זו העלות לתחזוקת אופניים חשמליים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אופניים חשמליים

אף במידה ועלה בראשכם לבחור אופניים חשמליים בתור הזוג של רכיבה הראשון שלכם, ואף במידה ואתם הבעלים ממזמן של האופניים החשמליים, וגאים בזה, כדאי שתבינו כי חייבים לדאוג לתחזוקה שלהם. ככלות הכול, מדובר על מכשיר טכנולוגי מתוחכם, והקפדה על תחזוקה באופן קבוע עשויה לסייע לכם לשמר במצב טוב את האופניים החשמליים, על מנת שתוכלו להמשיך ליהנות מדווש ללא תקלות לטווח הארוך.
כדאי לכם לקרוא למן ההתחלה ועד לתום המאמר הנ"ל, מכיוון שבוודאי תלמדו דברים חדשים עליהם, ובין השאר, תגלו מה – זו העלות לתחזוקת אופניים חשמליים?

מה העלות לתחזוקת אופניים חשמליים?


כאשר משווים אופניים רגילות לאופניים חשמליים, כי אז האחרונים מורכבים, כבדים ואף חזקים יותר, מה שמחייב אתכם להביא בחשבון אלמנטים של תחזוקה, כמו לדוגמה – לשמור על צמיגים מנופחים דיים, בעוד הם צריכים דריסת רגל מיטבית מתחת. כמו כן, עליכם לוודא כי חנות האופניים החשמליים שלכם מקצועית ובעלת ניסיון עם הסוג הספציפי שיש לכם. בנוסף לכך, עליכם להשלים את טעינת הסוללות כל אימתי שמזדמן לכם, תחסכו בכוח בעת הרכיבה, משום שכדי לדווש עליהם עם סוללה מתה, כבר שייך ליצורים של גיבורי העל.


וכעת נעבור לדיון על מה העלות לתחזוקת אופניים חשמליים?

ונציג בפניכם שלושה מאפיינים חשובים –
רפידות מעצור דיסק – העלות היא בין מאה לבין מאה ועשרים שקלים.
קליפר למעצור דיסק – העלות הינה מאה וחמישים שקלים.
כבל מעצור או הילוכים – העלות הממוצעת היא שלושים שקלים.

מה המחירים לתחזוקת אופניים חשמליים?


כמו בכל תחום, גם בתחום של חנויות לאופניים חשמליות, אין כולן מקצועיות עם רקורד של ניסיון מרשים למדי, ושמא יש מהן שלא יספקו שירות לסוג האופניים החשמליים או למותג שיש ברשותכם. במידה וטרם רכשתם אופניים חשמליים, תביאו בחשבון את השירותים של החנות. תבדקו את מחלקת שירות הלקוחות שלהם מלכתחילה, ותוודאו את שירותי התחזוקה שלהם.
וכעת נשיב לשאלה – מה המחירים לשם תחזוקה של אופניים חשמליים? ואלו הם כדלקמן –
מעביר הילוכים – המחיר נאמד במאה וחמישים שקלים.
חישור – המחיר נאמד בעשרה שקלים.
איזון גלגל – המחיר נאמד במאה שקלים.
גלגל קדמי – המחיר נאמד בשלוש מאות שקלים.
בניית גלגל אחורי – המחיר נאמד בשלוש מאות וחמישים שקלים.
בולם קדמי – המחיר נאמד בשיעור של בין ארבע מאות לבין שש מאות וחמישים שקלים.

אופניים חשמליים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן