסבוק דורשת הוצאה כספית על הפיתוח ותחזוקה, ולא רק תקציב לשיווק ופרסום. מעבר לאלו, גם עולם האפליקציות לסמארטפונים וטאבלטים פתחו בפנינו עולם חדש של תקשורת מול לקוחות התראות ועדכונים הנשלחים כפוש אל המשתמשים שלנו.

כך או כך ההיגיון הוא פשוט – אם תרצו שאנשים ימצאו אתכם באינטרנט תצטרכו ליצור לעצמכם נוכחות באינטרנט, בין אם מדובר על רישום העסק בפלטפורמות ועד הקמת אתר או אפליקציה הנוכחות תיצור מקום שבו אנשים יוכלו למצוא את המידע שהם רוצים על העסק שלכם ובתקווה להפוך ללקוחות עתידיים.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

שיווק דיגיטלי

ניהול סושיאל לא כמו שאתם מכירים – השיטה החדשה של יובל מרום

בעולם התוסס והדינמי של ניהול הסושיאל, כל יום מביא עימו אתגרים והזדמנויות חדשות. רבים מנסים לכבוש את הרשתות החברתיות בשיטות מסורתיות, שיטות שכבר נוסו ונכשלו. אך בין הרעש והתחרות הגוברת, מתעוררת שאלה מרכזית אחת – האם קיימת דרך אחרת, יעילה יותר לניהול סושיאל שיכולה להבטיח תוצאות משמעותיות? 

קרא עוד »
אופנה וביוטי

הנה זה הגיע: אתר הנעלה הישראלי 'אריאנה' מציג דוגמניות AI בלבד, וזה מוכר טוב.

אריאנה, אתר הנעלה לנשים, עושה היסטוריה! היא הראשונה בישראל (ואחת הראשונות בעולם) שמשתמשת בדוגמניות AI בלבד באתר ובחומרי הפרסום שלה. במקום להעסיק דוגמניות אנושיות, אריאנה משתמשת בטכנולוגיה חדשנית ליצירת דמויות וירטואליות ריאליסטיות.

קרא עוד »
כלכלה ועסקים

הקמת מותג איקומרס : מדריך מקיף

מותג איקומרס מתייחס לעסק שמוכר מוצרים או שירותים באינטרנט. מותגים אלו הפכו לכוח דומיננטי בנוף הקמעונאי המודרני, ומנצלים את הנוחות, המגוון והעלות-תועלת שמציעה קניות מקוונות

קרא עוד »
דילוג לתוכן