המדריך המלא לימי הולדת לילדים

תוכן עניינים
יעל גולדמן

עורכת תוכן ראשית

יום ההולדת הוא היום הכי מיוחד עבור הילד שלכם, זה היום שבו הוא מצפה לקבל את מירב תשומת הלב ואתם כהורים צריכים לספק לו את זה. לאור העבודה שיום ההולדת הוא יום עמוס ומרגש במיוחד, אנחנו רוצים לעשות לכם קצת סדר ולעזור לכם לתכנן אותו כמו שצריך. מוכנים? יוצאים לדרך.

בבוקר – טיול נעים בחיק המשפחה

בוקר יום ההולדת הוא בוקר מיוחד מאד, במיוחד עבור הילד שלכם. בהמשך המאמר נתמקד ברעיונות למתנה שתוכלו להעניק לו, כמו הדפסה על קנבס למשל, אך עכשיו נחזור לדבר על החלק הראשון של היום. ובכן, אנחנו ממליצים לכם להעביר את הזמן בנעימים ולצאת לטיול משפחתי לחצי יום, עד הצהריים. במידה ויום ההולדת מתרחש בקיץ, תוכלו להעביר חצי יום בכיף בטיול בטבע.

ההמלצה שלנו עבורכם היא לבחור את המסלול לפי מה שהילד אוהב, אחרי הכל זה יום ההולדת שלו. אז אם הילד שלכם אוהב ללכת לים למשל, זו יכולה להיות אחלה הזדמנות עבורכם להעביר חצי יום על החוף בכיף. במידה והוא מעדיף לעשות מזלול, תוכלו לקחת אותו לשמורת טבע לא רחוקה במיוחד, אחרי הכל יש לכם לא מעט תכניות לצהריים ולערב כפי שמיד תשימו לב.

הקיפו את הילד שלכן ותנו לו הרגשה שהוא נמצא במרכז העולם, צלמו אותו, חבקו אותו ולכו אחרי הרצונות שלו. למשל, תנו לו להוביל את המסלול בעצמו, לכו אחריו, תנו ל להרגיש שהוא ילד מיוחד, ילד יום הולדת שהיום הזה נועד רק עבורו. כעת תוכלו לעבור לחלק השני של היום מתוך שלושה, החלק שבו תשבו אחד ליד השני לארוחה טעימה.

בצהריים – ארוחה טעימה

אין כמו לסיים את הטיול עם איזו ארוחה טעימה על בטן ריקה. אם אתם עדיין בעניין של להעביר את היום בטבע, תוכלו כמובן לעשות קומזיץ בשטח ולהכין את האוכל בעצמכם. מעבר לעובדה שמדובר בפעילות כיפית מאד, היא גם תסייע לכם מאד להתגבש כמשפחה וזה לא פחות חשוב. במידה ואתם פחות בקטע של לעבוד ואתם רוצים שישרתו אתכם, שבו בכיף באיזו מסעדה על הדרך.

זכרו, עכשיו זו היא שעת צהריים מאוחרת והערב עוד מעט מגיע, אל תתחילו את הארוחה מאוחר מידי ואל תמשכו אותה יותר מידי זמן. אחרי הכל, יש לכם עדיין מסיבת יום הולדת בערב וסביר להניח שהילד שלכם עדיין לא יודע ממנה, במידה ומדובר במסיבת הפתעה כמובן. גם במקרה הנוכחי, לכו עם הרצונות של הילד, שבו במסעדה שקולעת לטעם שלו, זה יגרום לו לאושר גדול.

בערב – מסיבת הפתעה עם מתנה מפתיעה

זהו, הגעתם לישורת האחרונה של היום הארוך הזה, מסיבת ההפתעה לילד. אז בהנחה שהמתחם כבר מסודר ומאורגן מבעוד מועד, ואנחנו מקווים שכך הוא העניין, כל מה שנותר לכם לדאוג זה להגיע בזמן ולא לשכוח את המתנה. אם יש לכם כבר רעיון למתנה אז מה טוב, אולם במידה ולא אנחנו כאן על מנת לעשות לכם קצת סדר בעניין.

בסופו של דבר אתם יודעים מה הילד שלכם אוהב ומה הוא הכי רוצה לקבל. אח האופציות היותר מגניבות עבורכם היא הדפסה על בד קנבס, מתנה מקורית ויפה שאנחנו בטוחים שהילד שלכם ישמח לקבל. פשוט בוחרים את התמונה שאתם רוצים ומדפיסים אותה על גבי בד קנבס גדול ומרשים. את התמונה הזו כדאי לייעד כמובן לחדר של הילד, על מנת שיוכל להביט וליהנות ממנה כל הזמן.

בחרו תמונה באיכות גבוהה ולא פחות חשוב מזה, תמונה שתהיה רלוונטית לאורך זמן ולא רק לטווח הקרוב. תוכלו להתמקד למשל בנושא שהילד מתחבר אליו, בין אם כדורגל, כדורסל, מוזיקה או כל תחביב אחר שיש לילד שלכם ויוכל לשמח אותו. שימו לב שאתם בוחרים תמונה במידות הנכונות, אם החדר שלו קטן מאד אל תבחרו תמונה גדולה שתבלוט יותר מידי. בנוסף, תלו את התמונה בקיר המרכזי של החדר, על מנת שהילד שלכם יראה אותה מכל זווית.

לסיכום, אין לנו ספק שיום ההולדת הוא היום הכי מיוחד עבור הילד שלכם. ככזה, אתם צריכים לתכנן אותו בקפידה מהבוקר עד הערב ולהקפיד על תכנון כזה שיגרום לילד שלכם להרגיש הכי מיוחד והכי מאושר שניתן.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Pocket
WhatsApp

אוהבים את התוכן ורוצים לקבל עדכונים בכל פעם שמאמר חדש יעלה לאתר? הרשמו למועדון הדיוור שלנו:

אהבת את הכתבה? מצאתם משהו שצריך לתקן? נשמח לקבל מכם פידבק!

עוד כתבות שבטוח תאהבו!

5 כישורים שכל מטפלת סיעודית צריכה
משפחה

5 כישורים שכל מטפלת סיעודית צריכה

בעולם הבריאות של היום, סיעוד פרטי בולט כמקצוע ייחודי, שמטרתו להעניק למטופלים ומטופלות טיפול פרטני, אחד על אחד, בנוחות ביתם.  מטפלת סיעודית שפועלת במסגרת זו,

קרא עוד »
דילוג לתוכן