השלט למזגן לא עובד? בואו נכיר טיפ מדליק שידליק לכם את המזגן.

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

אז החלפתם את הבטריות, פעמיים כבר, והשלט עדיין לא מדליק את המזגן? בבית כבר ממש חם (או קר) ואתם מרגישים כבר חסרי אונים מול המכשיר שאמור להציל לכם את היום ולקרר אתכם (או לחמם כמובן). אז בואו נלמד כמה פעולות שנוכל לעשות כדי להפעיל מזגן שפשוט לא מוכן להידלק דרך השלט.

ראשית, אנו מדברים על מצב שבשלט יש בטריות מלאות והוא פשוט אינו מתקשר עם המזגן, מן הסתם אם בשלט הבטריות ריקות או שאין בטריות בכלל הוא לא יכול לכן הפעולה הראשונה שעלינו לעשות זה לוודא שהשלט פועל.
לאחר שעשינו זאת נוכל לנקות את הדלתית (חלק הפלסטיק) במזגן (######תמונה) בעזרת מגבון לח ולוודא ששום לכלוך או אבק מפריעים לקליטת האות.

במידה ולאחר שעשינו זאת המזגן עדיין לא נדלק נוציא את התקע של המזגן מהשקע שנמצא בקיר, נוציא את הבטריות מהשלט ונמתין כ-10 דקות.
לאחר זמן ההמתנה נחזיר את התקע לשקע ואת הבטריות לשלט וננסה להפעיל את המזגן.
אם וכאשר לאחר שביצענו את פעולה זו המזגן עדיין לא עובד ככל הנראה שיש בעיה עם העינית במזגן ועלינו להזמין טכנאי.

איך אפשר להדליק את המזגן בכל זאת?
שאלה זו עלתה גם אצלנו וגילינו טריק, ברוב המזגנים ברגע שנרים את חלק הפלסטיק שמכסה את הפילטרים נמצא כפתור שרשום עליו "mode"  או סתם כפתור לחיצה ללא שם.
ברגע שנלחץ לחיצה אחת המזגן יכנס למצב של קירור בעוד שאם נלחץ שתי לחיצות ברצף המזגן יכנס למצב חימום, לחיצה נוספת לאחר ההפעלה תכבה את המזגן.
כמובן שישנם המון סוגי מזגנים ולא בכולם יש את הכפתור או שהוא מתנהג אותו הדבר אולם ברוב המזגנים כיום טיפ זה אמור לעבוד.

אהבתם את הכתבה? אולי תאהבו גם את >> expedient.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

זהבי סחר
הכל לבית

שדרגו את חדר האמבטיה שלכם עם זהבי סחר: ברזים ואביזרי אמבטיה איכותיים

חדר האמבטיה שלכם הוא מקום מיוחד. הוא מקום שבו אתם מתחילים את היום, מקום שבו אתם נרגעים בסופו של יום, ומקום שבו אתם פשוט רוצים להרגיש בנוח. עם זהבי סחר, אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום חלומי.

קרא עוד »
הכל לבית

10 מנעולנים מומלצים באזור השרון

זקוקים לשירותי מנעולן באזור השרון? ננעלתם מחוץ לבית? איבדתם את המפתח לרכב? זקוקים להחלפת צילינדר? הסקירה הבא מרכזת עבורכם 10 מנעולנים מומלצים באזור השרון, אשר מספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי. לפני בחירת מנעולן, חשוב לבדוק את הכשרתו ורישיונו, לקבל מספר הצעות מחיר ולקרוא ביקורות של לקוחות קודמים. במאמר זה תמצאו מידע רב שיסייע לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר עבורכם!

קרא עוד »
הכל לבית

כספות לאקדח / כספות לנשק

כספות לאקדח או נשק הן כלי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנשקים. כאשר נשק מאוחסן באופן לא בטיחותי, הוא עלול ליפול לידיים הלא נכונות ולהוביל לאסון. כספות לאקדח נועדו לספק הגנה פיזית מפני פריצה, גניבה או שימוש לא מורשה.

קרא עוד »
הכל לבית

סודות לחימום מושלם: השימוש הנכון במקרני חום באירועי החורף

אירועי חורף הם דרך מצוינת ליהנות מהאוויר הצח והנופים היפים של העונה, אך הם יכולים גם להיות קרים מאוד. מקרני חום הם דרך מצוינת לשמור על חמימות האורחים והמשתתפים שלכם, אך חשוב להשתמש בהם בצורה נכונה כדי להבטיח שהם יעילים ובטוחים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן