השוכר לא משלם? כך תפעל כדי לפנות אותו

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

השוכר לא משלם? כך תפעל כדי לפנות אותו

 אם בבעלותכם דירה שאתם משכירים לשוכרים וודאי אתם יודעים שזהו תחום שחשוב לעבוד בו באופן מסודר. יש לוודא שפרטי החוזה עליו השוכרים חתמו מדויקים ושכלל הצדדים מבינים מה מצופה מהם. אך מה קורה כשצצות בעיות וכאשר השוכר מפסיק לשלם? במקרה כזה בו השוכר לא מכבד יותר את כללי החוזה עליו חתם, אין ברירה ויש לבצע פינוי שוכר. במאמר זה יפורט כל המידע לגבי מה עושים כאשר השוכר לא משלם, וכיצד לפעול כדי לפנות אותו.

שוכר שמפסיק לשלם: מה עושים

פינוי שוכר לא חייבת להיות הדרך הראשונה בה תנקטו אם וכאשר השוכר מפסיק לשלם לכם שכר דירה. כדאי קודם לכן לנסות ליצור אתו קשר ואף להגיע באופן פיזי אל הדירה השייכת לכם ובה הוא שוהה, כדי לנסות לפתור את בעיית אי התשלום בדרכי שלום ובניכם, לפני שמערבים גורמים נוספים. אם דרכים אלו לא עוזרות, אם השוכר לא זמין ולא עונה, ולא מסכים בשום פנים ואופן לשלם את שכר הדירה, אין ברירה אלא לעמוד על הזכויות שלכם ולהתחיל את הליך פינוי שוכר. 

פינוי שוכר: כל מה שצריך לדעת

אם הבנתם שאין עם מי לדבר והשוכר שלכם לא מסכים לשלם, אין ברירה אלא לבצע הליך של פינוי שוכר. כדי לוודא שאתם עושים הליך זו מבחינה חוקית כמו שצריך ושהצדק והחוק לצידכם, כדאי לפנות לעורך דין המוסמך לטפל בנושאים אלו. כך תוודאו שאתם פועלים בצורה נכונה וצודקת בכל הקשור להליך פינוי שוכר. אל תרגישו חסרי אונים, עשו זאת בצורה מסודרת ולפי החוק כדי לוודא שאתם עושים זאת כמו שצריך. 

לסיכום

לא תמיד הדברים עוברים באופן חלק כאשר יש שוכרים שמשלמים לכם עבור הדירה שבבעלותכם. לעיתים השוכר עלול להיעלם ולהפסיק לשלם שכר דירה. אם ניסיתם לפנות אליו בדרכי שלום ולא היה מענה מומלץ לפנות לעורך דין מוסמך שיסייע לכם בהליך פינוי שוכר. כדי לוודא שאתם עושים זאת על הצד הטוב ביותר וללא טעויות חשוב לפנות לגורם מקצועי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

לימודים וקריירה

כתיבת עבודה סמינריונית בסדר דין פלילי באוניברסיטת בר אילן 

אוניברסיטת בר-אילן זו אוניברסיטת מחקר ציבורית בישראל, הממוקמת ברמת גן. היא נוסדה בשנת 1955, והיא קרויה על שם המייסד – הרב מאיר בן-אילן. כיום מדובר באחד ממוסדות הלימוד המובילים בישראל, ואף מדובר באוניברסיטה המדורגת באופן עקבי במיטב מוסדות הלימוד העולמיים. באוניברסיטה יש כ-12 פקולטות, ביניהן ניתן למנות את הפקולטה למשפטים על שם יעקב הרצוג. 

קרא עוד »
Medical malpractice, personal injury lawyer. Health and Law concept, overhead
עריכת דין ומשפטים

רשלנות רפואית תסמונת X שבור

תסמונת ה-X השביר היא הפרעה גנטית הגורמת למוגבלות אינטלקטואלית ולבעיות למידה. זהו הגורם הידוע ביותר של גנים בודדים לאוטיזם. אנשי מקצוע רפואיים נדרשים לידע ברמה

קרא עוד »
עריכת דין ומשפטים

קבלת אזרחות ישראלית לזרים- זה אפשרי

הבסיס החוקתי לקבלת אזרחות בישראל נוסח במסגרת חוק האזרחות. במהלך השנים שחלפו חלו שינויים בחוק ובהגדרות השונות. חרף השינויים, הליך קבלת אזרחות ישראלית יכול להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן